Is dt ff lullig!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook zo, maar kan nu mn pc niet op mn stereo aansluiten anders had ik ze ff wakker gehouden![]()
Zeker weten, het is altijd wel leuk als mn moeder halfslapend naar boven komt zeuren of de muziek wat zachter magquote:
Daar kwam ik ook achter toen ik m net gemaakt had jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:27 schreef Bengeltje het volgende:
Zou "plaatst " niet beter zijn geweest?
Uhm ja, wat boeit het ook, aan gcsc heeft men eigenlijk wel genoegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter toen ik m net gemaakt had jaMaar veranderen heeft toch niet zoveel zin.. Avond B
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm ja, wat boeit het ook, aan gcsc heeft men eigenlijk wel genoeg![]()
hai Giz en alleen die nog komen gaan
Het is ook wel erg warm natuurlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi moment om naar bed te gaan, welterusten allemaal.
Stu:![]()
.
Sweet dreams lieverdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hoi Bengelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
hai allemaal![]()
Hier zijn de jongens naar bed, morgen gaan we naar Den Haag, mos nogwate![]()
Vandaag naar Gaiapark geweest![]()
Welterusten esquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
mijn jongste roept om de 15 seconden, ik word er helemaal kierewiet vanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
hai allemaal![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
hai allemaal![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn jongste roept om de 15 seconden, ik word er helemaal kierewiet van
Den Haag, niks voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
hai allemaal![]()
Vergeet die mooie tulpen niet, of andere mooie bloemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Bengel in Den Haag!
* Koningin belt voor de rode loper![]()
De oudste wil graag naar een vliegtuigmuseum , of iets dergelijks, anders was ik er ook niet heen gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Den Haag, niks voor mijOok al woon ik relatief in de buurt.. Ga liever naar Rotterdam
Ben alleen een keer in Madurodam geweest ook, toen vond ik het leuk, maar ja: ik was 6 ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De oudste wil graag naar een vliegtuigmuseum , of iets dergelijks, anders was ik er ook niet heen gegaan.
Een keer modurodam en ik wist voldoende
* Lijstje opsteltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet die mooie tulpen niet, of andere mooie bloemen
Dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is de kinderen aan het kalmeren denk ik
Nee das waar, anders kan ie niet rustig verder de mod uithangen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen natuurlijk![]()
Madurodam en je hebt heel Den Haag gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De oudste wil graag naar een vliegtuigmuseum , of iets dergelijks, anders was ik er ook niet heen gegaan.
Een keer modurodam en ik wist voldoende
nee helaas nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef Stuart het volgende:
Buzzer, is de kampeerwinkel in Zaandam ook op zondag open![]()
Het is niet een stad waar ik heen zou gaan voor mijn dagje uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben alleen een keer in Madurodam geweest ook, toen vond ik het leuk, maar ja: ik was 6 ofzoTegenwoordig hoef ik daar dus echt niet meer heen (Den Haag in het algemeen he)
Ooh, das wel jammerquote:
dat had je goed geradenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is de kinderen aan het kalmeren denk ik
graag gedaan !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, das wel jammer
Thanks trouwens Buzzer![]()
Nee klopt, maar daar zijn maar weinig steden geschikt voor.. Voor zover ik weet (waar ik geweest ben) eigenlijk alleen Amsterdam en Utrecht..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet een stad waar ik heen zou gaan voor mijn dagje uit
Tja sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Madurodam en je hebt heel Den Haag gezien?
![]()
O en een vliegtuigmuseum is hier dacht ik niet hoor....?
Uhm nee, Balkenende mag wel de entree betalen, dat zou aardig van hem zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Lijstje opstelt
Wil je ook een praatje van Balkenende of zeg je.... nah?
(Misschien wel leuk voor de kids: Mama dat is Harry Potter!)
Met de Gouden Koets rondscheuren, is dat wat?
Duh, madurodam is gelijk heel NLquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Madurodam en je hebt heel Den Haag gezien?
![]()
O en een vliegtuigmuseum is hier dacht ik niet hoor....?
en wat wil je dat wij met die informatie doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
[afbeelding] He, pssst......
Ik geef het op !!
En Groningen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
Nee klopt, maar daar zijn maar weinig steden geschikt voor.. Voor zover ik weet (waar ik geweest ben) eigenlijk alleen Amsterdam en Utrecht..
ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
Ik geef het op !!
Utrecht vind ik wel leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar zijn maar weinig steden geschikt voor.. Voor zover ik weet (waar ik geweest ben) eigenlijk alleen Amsterdam en Utrecht..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En Groningen.
Maar wat vind je zo leuk aan Rotterdam dan?
een rosequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet die mooie tulpen niet, of andere mooie bloemen
Museon is leuk voor kids!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja sorryIk vond het daar zo waardeloos, dacht als DenHaag daar zo mee te koop loopt dan
![]()
![]()
in Museon is nu uhh dit dus
Niet om een dagje uit te gaan: is niks daar, alleen veel winkels en ik ken redelijk wat mensen daar, dus dan ga ik ook gelijk maar even langs enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En Groningen.
Maar wat vind je zo leuk aan Rotterdam dan?
Strand in The Hague?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Museon is leuk voor kids!
Den Haag loopt niet te koop met Madurodam hoor. Kunnen wij er wat aan doen dat de eigenaar ervan een stukje grond bezit tussen Den Haag en Scheveningen
Hebben we de Tweede Kamer, een Paleis en een strand in Den Haag, komt Bengel met Madurodam als belangrijkste asset![]()
Zo, en verder is het gewoon de zoveelste grote kutstad, dat wel![]()
Oja dat is daar ook nogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Museon is leuk voor kids!
Den Haag loopt niet te koop met Madurodam hoor. Kunnen wij er wat aan doen dat de eigenaar ervan een stukje grond bezit tussen Den Haag en Scheveningen
Hebben we de Tweede Kamer, een Paleis en een strand in Den Haag, komt Bengel met Madurodam als belangrijkste asset![]()
Zo, en verder is het gewoon de zoveelste grote kutstad, dat wel![]()
Bye Stuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten mensen![]()
Bengel![]()
*Inschenktquote:
Welterusten Stuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten mensen![]()
Bengel![]()
nee dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Inschenkt
Maar er werd over bloemen gesproken hoor...
???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
Ik geef het op !!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef D.Rose het volgende:
*ff de frituurpan opstart
Ook, maar ook Kijkduin en Duindorp onder andere. O en Scheveningen is tegenwoordig ook Den Haag, maar dat vinden ze daar niet zo leukquote:
2 kroketten en een bamischijf graagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef D.Rose het volgende:
*ff de frituurpan opstart
Ja strand jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat is daar ook nogAlleen dat strand
![]()
Lol, dus je geeft het toch wel toe![]()
Nou d'r staat een postje hoor. Weer een blije user op Fok! erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
Ik geef het op !!
Dag renéquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat ff naar beneden
socializen enzo
Ik krijg honger van dat rijtjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry
ik heb frikadel, viandel, mexicano, hamburger, kipcorn en kaassouffle in de aanbieding
Hoelang moet ik zoeken om daar te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja strand ja
Damn, waarom denk je dat hagenezen zo goed Duits spreken![]()
Morgen ook lekker even met de jongens naar het strand gaan als je tijd hebt!
ik ookquote:
Geamuseerd worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en wat wil je dat wij met die informatie doen
Ja gewoon achter de führer aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoelang moet ik zoeken om daar te komen
of is het volg de Duitsers?![]()
probeer ik ook, maar de katten zijn gek op chips, dus da's lastig etenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Frituurpan gaat niet lukken hier: dan maar een zak chips straks
Waar moet ik die halen, zei Lange Janquote:
Dan gooi je die katten in de frituurquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
probeer ik ook, maar de katten zijn gek op chips, dus da's lastig eten
Uhoh, dude is weer losquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar moet ik die halen, zei Lange Jan
Uit grootmoeders doos zei Ringeling
Dat ga ik verklappen zei het Kleine Ding
I just lóóóóve vingerrijmpjes![]()
quoteverklopesterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar moet ik die halen, zei Lange Jan
Uit grootmoeders doos zei Ringeling
Dat ga ik verklappen zei het Kleine Ding
I just lóóóóve vingerrijmpjes![]()
je bent druk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vindt je het hier niet meer gezellig
Nou zolang Dude nog lekker in het rond aan het vingeren is zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is hier vrij saai, dus dat moet lukken straks
D.Rose heeft nog wel wat verhaaltjes voor het slapengaan.quote:
Dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zolang Dude nog lekker in het rond aan het vingeren is zal het wel meevallen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smaakt net als die oriëntaalse bamihapjes.
Héél toevallig is dat![]()
ik heb het al 10 minuten opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jij eten was halen![]()
Dat viel mij ook al op inderdaad.. Sindsdien loop ik met de gedachte rond om toch eens bij de Chinees te vragen of ze niet toevallig tóch kat verkopenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smaakt net als die oriëntaalse bamihapjes.
Héél toevallig is dat![]()
Het krokante laagje komt ook wel vanzelf in de panquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Das handig om te weten, er spring net een op schoot,
even krokant laagje er omheen en in de pan dan maar![]()
Je zou maar wat graag willen.quote:
het verhaal van de mexicano-gang?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
D.Rose heeft nog wel wat verhaaltjes voor het slapengaan.
En anders neem je voor een keer een biertje. Wie weet helpt dat.
En en passant vergeet je maar even wie je die wereldse tip aan de hand heeft gedaan.quote:
Ik neem nog een biertje en ik draag hem op aan Artyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En en passant vergeet je maar even wie je die wereldse tip aan de hand heeft gedaan.
Nee, goudslokje met papa-berehap, mama-berehap en kindje-berehap.quote:
Dat kan beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem nog een biertje en ik draag hem op aan Arty
Mijn Grote Verlosser
Zoiets?
Kan ik niet beter eerst even de ingewanden eruit halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het krokante laagje komt ook wel vanzelf in de panIk zou alleen eerst even de haren eraf halen: dat geeft zo'n troep in de pan
![]()
Maar goudslokje gaat denk ik niet in het bedje liggen van de berehapjes ofwel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, goudslokje met papa-berehap, mama-berehap en kindje-berehap.
quote:
Die kan je opeten hoor, ik zou alleen ook nog wel ff het bloed af laten vloeien, want dat gaat redelijk stinken als het verbrandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik niet beter eerst even de ingewanden eruit halen![]()
* belt een ambulance voor dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou breekt me de klomp godverpielekes nog eens an toe man! Wat een opmerkelijk besluit!
* Door de kamer rent en tegen elke muur vijf keer met het hoofd bonkt tot het bloed gutst, nagels in het gezicht zet en krassen maakt en tenslotte kermend het haar er met bosjes uittrekt. Je-zus-wat-een-on-ge-loof-lijk-be-sluit-halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proost overigens![]()
Dan doe ik het maar nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die kan je opeten hoor, ik zou alleen ook nog wel ff het bloed af laten vloeien, want dat gaat redelijk stinken als het verbrand![]()
volgens mij kun jij die ook goed vertellen hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, goudslokje met papa-berehap, mama-berehap en kindje-berehap.
Doe je rustig?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou breekt me de klomp godverpielekes nog eens an toe man! Wat een opmerkelijk besluit!
* Door de kamer rent en tegen elke muur vijf keer met het hoofd bonkt tot het bloed gutst, nagels in het gezicht zet en krassen maakt en tenslotte kermend het haar er met bosjes uittrekt. Je-zus-wat-een-on-ge-loof-lijk-be-sluit-halleluja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proost overigens![]()
Maakt niet uit: ik ben de enige hier thuis die daar wel tegen kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar nietVind bloed eng
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem nog een biertje en ik draag hem op aan Arty
Mijn Grote Verlosser
Zoiets?
O daar komen ze al niet eens meer voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
* belt een ambulance voor dude
Dude: gaat het?![]()
ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je klaar was met eten natuurlijk![]()
Dat gebeurt zeker dagelijks?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar komen ze al niet eens meer voor
Sindsdien zijn goudslokje en kindje-berehap wel hele goede vriendjes geworden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
Maar goudslokje gaat denk ik niet in het bedje liggen van de berehapjes ofwel?
* teleurgesteld webcam uitdoet en maandverbandje terug in broek duwtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar nietVind bloed eng
![]()
Dat kan ik me voorstellen, als ze hier waren zouden ze ook hele goede vriendjes zijn geworden, maar ik heb ze niet meer hier thuisquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sindsdien zijn goudslokje en kindje-berehap wel hele goede vriendjes geworden.
hehe sorry maar:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* teleurgesteld webcam uitdoet en maandverbandje terug in broek duwt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doenquote:
Ja, wegwezen jijquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ga maar naar bed, dit wordt te erg
Goudslokje is een meisje wiens bedwelmende schoonheid bijkans gedronken kan worden. Op een dag liep zij een etablissement binnen gelonkt door de geur van berenpap. De pap van papa-berehap bleek te veel, de pap van mama-berehap te heet, maar de berenpap van kindje-berehap was precies goed. En toen ging ze slaapjes doen.quote:
Hoi Roosjequote:
Sorry, maar als ik gebruikte tampons wil zien kan dat ook een stuk makkelijker.. Toch bedankt hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doen
iemand nog iets te eten ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Verbijsterd en diep gedesillusioneerd de envelop met daarop Gizmores adres openritst, tampon eruit haalt en die even te weken legt voor hergebruik. Ik dacht je nog wel zo'n plezier te doen
Ga dan slapenquote:
o gatverquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Dudequote:
Ik heb nog wel honger jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
iemand nog iets te eten ?
nu ga ik echt
Volgens mij proberen er dat hier thuis bij mij ook 2 te doen...quote:
NP, y' welcomequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik gebruikte tampons wil zien kan dat ook een stuk makkelijker.. Toch bedankt he![]()
Ga je lekker?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zat huishoudfolie omheenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Denk eens aan mensen zoals Es die die post rond moeten brengen![]()
Precies, die durft meteen niet meer te gaan werken als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Denk eens aan mensen zoals Es die die post rond moeten brengen![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij proberen er dat hier thuis bij mij ook 2 te doen...
Bye Dquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, d.w.z. ik kruip mijn bed in, d.w.z. ik stap erop en ga liggen.....om te slapen
Welterusten allen
B
Oh heet dat aan de Parkweg "huishoudfolie"? Sorry hoor, hier wordt het onder de naam Durex verkochtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zat huishoudfolie omheen![]()
Ik denk heus wel na hoor
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh heet dat aan de Parkweg "huishoudfolie"? Sorry hoor, hier wordt het onder de naam Durex verkocht
Ik ga altijd zitten en dan liggen, maar staan is natuurlijk ook een manierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, d.w.z. ik kruip mijn bed in, d.w.z. ik stap erop en ga liggen.....om te slapen
Welterusten allen
B
Mijn jeugd is nog niet zo lang geleden: dat zal het zijn denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Schijnbaar alleen Gizmore kent Goudlokje. Dude zit me wazig aan te kijken: "wat bazel je nou over Goudslokje"?
Hij doelt niet op een golden shower voor zover ik weetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goudslokje lijkt me iets ontzettend ranzigs
Oh niet? Oh dan kan het misschien nog wat normaals wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij doelt niet op een golden shower voor zover ik weet
Volgens mij he: Goudlokje + Bier = Goudslokjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet? Oh dan kan het misschien nog wat normaals worden
trustequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
Welterusten allen
B
ze kunnen de klere krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks wordt je laptop weer in beslag genomen
Na na nanana![]()
![]()
quote:
oowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]Hoe kon je
Maar goed, voor een keer maakt het niet uit, volgende keer krijg je Dude achter je aan die je een golden shower wil geven
![]()
![]()
Je mag me knijpen nuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Goudslokje lijkt me iets ontzettend ranzigs
Mijn inkoppertjes zijn niet de inkoppertjes die ik dacht.quote:
Nou nou, da's ook niet erg liefquote:
In ieder geval snapte iemand mquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn inkoppertjes zijn niet de inkoppertjes die ik dacht.
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs benquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet erg lief
Eigenlijk ben je ook maar een gemeen mormel
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te wordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whoopsie!![]()
* Stukje naar voren springt
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whoopsie!![]()
* Stukje naar voren springt
Truste Gizquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te worden
Plus: ze worden gek van mn gehoest hierzo
Ah dat zal ook wel jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs ben
Ik ben wel blij dat ze er zijn hoor... Alleen had ik het nooit gered...quote:
Jij zit nog tot een uur of 4 in de PTA sc als wij hier allemaal al slapen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze kennen me al wat langer dan vandaag en weten dat ik eigenwijs ben
Truste Gizmore, ondanks dat je mijn hart brak, wens ik je wel mooie dromen toequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig verder: ik ga ook maar eens slapen, begin me steeds minder goed te voelen, dus begint zo langzamerhand tijd te worden
Plus: ze worden gek van mn gehoest hierzo
Neuh... irl slapen ze hier ook niet snel...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zit nog tot een uur of 4 in de PTA sc als wij hier allemaal al slapen?
Iig mooi dat er goed voor je gezorgd wordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze er zijn hoor... Alleen had ik het nooit gered...
Idd, ze zijn echt heel lief voor mequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iig mooi dat er goed voor je gezorgd wordt
Trustequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom lui, het was weer een lollig uurtje
biertje is op, ik ga maar weer eens slapen. Of ja, proberen te slapen
Vrijwillig of onvrijwillig?quote:
onvrijwillig... heb vannacht niet geslapen, vandaag overdag ingehaald... ben nu vanaf 9 uur vanavond wakker...quote:
Dat ken ik niet. Er is àltijd wel iets leuks te doen. Sterker nog; er is te weinig tijd om alles te doen wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:23 schreef MutZ het volgende:
En ik verveel me...
Dat had ik zaterdag. Om twee uur naar bed en pas ergens tussen 8 en 9 in slaap gevallen. Om twaalf uur weer wakker, compleet brak. Nou, daar gaat je dag. Gelukkig komt dat maar heel zelden voor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:23 schreef MutZ het volgende:
onvrijwillig... heb vannacht niet geslapen, vandaag overdag ingehaald... ben nu vanaf 9 uur vanavond wakker...
niet als je puur aan je bed gebonden bent...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Er is àltijd wel iets leuks te doen. Sterker nog; er is te weinig tijd om alles te doen wat ik leuk vind.
heb vannacht een nachtje ziekenhuis meegepikt... en dat slaapt toch niet echt lekker...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag. Om twee uur naar bed en pas ergens tussen 8 en 9 in slaap gevallen. Om twaalf uur weer wakker, compleet brak. Nou, daar gaat je dag. Gelukkig komt dat maar heel zelden voor.
Och, als ik maar een computer tot m'n beschikking heb dan is er al te weinig tijd om alles te doen wat ik eventueel zou willen doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:32 schreef MutZ het volgende:
niet als je puur aan je bed gebonden bent...
Ik heb gewoon nergens zin in... Er staat nog 60 gig aan muziek op deze pc dat uitgezocht moet worden en voor de rest kan ik nog zat andere dingen bedenken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, als ik maar een computer tot m'n beschikking heb dan is er al te weinig tijd om alles te doen wat ik eventueel zou willen doen.
Als je ècht nergens zin in hebt dan eh... kun je altijd nog gaan slapen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:46 schreef MutZ het volgende:
Ik heb gewoon nergens zin in... Er staat nog 60 gig aan muziek op deze pc dat uitgezocht moet worden en voor de rest kan ik nog zat andere dingen bedenken...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, als ik maar een computer tot m'n beschikking heb dan is er al te weinig tijd om alles te doen wat ik eventueel zou willen doen.
Ben amper 4 uur wakker en daarnaast verga ik van de pijn... 2 vrienden zitten nog warcraft te spelen over het netwerk, maar ik kan ze niet joinen omdat ik amper iets kan...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je ècht nergens zin in hebt dan eh... kun je altijd nog gaan slapen.
Maar goed, ik zal nog even met een internetpaginaatje bezig. Ik krijg de stylesheets in Opera en Internet Explorer niet helemaal gelijk.
Zo zijn mannen nou eenmaalquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Of denk ik nu weer te stereotyp over mannen![]()
Maar het is toch leuk dat ze er zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben amper 4 uur wakker en daarnaast verga ik van de pijn... 2 vrienden zitten nog warcraft te spelen over het netwerk, maar ik kan ze niet joinen omdat ik amper iets kan...
En van stylesheets heb ik absoluut geen verstand...
Tis wel lief idd... Maar toch baal ik er nog steeds van... Volgens mij had het nl best voorkomen kunnen worden... Wat is er gebeurd: mutz op vakantie + een fiets + smalle weg + vrachtwagen + uitwijken + onderuit gaan = nachtje ziekenhuisquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar het is toch leuk dat ze er zijn?
Wat je níet kan is duidelijk (dat is nu eenmaal zo, helaas geen sodemieter aan te doen). Wat je wél kan is genieten van gezelschap en dat moet je dus ten volle doen.![]()
Die redenatie is achteraf en heeft dus geen zinquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis wel lief idd... Maar toch baal ik er nog steeds van... Volgens mij had het nl best voorkomen kunnen worden... Wat is er gebeurd: mutz op vakantie + een fiets + smalle weg + vrachtwagen + uitwijken + onderuit gaan = nachtje ziekenhuis
Dat is waar, maar toch kan er veel door je kop heen gaan op zo'n moment... zeker als de zwelling ervoor zorgt dat je je gevoel uit je benen verliest...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die redenatie is achteraf en heeft dus geen zin![]()
Dat is wel weer makkelijk aan de situatie. 'Wat als' is zo pertinent zinloos dat je dat dus kan overslaan
Ja, maar ik heb het even over NU.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch kan er veel door je kop heen gaan op zo'n moment... zeker als de zwelling ervoor zorgt dat je je gevoel uit je benen verliest...
I know... maar toch makkelijker gezegd dan gedaan... Ben gisteren gewoon echt ff 'bang' geweest...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het even over NU.
NU is dat dus achter de rug (ik heb de uitdrukking niet bedacht)
ik zal het proberenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste MutZje, ik meld me af en jij ook wat proberen te slapen hè?
I knowquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know... maar toch makkelijker gezegd dan gedaan... Ben gisteren gewoon echt ff 'bang' geweest...
ik doe m'n bestquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
I know
Maar laat dat soort gebeurtenissen geen grip op je krijgen
![]()
dat is rot als je niet kunt slapen.....quote:
Mogguhquote:
Ik heb allang ontbetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:34 schreef Khalein het volgende:
Ik ga eerst maar eens enige mate van helderheid van geest bewerkstelligenBroodje kan daarbij vast wel helpen
Hoi dolle_hondquote:
Koffiequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:34 schreef Khalein het volgende:
Ik ga eerst maar eens enige mate van helderheid van geest bewerkstelligenBroodje kan daarbij vast wel helpen
Koffie is idd een goed planquote:
Wat is er aan de hand dan??quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:11 schreef buzzer het volgende:
pfffffff er woedt een kleine storm in het gebouw (en niet in een glas water)
* MutZ ligt er nog steeds inquote:
Vakantie, maar ook ziek... lang leve m'n rugquote:
Ik snap niet dat jij daar zo weinig moeite mee hebtquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vakantie, maar ook ziek... lang leve m'n rug
je leert er mee levenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij daar zo weinig moeite mee hebt
het gebouw is te klein, en welke oplossing er ook komt, er is altijd een groep die op de barricaden gaat, hoe dan ook.quote:
Dat is kutquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gebouw is te klein, en welke oplossing er ook komt, er is altijd een groep die op de barricaden gaat, hoe dan ook.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef Renesite het volgende:
MMS260/00
http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=650324
ze staan goedkoper op internetquote:
ik heb de 460quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef Renesite het volgende:
MMS260/00
http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=650324
Laat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha, wij gaan vandaag naar het schilderachtige Zeeland! De provincie van de mosselen, de vissers, de Duitsche toerist en prachtige stranden alwaar de elementen vrij spel hebben. Een provincie waar de historie zijn wortels heeft geslagen in elk gekaseid straatje en in elk verweerd gezicht van de bewoners wier doorgroefde gelaten een leven vol harde arbeid verraden in niets ontziende zeewind. Daar aan die kust, de Zeeuwse kust, waar altijd wat te doen is (ik noem een wateresnoodramp). Jammer alleen van Blof.
Efdin, adieu!
Jepsquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
ze staan goedkoper op internet
Hoezo?
Goede dinken?
Nee darlink, nietn als je vanuit Den Haag gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |