Ben bang dat we weer niks krijgenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Marky-Boom het volgende:
En nu maar hopen dat het eens een keer flevoland ook bereikt!
Ik zal je eerlijk vertellen, richting het noord-westen zie ik een mooie donkere lucht wat lijkt op een onweersbui, en ik hoorde ook al wat licht gerommelquote:
en die lijn mist net weer dronten, ik zit ook altijd overal tussenin....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk vertellen, richting het noord-westen zie ik een mooie donkere lucht wat lijkt op een onweersbui, en ik hoorde ook al wat licht gerommel
Dat hebben we met Eindhoven ook altijd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:56 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
en die lijn mist net weer dronten, ik zit ook altijd overal tussenin....![]()
Volgens mij ziet Oom_Agent dat goedquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef Oom_Agent het volgende:
zie ik daar op het laatste radarbeeld een lijntje ontstaan boven de kust van Oost Engeland.
Ik heb net gerommel gehoort.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef plankie het volgende:
volgens mij hoorde ik net al wat rommelen (kwartiertje terug)
lucht naar het westen (vanuit leeuwarden richting harlingen gekeken) wordt steeds donkerder
En dat is maar goed ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:12 schreef Marky-Boom het volgende:
Friesland krijgt een heel mooi buienlijntje over zich heen...
Egoistquote:Op maandag 18 juli 2005 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook.
Nu hopen dat het allemaal doorzet met natuurlijk ONWEER!
Het is richting noorden zeer donker mischien krijg ik hier zelfs watquote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk vertellen, richting het noord-westen zie ik een mooie donkere lucht wat lijkt op een onweersbui, en ik hoorde ook al wat licht gerommel
Oww je was er al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |