leuke gedachte, maar niet goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:21 schreef peaceman het volgende:
Had Cornershop niet ooit een clip met een taxi?
totaal verkeerde hoekquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Neleos het volgende:
Is de linke Adam Duritz van Counting Crows?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef timbob het volgende:
[..]
jaaa!
mag het natuurlijk niet te makkelijk maken voor een 2puntenvraag he
[afbeelding] [afbeelding]
Cafca + 2
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Het zou ook nog de Goombay Dance Band kunnen zijn...
Nee, dat zijn beide geen hits geworden. Je mist er gewoon nog twee. Volgorde klopt ook niet helemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
er zijn ook nog 1998 versies van you're my heart you're my soul.misschien hoort die ook nog bij een hit
Je hebt mailquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
heb wel verstand van Excel, maar kan nu niet op MSN... kan wel mailen..
Nou, vertel die andere dan ook maar (staat vast ook wel op je MT-Greatest Hits CD)en zet ze even in de goede volgorde...quote:
En ik heb 't idee dat we er zonder zijn hints niet uit gaan komen......quote:Laatste bezoek: 2 uur, 49 minuten geleden
Alfabetisch volgorde lijkt me wel een juiste volgorde...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, vertel die andere dan ook maar (staat vast ook wel op je MT-Greatest Hits CD)en zet ze even in de goede volgorde...
Hey scheer je weg...jij bent op vakantie!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:56 schreef belsen het volgende:
@Prep2Fight: er is een verborgen kollom, die moet je weer even zichtbaar maken.
En een zwaai vanuit Groningen.
Sorry voor het verkloten van mijn vraag; ik had geen tijd meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef Neleos het volgende:
Nieuwe vraag dan maar ff
Wie moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |