Het is maar wat gedruppel...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt nu toch wel wat aanzetten vanuit België:
[afbeelding]
Is ook, van mij mag het wel even gaan regenen.. *benauwdhedenquote:
quote:
Ik hoorde die ene klap ook in de vertequote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Leutje het volgende:
[..]
Ik hoorde die ene klap ook in de verte
En het is al weer over ook...
En terwijl ik dit tik klap 2
OK.... het lijkt voor de kust te hangen als ik de radar moet geloven., interessant...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Nuongirl het volgende:
Onweer in Alkmaar
Denk dat die buien alleen over zuid-oost Nederland trekkenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat stelt niets voor.
Net over de grens in Frankrijk zitten veel zwaardere buien, die kan je op de betaalradar zien. Daar zit ook onweer in trouwens.
hint: de code heb ik een stukje eerder gepost!
Nijmegen heeft allemaal van die kutverkeerspleinen zonder markeringen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:31 schreef Oom_Agent het volgende:
wat gebeurt er allemaal ! onweer ?? ik zit naar het krijten te kijken van FOk op het Keizer Karel plein...
Webcam Keizer Karelplein Nijmegen......
Nou... je moet nu op dit moment ook niet op de boot Texel-Den Helder zitten...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef i2Them2 het volgende:
Toch aardig wat onweer in frankrijk, lijkt trouwens steeds meer te worden![]()
[afbeelding]
Op die site lijkt er redelijk wat op Antwerpen te koersen, dus dat komt dan hier ook nog welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:02 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nou... je moet nu op dit moment ook niet op de boot Texel-Den Helder zitten...
http://212.126.210.85/
Op www.weeronline.nl ( 457519 ) is ook te zien dat het zich steeds verder in noord-westelijke richting uitbreid.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Op die site lijkt er redelijk wat op Antwerpen te koersen, dus dat komt dan hier ook nog wel
Het wordt steeds gekker met die site.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Op www.weeronline.nl ( 457519 ) is ook te zien dat het zich steeds verder in noord-westelijke richting uitbreid.
Er is nog hoop
Ben bang dat we weer niks krijgenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Marky-Boom het volgende:
En nu maar hopen dat het eens een keer flevoland ook bereikt!
Ik zal je eerlijk vertellen, richting het noord-westen zie ik een mooie donkere lucht wat lijkt op een onweersbui, en ik hoorde ook al wat licht gerommelquote:
en die lijn mist net weer dronten, ik zit ook altijd overal tussenin....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk vertellen, richting het noord-westen zie ik een mooie donkere lucht wat lijkt op een onweersbui, en ik hoorde ook al wat licht gerommel
Dat hebben we met Eindhoven ook altijd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
en die lijn mist net weer dronten, ik zit ook altijd overal tussenin....![]()
Volgens mij ziet Oom_Agent dat goedquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef Oom_Agent het volgende:
zie ik daar op het laatste radarbeeld een lijntje ontstaan boven de kust van Oost Engeland.
Ik heb net gerommel gehoort.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef plankie het volgende:
volgens mij hoorde ik net al wat rommelen (kwartiertje terug)
lucht naar het westen (vanuit leeuwarden richting harlingen gekeken) wordt steeds donkerder
En dat is maar goed ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:12 schreef Marky-Boom het volgende:
Friesland krijgt een heel mooi buienlijntje over zich heen...
Egoistquote:Op maandag 18 juli 2005 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook.
Nu hopen dat het allemaal doorzet met natuurlijk ONWEER!
Het is richting noorden zeer donker mischien krijg ik hier zelfs watquote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk vertellen, richting het noord-westen zie ik een mooie donkere lucht wat lijkt op een onweersbui, en ik hoorde ook al wat licht gerommel
Oww je was er al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |