Goedemorgen Sackquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen idee, goedemorgen, tvp
klinkt heel plausibelquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef cafca het volgende:
Ziet er bekend uit (zeker die tweede foto)... La Bionda ?
Het zou ook nog de Goombay Dance Band kunnen zijn...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt heel plausibel
die ene vent lijkt ook wel wat op harpo
opgezocht en dat is goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Het zou ook nog de Goombay Dance Band kunnen zijn...
quote:
ik vond vooral Martin Gore herkenbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:35 schreef peaceman het volgende:
die rechter doet me aan een hele jonge Dave denken....
edit: Goede gezien dus!
maar mag ik nog een puntje?
Kon je geen kleiner plaatje vinden?quote:
helaas niet gelukt...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kon je geen kleiner plaatje vinden?
jah. Hier ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mis ik gewoon een DM-vraag![]()
Voor 2 punten
Hmm da's wel een erg goede gok....quote:
Een liefhebber/kenner.....of was hij zo makkelijk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:02 schreef ranja het volgende:
Pat Benatar
moet trouwens COP zijn, niet COF
Crimes of Fashion klinkt ook wel aardigquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
grrrren ik heb ze nog wel 2x gecontroleerd... maar ja moet ook nog werken tussendoor
Is haar nieuwste cd... wist je zeker nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Crimes of Fashion klinkt ook wel aardig
Nee... heeft niks met Ray te maken, ook niet met Chrissie. Met undercover daarentegen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:39 schreef Litpho het volgende:
De undercoveridentiteit van Chrissie Hynde toen ze wat had met Ray Davies?
Grobbel +2quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef Grobbel het volgende:
Het karakter dat Sheena Easton speelde in Miami Vice.
Ben wel tot vanavond weg, dus verwacht geen nieuwe vraag.
leuke gedachte, maar niet goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:21 schreef peaceman het volgende:
Had Cornershop niet ooit een clip met een taxi?
totaal verkeerde hoekquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Neleos het volgende:
Is de linke Adam Duritz van Counting Crows?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef timbob het volgende:
[..]
jaaa!
mag het natuurlijk niet te makkelijk maken voor een 2puntenvraag he
[afbeelding] [afbeelding]
Cafca + 2
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Het zou ook nog de Goombay Dance Band kunnen zijn...
Nee, dat zijn beide geen hits geworden. Je mist er gewoon nog twee. Volgorde klopt ook niet helemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
er zijn ook nog 1998 versies van you're my heart you're my soul.misschien hoort die ook nog bij een hit
Je hebt mailquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
heb wel verstand van Excel, maar kan nu niet op MSN... kan wel mailen..
Nou, vertel die andere dan ook maar (staat vast ook wel op je MT-Greatest Hits CD)en zet ze even in de goede volgorde...quote:
En ik heb 't idee dat we er zonder zijn hints niet uit gaan komen......quote:Laatste bezoek: 2 uur, 49 minuten geleden
Alfabetisch volgorde lijkt me wel een juiste volgorde...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, vertel die andere dan ook maar (staat vast ook wel op je MT-Greatest Hits CD)en zet ze even in de goede volgorde...
Hey scheer je weg...jij bent op vakantie!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:56 schreef belsen het volgende:
@Prep2Fight: er is een verborgen kollom, die moet je weer even zichtbaar maken.
En een zwaai vanuit Groningen.
Sorry voor het verkloten van mijn vraag; ik had geen tijd meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef Neleos het volgende:
Nieuwe vraag dan maar ff
Wie moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:29 schreef peaceman het volgende:
daisy nog naar BE geweest gisteren?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:29 schreef brother52 het volgende:
Bruce Springsteen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:45 schreef Prep2Fight het volgende:
Michelle Shocked ?
Edit: heb ik van gehoord dat ze meerdere albums zou maken en ze treed volgende week op in de tivoli
Reken ik goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:07 schreef peaceman het volgende:
is dat niet die nieuwe plaat van Ry Cooder - Chave Ra....? ofzo....iets....
Klopt, hij was trouwens ook nog een tijdlang Foo Fighter van beroep....quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Was hij die met zijn rood-wit-blauwe gitaar bij de unplugged-sessie??? staat me vaag iets van bij, maar kan me vergissen...
En in Nirvana & The Germs.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:09 schreef brother52 het volgende:
Pat Smear ?
Die heeft iig bij de foo fighters gezeten.
quote:has existed since '89 and is today one of the oldest, most acknowledged and best selling Danish death metal acts. During the first years of the band's history two very praised demo tapes were released and the band appeared on several compilation CDs. In '95
signed a deal with Emanzipation Productions (EMZ) and entered the well known Borsing Studio together with Jan Borsing to record their first full lenght album "
". Due to several reasons the recording got quite delayed and in the meantime EMZ was contacted by Diehard Music Worldwide who were interested in a co-operation. EMZ quickly agreed to become a sub-division of Diehard Music Worldwide and the first release was of course
's "
" album which saw the light of day in the summer of '96, highly anticipated by both the press and the fans.
quote:
Dit ga je me waarschijnlijk niet in dank afnemen Uzumaki, maar ik wil dit wel ff posten...quote:
ik googlede alleen om de spelling te checkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dit ga je me waarschijnlijk niet in dank afnemen Uzumaki, maar ik wil dit wel ff posten...
je oorspronkelijke antwoord stond in Caps... ik heb het artikel over iniquity gegoogled (had er gek genoeg nog nooit van gehoord, hoewel ik best geintereseerd ben erin) en daarin stond de bandnaam toevallig ook met Caps. Moest gelijk terug denken aan mijn "V/A Powerslaves - An Elektro Tribute to Iron Maiden " -vraag... Je heb een beetje de schijn tegen...![]()
Daar had ik het ook uitquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Roy Raymonds!
Had nog nooit van de beste man gehoord, maar las het net op 3voor12....
Ja, zal wel iets zijn als D'n Osdorp Posschequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ouder dan Gotcha! ??
Dus dat betekent een Nederhop-act van voor 1988.........
rond 88/89 volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Ouder dan Gotcha! ??
Dus dat betekent een Nederhop-act van voor 1988.........
Werkelijk geen idee.
Uzumaki_Naruto +2quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Keith Richards?
tenminste dat heb ik gehoord
quote:
Heb je t opgezocht dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:53 schreef Gambolputty het volgende:
Ah die. Nog nooit van gehoord eigenlijk...
Van dittum.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:53 schreef Gambolputty het volgende:
Ah die. Nog nooit van gehoord eigenlijk...
Ja, ik had zo'n vermoeden dat ik het niet ging weten.quote:
aha, optie 1 dusquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, ik had zo'n vermoeden dat ik het niet ging weten.
Zegt me niks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef peaceman het volgende:
neen... nogmaals de huidige single is: Ain't coming home
Ik herstart met een nieuwe vraag, ik weet het ook niet nml!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Ook ik heb geen idee.
Ja, indie jaquote:Taking their name from the 1998 Chinese film: The Sent Down Girl, post-punk throwbacks
were formed in San Jose, CA, by Cory McCullough, Yvonne Chen (publisher of the indie zine Zum), Lauren Andrews, and Jamie Stewart. Before forming
, McCullough and Stewart played in the band Ten in the Swear Jar.
Nee als in 'ik weet het niet', of nee als in 'geen zin meer om te antwoorden, want ik ga nu slapen'?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef bukgeit het volgende:
Nee.
silvertide dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef peaceman het volgende:
neen... nogmaals de huidige single is: Ain't coming home
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
silvertide dan?
fijne single is het vind ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ik ken alleen die single
ik ga even een vraag zoeken...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:37 schreef cafca het volgende:
Melanie?
TSE zou het zo kunnen lezen, maar volgens mij kan zelfs ik Chi Coltrane ontcijferen op de foto
Ik zag het niet op de hoes én ik zag het antwoord van Cafca niet.......quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heb ik niet gezien (mijn ogen zitten nog halfdicht; ik moet onmiddelijk koffie
)
Nou, dan herken je deze misschien ook wel zo:quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zag het niet op de hoes én ik zag het antwoord van Cafca niet.......![]()
Maar ik herkende Chi wel, zo!![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:11 schreef pyl het volgende:
Tja, die zou ik moeten herkennen inderdaad. Bekende koppen, maar ik kan ze maar niet thuisbrengen.........![]()
Nog meer koffie!![]()
Uit arren moede en tegen beter weten in dan maar een wilde gok: The Sensational Alex Harvey Band?
En die frontman is die gozer rechts - en die is later heel dik geworden, zo begrijp ik?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:23 schreef cafca het volgende:
De frontman kwam ergens anders vandaan, maar de band is opgericht in San Francisco
Nou heel dik....in ieder geval een stuk dikker. Je kent hem wel!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:29 schreef pyl het volgende:
[..]
En die frontman is die gozer rechts - en die is later heel dik geworden, zo begrijp ik?![]()
Ja, ja, Fok Muziek Trivia voor de blinden en de lammen.....![]()
de rechter. en ja, hij speelt gitaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:43 schreef tong80 het volgende:
Welke op de foto is de leadzanger ? En speelt ie gitaar ?
Juist! zit ik voor niks een hint te gevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:13 schreef Elbert het volgende:
Steve Miller band?
verrek, nu je het zegt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef pyl het volgende:
Steve MIler Band............![]()
![]()
![]()
Maarreh.............Steve staat wel helemaal links hoor!
Tuurlijk...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:21 schreef tong80 het volgende:
Ja kijk met een goeie hint had ik het wel geweten
da's ook nie eerlijk… je krijgt er 2 van Cafca en geeft er maar 1 terug - hintquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:29 schreef Elbert het volgende:
Het is inderdaad de SRV man! Cafca was er snel bij
cafca + 1
Ook goedemorgen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:37 schreef DaisyDuke het volgende:
The Fabulous Thunderbirds, en goedemorgen
P-Diddy/Puff Daddy/Poe Duddy?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Nee, deze leeft nog...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:44 schreef Neleos het volgende:
Notorious B.I.G.?
quote:'s 1998 debut was initially overlooked by the mainstream hard rock audience, as well as the specialized press. But heavy metal cognoscenti in both camps quickly realized that in their hands was a potentially crucial stepping stone for the future development of heavy metal. Sure enough, so challenging and groundbreaking were its contents that the album soared over most everyone's unsuspecting heads, its eventual gold sales status only achieved via Columbia Records' massive promotional muscle and nearly three years of intensive touring on the band's part
toxicity was toch het debuut?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:02 schreef Grobbel het volgende:
Titelloze (?) debuut van System of a Down?
Nee, dat was de tweede...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
toxicity was toch het debuut?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:05 schreef Z het volgende:
Hmmm, het is een beetje dubieus maar Iggy krijgt de punten.
Iggy + 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |