Zegt me niks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef peaceman het volgende:
neen... nogmaals de huidige single is: Ain't coming home
Ik herstart met een nieuwe vraag, ik weet het ook niet nml!quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Ook ik heb geen idee.
Ja, indie jaquote:Taking their name from the 1998 Chinese film: The Sent Down Girl, post-punk throwbacks
were formed in San Jose, CA, by Cory McCullough, Yvonne Chen (publisher of the indie zine Zum), Lauren Andrews, and Jamie Stewart. Before forming
, McCullough and Stewart played in the band Ten in the Swear Jar.
Nee als in 'ik weet het niet', of nee als in 'geen zin meer om te antwoorden, want ik ga nu slapen'?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef bukgeit het volgende:
Nee.
silvertide dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef peaceman het volgende:
neen... nogmaals de huidige single is: Ain't coming home
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
silvertide dan?
fijne single is het vind ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ik ken alleen die single
ik ga even een vraag zoeken...
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:37 schreef cafca het volgende:
Melanie?
TSE zou het zo kunnen lezen, maar volgens mij kan zelfs ik Chi Coltrane ontcijferen op de foto
Ik zag het niet op de hoes én ik zag het antwoord van Cafca niet.......quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heb ik niet gezien (mijn ogen zitten nog halfdicht; ik moet onmiddelijk koffie
)
Nou, dan herken je deze misschien ook wel zo:quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zag het niet op de hoes én ik zag het antwoord van Cafca niet.......![]()
Maar ik herkende Chi wel, zo!![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:11 schreef pyl het volgende:
Tja, die zou ik moeten herkennen inderdaad. Bekende koppen, maar ik kan ze maar niet thuisbrengen.........![]()
Nog meer koffie!![]()
Uit arren moede en tegen beter weten in dan maar een wilde gok: The Sensational Alex Harvey Band?
En die frontman is die gozer rechts - en die is later heel dik geworden, zo begrijp ik?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:23 schreef cafca het volgende:
De frontman kwam ergens anders vandaan, maar de band is opgericht in San Francisco
Nou heel dik....in ieder geval een stuk dikker. Je kent hem wel!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:29 schreef pyl het volgende:
[..]
En die frontman is die gozer rechts - en die is later heel dik geworden, zo begrijp ik?![]()
Ja, ja, Fok Muziek Trivia voor de blinden en de lammen.....![]()
de rechter. en ja, hij speelt gitaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:43 schreef tong80 het volgende:
Welke op de foto is de leadzanger ? En speelt ie gitaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |