quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
hai allemaal![]()
Hier zijn de jongens naar bed, morgen gaan we naar Den Haag, mos nogwate![]()
Vandaag naar Gaiapark geweest![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn jongste roept om de 15 seconden, ik word er helemaal kierewiet van
Den Haag, niks voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
hai allemaal![]()
Hier zijn de jongens naar bed, morgen gaan we naar Den Haag, mos nogwate![]()
Vandaag naar Gaiapark geweest![]()
Vergeet die mooie tulpen niet, of andere mooie bloemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Bengel in Den Haag!
* Koningin belt voor de rode loper![]()
De oudste wil graag naar een vliegtuigmuseum , of iets dergelijks, anders was ik er ook niet heen gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Den Haag, niks voor mijOok al woon ik relatief in de buurt.. Ga liever naar Rotterdam
Ben alleen een keer in Madurodam geweest ook, toen vond ik het leuk, maar ja: ik was 6 ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De oudste wil graag naar een vliegtuigmuseum , of iets dergelijks, anders was ik er ook niet heen gegaan.
Een keer modurodam en ik wist voldoende
* Lijstje opsteltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet die mooie tulpen niet, of andere mooie bloemen
Dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is de kinderen aan het kalmeren denk ik
Nee das waar, anders kan ie niet rustig verder de mod uithangen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen natuurlijk![]()
Madurodam en je hebt heel Den Haag gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De oudste wil graag naar een vliegtuigmuseum , of iets dergelijks, anders was ik er ook niet heen gegaan.
Een keer modurodam en ik wist voldoende
nee helaas nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef Stuart het volgende:
Buzzer, is de kampeerwinkel in Zaandam ook op zondag open![]()
Het is niet een stad waar ik heen zou gaan voor mijn dagje uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben alleen een keer in Madurodam geweest ook, toen vond ik het leuk, maar ja: ik was 6 ofzoTegenwoordig hoef ik daar dus echt niet meer heen (Den Haag in het algemeen he)
Ooh, das wel jammerquote:
dat had je goed geradenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is de kinderen aan het kalmeren denk ik
graag gedaan !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, das wel jammer
Thanks trouwens Buzzer![]()
Nee klopt, maar daar zijn maar weinig steden geschikt voor.. Voor zover ik weet (waar ik geweest ben) eigenlijk alleen Amsterdam en Utrecht..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet een stad waar ik heen zou gaan voor mijn dagje uit
Tja sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Madurodam en je hebt heel Den Haag gezien?
![]()
O en een vliegtuigmuseum is hier dacht ik niet hoor....?
Uhm nee, Balkenende mag wel de entree betalen, dat zou aardig van hem zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Lijstje opstelt
Wil je ook een praatje van Balkenende of zeg je.... nah?
(Misschien wel leuk voor de kids: Mama dat is Harry Potter!)
Met de Gouden Koets rondscheuren, is dat wat?
Duh, madurodam is gelijk heel NLquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Madurodam en je hebt heel Den Haag gezien?
![]()
O en een vliegtuigmuseum is hier dacht ik niet hoor....?
en wat wil je dat wij met die informatie doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef heijx het volgende:
[afbeelding] He, pssst......
Ik geef het op !!
En Groningen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
Nee klopt, maar daar zijn maar weinig steden geschikt voor.. Voor zover ik weet (waar ik geweest ben) eigenlijk alleen Amsterdam en Utrecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |