quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
Had ik met een ander land moeten beginnen ?
Why not ? Het houdt de mensen van de straatquote:
Jij hebt echt iets tegen de Portugese vrouwen dus??quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef Doc het volgende:
Ik maak geen lijstje.
Maar dat is logisch.
Want Portugesen, die deugen niet.
1 Maradonaquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
OK, de volgende ronde met je 5 favoriete Argentijnen.
Mooi dat je een vergeten grootheid erbij hebt gezet, Colunaquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:32 schreef Leatherface het volgende:
Portugal
1 Eusebio
2 Coluna
3 Figo
4 Couto
5 Maniche
Ja, dat zie ik door de vingers. Schitterende voetballer vond ik dat. Een kleine quizvraag voou jou: wie was die Amerikaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:03 schreef tong80 het volgende:
Leonardo onthoofde bijna een amerkaan met z'n elleboog, zie je dat door de vingers ?
Maakt niets uit, want Tong is volgens mij nu nog zijn boeken aan het nalezen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Tabare Ramos. Maar ik mag niet antwoorden.
Exact deze 5 wou ik nou ook net postenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef 9christensen het volgende:
Pelé
Romário
Roberto Carlos
Ronaldo
Ronaldinho
Jairzinho is de enige WK-speler ooit die in alle wedstrijden tot de finale gescoord heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef tong80 het volgende:
Je had vroeger Edu, Didi, Tostao, Carlos Roberto, Jairzinho.
Maar wie kent ze nog ?
Kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jairzinho is de enige WK-speler ooit die in alle wedstrijden tot de finale gescoord heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2005 21:48 schreef spruud het volgende:
whatever, dan Ian Wright maar erbij
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:06 schreef Barnet_Bee het volgende:
1. Le Tissier
2. Fowler
3. Hoddle
4. G8
5. Gerrard
Ik heb altijd meer met Ferrara gehad, is een gevoelskwestie.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef Radegast het volgende:
Vaduz, waarom verkies je Ferrara boven bijvoorbeeld Franco Baresi?
Ik noem in dit topic geen keepers, anders was natuurlijk Cudicini, bijgenaamd De Zwarte Spin, hoog geëindigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Ook vreemd dat niemand Dino Zoff noemt eigenlijk..
Nee, dit keer sluit ik mij aan bij jouw eigen lijstje, alleen i.p.v. Ginola zou ik Pires neerzetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Golfert zal wel met Just Fontaine en Kopa zijn generatiegenoten komen
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ditmaal Frankrijk
1- Platini
2- Zidane
3- Cantona
4- Henry
5- Ginola
Panenka was een Tsjech....quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Stojkovic
2. Boban
3. Panenka
4. Savicevic
5. Prosinecki
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Het nieuwe land is Joegoslavië en oud leden van die staat zoals Kroatië.
1- Savisevic
2- Suker
3- Bokcis
4- Prosinecki
5- Stoichkov.
Kleine misser Tong
quote:
Stojkovic was een geniale voetballer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Ik hou het bij een top 2 voor dit 'land':
Suker
Boban
rest is niet de moeite waard.
Pardon Susic en Pantelic de keeper die Joegoslavië de EK titel schonk heb ik niet gepost ook de voetballer van het jaar in de jaren zestig Victor liet ik buiten beschouwing, en ken je de spits Pancev nog ? Of Oblak die bij Bayern voetbalde ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Ik hou het bij een top 2 voor dit 'land':
Suker
Boban
rest is niet de moeite waard.
Maar gruwelijk mislukt bij Internazionale...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Darko Pancev was inderdaad wel een goeie.
quote:Darko Pancev (Inter 1992-93)
He arrived as one of Europe’s most deadly strikers. He certainly didn’t leave with the same reputation. After finishing as Yugoslavia’s top scorer for three consecutive seasons between 1989 and 1992, Darko Pancev was rightly considered as one of Europe’s finest.
How quickly one season at Inter can change all that. Having been part of the successful Red Star Belgrade side that lifted the 1991 European Champions’ Cup, he was snapped up by the Nerazzurri.
Pancev will always be remembered as one of the most incompetent players Serie A has ever seen. His one season at Inter in 1992-93 saw him collect just one goal in 12 League games. This after he hit 84 goals in three seasons in Belgrade. As Inter fans remember he was more likely to hit the curva’s at the San Siro or the corner flag then he was the net.
His poor finishing continued, in Germany he netted just four times in two seasons before virtually disappearing off the face of the earth. In the end his haircut seemed to have more finesse than his finishing ability. Needless to say Italy was like a foreign country to him.
Servie Montenegro is oud Joegoslaviequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef Radegast het volgende:
Kezman?!?
Denemarken is wel degelijk Scandinavië.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Denemarken is geen Scandinavië.
Finland, Noorwegen en Zweden wel.
Sorry,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Denemarken is geen Scandinavië.
Finland, Noorwegen en Zweden wel.
Meen je dat nou ? Dan skip ik even de eerste post en doen we het gewoon per land. Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Denemarken is wel degelijk Scandinavië.
Misschien moet je het gewoon per land blijven doen, dus Zweden, Finland, Noorwegen en Denemarken apart?
1. Michael Laudrupquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
We doen gewoon Denemarken
Nogmaals sorry foutje mijnerzijds.
Ok, bedankt. Weet je toevallig ook waar hij nog meer heeft gespeeld na PSV? Ik wist dat hij op het EK had gespeeld, maar ik heb daarna nooit meer iets over hem gehoord. Hij was, dacht ik, nog best jong toen hij bij PSV speelde.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Poulsen ja, was wel een goeie, type van Vossen. Moest bij PSV weg en nam wraak door europees kampioen te worden in 92 door o.a. Nederland te verslaan.
Verklaar het verschil eensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Povlsen en Poulsen zijn twee verschillende spelers.
Dit:quote:
is dus onzin, aangezien het beide spelers zijn die bij het grote publiek zeker wel bekend in de oren klinken.quote:Hallo Tong Speaking. HIJ SPEELDE OP HET EK. laat je niet door van de wijs brengen over die andere speler waar zelfs z'n moeder zich vanaf vraagt wat z'n naam is
Volgens mij is Tong niet zo'n België-fanaat, dus ik verwacht een ander land. Ik denk Nigeria.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Nee, tong is de baas. Die zal nu allicht een ander land kiezen.
Geen speler in de history heeft met zo'n lange carriere zo weinig kilometers afgelegdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:54 schreef Doc het volgende:
Ik vroeg me bij die Denen af waarom superheld Jan Molby niet genoemd werd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Oliveira
2. Weber
3. Strupar
4. Vidovic
5. Engelaar
Kameroen en Nigeria worden de volgendenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dat is in hem te prijzen. Maar zeker in zo'n land zijn er nog zoveel sterren.... Maakt het extra leuk en divers. Wanneer doen we iets Afrikaans trouwens?
Volgens mij is je verbinding extreem traag of je leest niet goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:20 schreef Captorr het volgende:
sh*t! Het wordt steeds lastiger.
Scifo
Pfaff
Gerets
van Cauteren
Staelens
Ik was twaalf en Yekini ging een strafschop nemen tijdens een tweede ronde wedstrijd in de Afrika Cup. Hij schoot die bal wel zo gigantisch hard in de bovenhoek, dat was niet leuk meer. Bijna net zo legendarisch als de pegel van veertig meter waarmee Kingsley Obiekulu tijdens een oefenwedstrijd in Heeten zijn contract verdiende. Dit doelpunt van Obiekulu schopte het zelfs tot de top tien van mooiste Eagles doelpunten van de vorige eeuw. Rufai was een beetje Eddie Murphy: hij was een koningszoon. Nu moet je me niet vragen hoeveel koningen en stammen ze in Nigeria hebben, maar daar gaat het dus niet om.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef Captorr het volgende:
damn Yekini, die had ik ook willen noemen
Yekini ja ex-voetballer van het jaar van Afrika, hoe kon ik hem vergeten ?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef Captorr het volgende:
damn Yekini, die had ik ook willen noemen
oeps..quote:Op maandag 25 juli 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Song komt trouwens uit Kameroen.
Heb je gelijk in daarom is Jay Jay Jay Jay geworden.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er zijn al genoeg spelers die de bal op tijd afspelen toch.![]()
Je krijgt dan wel wat meer variatie in de lijstjes, dat is ook de moeite van het overwegen waard. Als je een top-5 van Zuid-Amerika zou moeten maken, moet je pas echt kiezen. Dat je dan ook wel een top-50 of top-1000 zou kunnen maken, is een ander verhaal.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Neeeee! Daar kan je zo een top 50 van maken, da's niet leuk.
toch niet, die ik bedoelde was die 40- jarige kameroenees op het wk in italiequote:
Milla.. dat lijkt er wel op inderdaad. Of bedoelde je Mike Obiku?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Captorr het volgende:
[..]
toch niet, die ik bedoelde was die 40- jarige van kameroenees op het wk in italie
Millaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Captorr het volgende:
[..]
toch niet, die ik bedoelde was die 40- jarige van kameroenees op het wk in italie
Die laatste kan niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef Captorr het volgende:
Ahn Jung Hwan
Shunsuke Nakamura
Bashar Abdullah
Saeed Owairan
Edgar Manucharyan
Ik vind het niks, maar Armenie en Georgie rekenen ze inderdaad tot Europa. Azerbeidzjan is dan wel weer bij azie ingedeeld...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:06 schreef methodmich het volgende:
Het wordt in aardrijkskundelessen op basis- en middelbare scholen altijd bij Europa aangeleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |