ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
[afbeelding] He, pssst......
Ik geef het op !!
Utrecht vind ik wel leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar zijn maar weinig steden geschikt voor.. Voor zover ik weet (waar ik geweest ben) eigenlijk alleen Amsterdam en Utrecht..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En Groningen.
Maar wat vind je zo leuk aan Rotterdam dan?
een rosequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet die mooie tulpen niet, of andere mooie bloemen
Museon is leuk voor kids!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja sorryIk vond het daar zo waardeloos, dacht als DenHaag daar zo mee te koop loopt dan
![]()
![]()
in Museon is nu uhh dit dus
Niet om een dagje uit te gaan: is niks daar, alleen veel winkels en ik ken redelijk wat mensen daar, dus dan ga ik ook gelijk maar even langs enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En Groningen.
Maar wat vind je zo leuk aan Rotterdam dan?
Strand in The Hague?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Museon is leuk voor kids!
Den Haag loopt niet te koop met Madurodam hoor. Kunnen wij er wat aan doen dat de eigenaar ervan een stukje grond bezit tussen Den Haag en Scheveningen
Hebben we de Tweede Kamer, een Paleis en een strand in Den Haag, komt Bengel met Madurodam als belangrijkste asset![]()
Zo, en verder is het gewoon de zoveelste grote kutstad, dat wel![]()
Oja dat is daar ook nogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Museon is leuk voor kids!
Den Haag loopt niet te koop met Madurodam hoor. Kunnen wij er wat aan doen dat de eigenaar ervan een stukje grond bezit tussen Den Haag en Scheveningen
Hebben we de Tweede Kamer, een Paleis en een strand in Den Haag, komt Bengel met Madurodam als belangrijkste asset![]()
Zo, en verder is het gewoon de zoveelste grote kutstad, dat wel![]()
Bye Stuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten mensen![]()
Bengel![]()
*Inschenktquote:
Welterusten Stuquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten mensen![]()
Bengel![]()
nee dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Inschenkt
Maar er werd over bloemen gesproken hoor...
???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
Ik geef het op !!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef D.Rose het volgende:
*ff de frituurpan opstart
Ook, maar ook Kijkduin en Duindorp onder andere. O en Scheveningen is tegenwoordig ook Den Haag, maar dat vinden ze daar niet zo leukquote:
2 kroketten en een bamischijf graagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef D.Rose het volgende:
*ff de frituurpan opstart
Ja strand jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat is daar ook nogAlleen dat strand
![]()
Lol, dus je geeft het toch wel toe![]()
Nou d'r staat een postje hoor. Weer een blije user op Fok! erbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
Ik geef het op !!
Dag renéquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat ff naar beneden
socializen enzo
Ik krijg honger van dat rijtjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry
ik heb frikadel, viandel, mexicano, hamburger, kipcorn en kaassouffle in de aanbieding
Hoelang moet ik zoeken om daar te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja strand ja
Damn, waarom denk je dat hagenezen zo goed Duits spreken![]()
Morgen ook lekker even met de jongens naar het strand gaan als je tijd hebt!
ik ookquote:
Geamuseerd worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en wat wil je dat wij met die informatie doen
Ja gewoon achter de führer aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoelang moet ik zoeken om daar te komen
of is het volg de Duitsers?![]()
probeer ik ook, maar de katten zijn gek op chips, dus da's lastig etenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Frituurpan gaat niet lukken hier: dan maar een zak chips straks
Waar moet ik die halen, zei Lange Janquote:
Dan gooi je die katten in de frituurquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
probeer ik ook, maar de katten zijn gek op chips, dus da's lastig eten
Uhoh, dude is weer losquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar moet ik die halen, zei Lange Jan
Uit grootmoeders doos zei Ringeling
Dat ga ik verklappen zei het Kleine Ding
I just lóóóóve vingerrijmpjes![]()
quoteverklopesterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar moet ik die halen, zei Lange Jan
Uit grootmoeders doos zei Ringeling
Dat ga ik verklappen zei het Kleine Ding
I just lóóóóve vingerrijmpjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |