Ik heb altijd meer met Ferrara gehad, is een gevoelskwestie.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef Radegast het volgende:
Vaduz, waarom verkies je Ferrara boven bijvoorbeeld Franco Baresi?
Ik noem in dit topic geen keepers, anders was natuurlijk Cudicini, bijgenaamd De Zwarte Spin, hoog geëindigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Ook vreemd dat niemand Dino Zoff noemt eigenlijk..
Nee, dit keer sluit ik mij aan bij jouw eigen lijstje, alleen i.p.v. Ginola zou ik Pires neerzetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Golfert zal wel met Just Fontaine en Kopa zijn generatiegenoten komen
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ditmaal Frankrijk
1- Platini
2- Zidane
3- Cantona
4- Henry
5- Ginola
Panenka was een Tsjech....quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1. Stojkovic
2. Boban
3. Panenka
4. Savicevic
5. Prosinecki
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Het nieuwe land is Joegoslavië en oud leden van die staat zoals Kroatië.
1- Savisevic
2- Suker
3- Bokcis
4- Prosinecki
5- Stoichkov.
Kleine misser Tong
quote:
Stojkovic was een geniale voetballer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Ik hou het bij een top 2 voor dit 'land':
Suker
Boban
rest is niet de moeite waard.
Pardon Susic en Pantelic de keeper die Joegoslavië de EK titel schonk heb ik niet gepost ook de voetballer van het jaar in de jaren zestig Victor liet ik buiten beschouwing, en ken je de spits Pancev nog ? Of Oblak die bij Bayern voetbalde ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Ik hou het bij een top 2 voor dit 'land':
Suker
Boban
rest is niet de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |