Maar gruwelijk mislukt bij Internazionale...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Darko Pancev was inderdaad wel een goeie.
quote:Darko Pancev (Inter 1992-93)
He arrived as one of Europe’s most deadly strikers. He certainly didn’t leave with the same reputation. After finishing as Yugoslavia’s top scorer for three consecutive seasons between 1989 and 1992, Darko Pancev was rightly considered as one of Europe’s finest.
How quickly one season at Inter can change all that. Having been part of the successful Red Star Belgrade side that lifted the 1991 European Champions’ Cup, he was snapped up by the Nerazzurri.
Pancev will always be remembered as one of the most incompetent players Serie A has ever seen. His one season at Inter in 1992-93 saw him collect just one goal in 12 League games. This after he hit 84 goals in three seasons in Belgrade. As Inter fans remember he was more likely to hit the curva’s at the San Siro or the corner flag then he was the net.
His poor finishing continued, in Germany he netted just four times in two seasons before virtually disappearing off the face of the earth. In the end his haircut seemed to have more finesse than his finishing ability. Needless to say Italy was like a foreign country to him.
Servie Montenegro is oud Joegoslaviequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:47 schreef Radegast het volgende:
Kezman?!?
Denemarken is wel degelijk Scandinavië.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Denemarken is geen Scandinavië.
Finland, Noorwegen en Zweden wel.
Sorry,quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Denemarken is geen Scandinavië.
Finland, Noorwegen en Zweden wel.
Meen je dat nou ? Dan skip ik even de eerste post en doen we het gewoon per land. Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Denemarken is wel degelijk Scandinavië.
Misschien moet je het gewoon per land blijven doen, dus Zweden, Finland, Noorwegen en Denemarken apart?
1. Michael Laudrupquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
We doen gewoon Denemarken
Nogmaals sorry foutje mijnerzijds.
Ok, bedankt. Weet je toevallig ook waar hij nog meer heeft gespeeld na PSV? Ik wist dat hij op het EK had gespeeld, maar ik heb daarna nooit meer iets over hem gehoord. Hij was, dacht ik, nog best jong toen hij bij PSV speelde.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Poulsen ja, was wel een goeie, type van Vossen. Moest bij PSV weg en nam wraak door europees kampioen te worden in 92 door o.a. Nederland te verslaan.
Verklaar het verschil eensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Povlsen en Poulsen zijn twee verschillende spelers.
Dit:quote:
is dus onzin, aangezien het beide spelers zijn die bij het grote publiek zeker wel bekend in de oren klinken.quote:Hallo Tong Speaking. HIJ SPEELDE OP HET EK. laat je niet door van de wijs brengen over die andere speler waar zelfs z'n moeder zich vanaf vraagt wat z'n naam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |