Ik was twaalf en Yekini ging een strafschop nemen tijdens een tweede ronde wedstrijd in de Afrika Cup. Hij schoot die bal wel zo gigantisch hard in de bovenhoek, dat was niet leuk meer. Bijna net zo legendarisch als de pegel van veertig meter waarmee Kingsley Obiekulu tijdens een oefenwedstrijd in Heeten zijn contract verdiende. Dit doelpunt van Obiekulu schopte het zelfs tot de top tien van mooiste Eagles doelpunten van de vorige eeuw. Rufai was een beetje Eddie Murphy: hij was een koningszoon. Nu moet je me niet vragen hoeveel koningen en stammen ze in Nigeria hebben, maar daar gaat het dus niet om.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef Captorr het volgende:
damn Yekini, die had ik ook willen noemen
Yekini ja ex-voetballer van het jaar van Afrika, hoe kon ik hem vergeten ?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:58 schreef Captorr het volgende:
damn Yekini, die had ik ook willen noemen
oeps..quote:Op maandag 25 juli 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Song komt trouwens uit Kameroen.
Heb je gelijk in daarom is Jay Jay Jay Jay geworden.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er zijn al genoeg spelers die de bal op tijd afspelen toch.![]()
Je krijgt dan wel wat meer variatie in de lijstjes, dat is ook de moeite van het overwegen waard. Als je een top-5 van Zuid-Amerika zou moeten maken, moet je pas echt kiezen. Dat je dan ook wel een top-50 of top-1000 zou kunnen maken, is een ander verhaal.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Neeeee! Daar kan je zo een top 50 van maken, da's niet leuk.
toch niet, die ik bedoelde was die 40- jarige kameroenees op het wk in italiequote:
Milla.. dat lijkt er wel op inderdaad. Of bedoelde je Mike Obiku?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Captorr het volgende:
[..]
toch niet, die ik bedoelde was die 40- jarige van kameroenees op het wk in italie
Millaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef Captorr het volgende:
[..]
toch niet, die ik bedoelde was die 40- jarige van kameroenees op het wk in italie
Die laatste kan niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef Captorr het volgende:
Ahn Jung Hwan
Shunsuke Nakamura
Bashar Abdullah
Saeed Owairan
Edgar Manucharyan
Ik vind het niks, maar Armenie en Georgie rekenen ze inderdaad tot Europa. Azerbeidzjan is dan wel weer bij azie ingedeeld...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:06 schreef methodmich het volgende:
Het wordt in aardrijkskundelessen op basis- en middelbare scholen altijd bij Europa aangeleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |