Dat is waar, maar toch kan er veel door je kop heen gaan op zo'n moment... zeker als de zwelling ervoor zorgt dat je je gevoel uit je benen verliest...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die redenatie is achteraf en heeft dus geen zin![]()
Dat is wel weer makkelijk aan de situatie. 'Wat als' is zo pertinent zinloos dat je dat dus kan overslaan
Ja, maar ik heb het even over NU.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch kan er veel door je kop heen gaan op zo'n moment... zeker als de zwelling ervoor zorgt dat je je gevoel uit je benen verliest...
I know... maar toch makkelijker gezegd dan gedaan... Ben gisteren gewoon echt ff 'bang' geweest...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het even over NU.
NU is dat dus achter de rug (ik heb de uitdrukking niet bedacht)
ik zal het proberenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste MutZje, ik meld me af en jij ook wat proberen te slapen hè?
I knowquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know... maar toch makkelijker gezegd dan gedaan... Ben gisteren gewoon echt ff 'bang' geweest...
ik doe m'n bestquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
I know
Maar laat dat soort gebeurtenissen geen grip op je krijgen
![]()
dat is rot als je niet kunt slapen.....quote:
Mogguhquote:
Ik heb allang ontbetenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:34 schreef Khalein het volgende:
Ik ga eerst maar eens enige mate van helderheid van geest bewerkstelligenBroodje kan daarbij vast wel helpen
Hoi dolle_hondquote:
Koffiequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:34 schreef Khalein het volgende:
Ik ga eerst maar eens enige mate van helderheid van geest bewerkstelligenBroodje kan daarbij vast wel helpen
Koffie is idd een goed planquote:
Wat is er aan de hand dan??quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:11 schreef buzzer het volgende:
pfffffff er woedt een kleine storm in het gebouw (en niet in een glas water)
* MutZ ligt er nog steeds inquote:
Vakantie, maar ook ziek... lang leve m'n rugquote:
Ik snap niet dat jij daar zo weinig moeite mee hebtquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vakantie, maar ook ziek... lang leve m'n rug
je leert er mee levenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij daar zo weinig moeite mee hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |