Nee, je mag ze gewoon posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb een map vol IJsmeis foto's.
Als ik ze post, krijg ik dan een ban?
't is een kut open dir, maar ach.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Megter het volgende:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/gespot1.jpg
Ik dacht even dat ik haar G(e) spot te zien kreeg
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
Bedankt Yvonne.
wat wil je doen dan? [img]c:/mijn documenten/ik geil op ijsmeis/tietenijsmeis.jpg[/img] ??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb een map vol IJsmeis foto's.
Als ik ze post, krijg ik dan een ban?
Nee, mên, ik zet ze op mn sugababes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef DarkManta het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? [[url=c:/mijn documenten/ik geil op ijsmeis/tietenijsmeis.jpg]afbeelding[/url]] ??
Ik heb ze als het goed is ook nog ergens staan: via via weet je welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook nog een ijsmeis.zip op de computer staan![]()
Volgens mij half Fok! zo ongeveer..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb ze als het goed is ook nog ergens staan: via via weet je wel
Ik heb een hele fijne geblingde voor je, meid.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef ijsmeis het volgende:
Mag er nu dan een mooi slotje op?
Oeh, mail 'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook nog een ijsmeis.zip op de computer staan![]()
Niksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef ijsmeis het volgende:
Mag er nu dan een mooi slotje op?
Kheb inderdaad wel boeiender materiaal op mn pc staan, maar ach.. Ik hoorde pas van die foto's toen ik ze kreeg trouwens..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Volgens mij half Fok! zo ongeveer..Ik ben er niet eens blij mee
![]()
Ik kreeg ze ongevraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Volgens mij half Fok! zo ongeveer..Ik ben er niet eens blij mee
![]()
Hoe kan ik die gemist hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kheb inderdaad wel boeiender materiaal op mn pc staan, maar ach.. Ik hoorde pas van die foto's toen ik ze kreeg trouwens..![]()
Ik ben zuinig op m'n IP adres.. jij stoker dat je bent.. doe het zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Post ze gewoon onder een kloon in Sexy & Gewaagd [V]
Ze is nog niet eens 18!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, bedien dan meteen die andere helft van Fok!
Als iemand ze gewoon ff hier neer zet.. het zijn maar een tiental jpg'tjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, bedien dan meteen die andere helft van Fok!
Dat ben ik dus ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op m'n IP adres.. jij stoker dat je bent.. doe het zelf![]()
7quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als iemand ze gewoon ff hier neer zet.. het zijn maar een tiental jpg'tjes![]()
En dan gelijk een ban krijgen: nee dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Moet je dat emailadres in mijn profiel zien!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben de bron voor alle foto's die u zoekt, mensen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben de bron voor alle tekeningen die u zoekt, mensen.
tmfwebquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Megter het volgende:
Mr-Z: je e-mail adres: @hondasfx.tmfweb.nl
Ik wil die foto's van Kastanova en Yvonne, de reden waarom Kasta uit de crew is!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks
jij wil aandacht
aandacht krijg je
hop hop, laat zien die parmantige peertjes van je
EDIT: EN EEN BEETJE SNEL GRAAG
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Moet je dat emailadres in mijn profiel zien!!
Laat Yvonne het niet horen, dan gaat deze meteen op slot..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik wil die foto's van Kastanova en Yvonne, de reden waarom Kasta uit de crew is!
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Megter het volgende:
Mr-Z: je e-mail adres: @hondasfx.tmfweb.nl
Inderdaad...laat gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban, lamlulquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan gelijk een ban krijgen: nee dank jeLaat Yvonne ze maar posten
je bedoelt: ik heb het één keer ingesteld, zes jaar geleden, en weet niet meer hoe het werkt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
yeps..(dat is mijn enige mail adres waarmee ik outlook kan gebruiken.. snappie )
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban, lamlul
Lees de FAQ nou maar.
Je mág ze posten.
*gil*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Die laatste foto daar staat maar 1 tiet op.
Zwak.
Wie de zip wilt, moet even gillen, dan mail ik ze.
Of ik die meuk bewaarquote:
Frenkie@fok.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
gilquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Zwak.
*gil*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Zwak.
Ah, kun je me mijn bifi foto even sturen? Adres staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.. ongeveer wel.. Ik weet het wachtwoord niet meer, dus kopieer de instellingen en mailboxen van computer naar computerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Megter het volgende:
[..]
je bedoelt: ik heb het één keer ingesteld, zes jaar geleden, en weet niet meer hoe het werkt?
Idd, krijg last van m'n orenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Als iemand ze gewoon een keer hier post.
Scheelt weer een boel gegil.
Goeie shit, bbq'en.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn.. ongeveer wel.. Ik weet het wachtwoord niet meer, dus kopieer de instellingen en mailboxen van computer naar computer![]()
maar nu ben ik weg.. bbq'enIk lees vanavond wel bij
Kunnen we hier geen weblog item over maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Als iemand ze gewoon een keer hier post.
Scheelt weer een boel gegil.
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Zwak.
Volgens Knut en Rick moesten we toch bezoekers aantrekken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Kunnen we hier geen weblog item over maken?
Correct. Maar tieten zijn tieten toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens Knut en Rick moesten we toch bezoekers aantrekken?
quote:
Nou ja, je weet DPS te vinden.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Correct. Maar tieten zijn tieten toch ?
Haar eigen ? Of die van een neger ?quote:
Maar de foto's nietquote:
Dan gil je toch lekker mee met de rest van de users hier.quote:
Van een neger ?quote:
Dank uquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of ik die meuk bewaar, kan iemand ze ongevraagd naar snakey sturen?
Ah, now we're talking.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dank u![]()
Hoewel ik toch liever die van SHE zie, denk ik
Waar zijn die te vinden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:55 schreef Knut het volgende:
SHE circuleren er van jou ook foto's ?
Spuit elf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:58 schreef Knut het volgende:
Die fotos zijn niet de moeite waard!
Mail ze es dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:58 schreef Knut het volgende:
Die fotos zijn niet de moeite waard!
Same here.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:14 schreef clearscreen het volgende:
Hmmmm nou doe mij die van Dead-Doll dan maar
Oh. Nou. Ik dus, zeg maar, altijd, wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef clearscreen het volgende:
Nee dat is de vraag helemaal niet. Ik vroeg het eerst...
ZEGquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:21 schreef kikoooooo het volgende:
Wat zijn dit voor grapjes?
3 topics lang voor die aandachtsgeile lelijke trol?
Zo'n "kijk mij eens" hoer is het nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat zal, maar ik heb t niet zo op van die "kijk mij eens" hoeren.
Gelukkig hou jij je verre van dit topic en post je hier nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef kikoooooo het volgende:
en al die bebrilde kneusjes lopen achter haar aan hier op fok.
het zit me diep, dat weet ik
Daag, triangeljostiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelukkig hou jij je verre van dit topic en post je hier niet
Foto's?quote:
Appeltjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:37 schreef Jerruh het volgende:
zeg, wil tieten zien, geen overjarige erwten.
spamme...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef Crashcat het volgende:
Nou, mail mij maar eens de foto's.
Dan weet ik ook waar al die heisa om gaat.
speeding_dutchman naar lycos.nl
nou feest... uuh... wij horen het als je het binnen krijgt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Is toch een van de .....uh... zoveel adressen![]()
Zelfreflectie is stoer!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:46 schreef tonks het volgende:Wie die foto's niet heeft is echt een kneus
Tis nog leegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
nou feest... uuh... wij horen het als je het binnen krijgt?![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:46 schreef tonks het volgende:Wie die foto's niet heeft is echt een kneus
Ze staat gewoon in het fotoboek hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:31 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Foto's?
Voor hetzelfde geldt, kan je op een overjarige tiener met vulkanen in haar gezicht vallen![]()
HE TONKS WIJ ZIJN ALTIJD AL MATEN GEWEEST OP FOK KUN JE MIJ DE PLAATJES STUREN GROETJES VELDMUIS PS ANDERS ZIJN WE GEEN MATEN MEER DUS WEET WAAR JE AAN BEGINT.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:34 schreef tonks het volgende:
Willen die zieke idioten mij niet meer mailen voor foto's van IJsmeis?
Bob-B dus
wat hij zegtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HE TONKS WIJ ZIJN ALTIJD AL MATEN GEWEEST OP FOK KUN JE MIJ DE PLAATJES STUREN GROETJES VELDMUISjosvg PS ANDERS ZIJN WE GEEN MATEN MEER DUS WEET WAAR JE AAN BEGINT.
Jij weer wel héquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HE TONKS WIJ ZIJN ALTIJD AL MATEN GEWEEST OP FOK KUN JE MIJ DE PLAATJES STUREN GROETJES VELDMUIS PS ANDERS ZIJN WE GEEN MATEN MEER DUS WEET WAAR JE AAN BEGINT.
wat een stoere naam zegquote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:23 schreef Kreator het volgende:
Ijsmeis. Ik ben kennelijk de enige fokker die je tieten nog nooit heeft gezien.
Kun je even een foto plaatsen?
Heb je wel de echte blootfoto's of kan ik net zo goed mezelf gaan afrukken op de Wehkamp?quote:
Find out for yourselfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je wel de echte blootfoto's of kan ik net zo goed mezelf gaan afrukken op de Wehkamp?.
Ja mailquote:
Hier,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil ook yvonne zijn, dan mag je topics met deeltjes starten in ONZ
Als je je afrukt bij de wehkamp, spuit je dan genoeg om een klein hondje te pletten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je wel de echte blootfoto's of kan ik net zo goed mezelf gaan afrukken op de Wehkamp?.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Damn, ik kwam tessje ook nog even tegen.
Vind je?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:11 schreef arjen1985 het volgende:
leuke fotos :p
ernstig hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef DeltaHF het volgende:
Gaat dit nou nog steeds over de vermaledijde foto's van BBD destijds?
Iets wat in de tijd van Babes & Hunks [Foksters Sexy & Gewaagd] regelmatig ontbrakquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef mvdlubbe het volgende:
't Is in ieder geval beeldmateriaal.
Typerend voor dit forum, eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:21 schreef kikoooooo het volgende:
Wat zijn dit voor grapjes?
3 topics lang voor die aandachtsgeile lelijke trol?
Wanneer ga jij je boobies posten dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Typerend voor dit forum, eigenlijk.
Het heet nu wel anders, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Iets wat in de tijd van Babes & Hunks [Foksters Sexy & Gewaagd] regelmatig ontbrak
Yoo vosss, mail je eventjes die fotos naar me?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef DeltaHF het volgende:
Gaat dit nou nog steeds over de vermaledijde foto's van BBD destijds?
Zodra jij een komkommer in je voorbibs stopt en het hier post.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je boobies posten dan?![]()
Nou, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Zodra jij een komkommer in je voorbibs stopt en het hier post.
Heb je ze nou nog steeds niet, je vraagt er al de hele dag om.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yoo vosss, mail je eventjes die fotos naar me?
Ik heb geen vrinden meer op Fok, vandaer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je ze nou nog steeds niet, je vraagt er al de hele dag om.
Remind me: "Babes & Hunks: de celebs" en "Babes & Hunks: ..??.., Voor al het onbekend schoon en FOK! usertopics"quote:
Pfff hoe lang is die wachtrij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef hannatokkie het volgende:
kan iemand ze naar mij mailen?
tomkock@gmail.com
bvd
dat doej zo evenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef hannatokkie het volgende:
als iemand ze ff mailt dan zet ik ze wel hier neer
Dit komt allemaal voort uit jouw vermeende reltopic.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef Redux het volgende:
heeft (stoere) kreator al gereageerd of niet?
nee hoor, dit is omdat yvonne begon te reageren in mijn topic, en yvonne trekt verkeerde users aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef tho_Omas het volgende:
Dit komt allemaal voort uit jouw vermeende reltopic.![]()
ik heb ze ook nog niet, stuur maar naar sannyspoky@gmail.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef Aargh het volgende:
Ja ik wacht ook nog...
Oproerkraaier@gmail.com
Spam mag ook hoor
Jep.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef tonks het volgende:
Ijsmeis1 tot en met ijsmeis7.jpg toch?
Als je haar neukt stamp je wel wat aan, de kwakjes van voorgaande jongeheren die ijsmeis een lolly hebben gegevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:38 schreef arjen1985 het volgende:
[..]
Mag ik me piemeltje er ook tussen leggen, vind ik leuker dan stampen
npquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef veldmuis het volgende:
DANKJEWEL DIE ZE GESTUURD HEEFT!
Ik vind ze tegenvallen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef veldmuis het volgende:
DANKJEWEL DIE ZE GESTUURD HEEFT!
Ik vind ze tegenvallen
kei oudquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
IJSMEIS D'R TIETEN *HIER* (.rar)!!~!!1!!!1one!!~.
STOERquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
WOW IK HEB NAAKTFOTO'S VAN JETT~!
Dooie mus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
WOW IK HEB NAAKTFOTO'S VAN JETT~!
ah vakantie, noem je dat tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Disclaimer: vriendin is op vakantie, sta droog, word wat gefrustreerd
grappig, ik ben labiel omdat ik nee zeg. wedde als ik ja zeg kreeg ik een liefdesverklaring van hemquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja.
Je denkt toch niet dat ik die labiele puber ga neuken? Kom nou!
Ben nieuw hier, heb geen flauw idee hoe labiel ze is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja.
Je denkt toch niet dat ik die labiele puber ga neuken? Kom nou!
Ze is weg met haar ouders, dus die staat ook wel droog denk ik. Arme wij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah vakantie, noem je dat tegenwoordig zo?
Ik klikte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.tonkssite.nl/forum/dames/jett.zip
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef Jett het volgende:
[..]
grappig, ik ben labiel omdat ik nee zeg. wedde als ik ja zeg kreeg ik een liefdesverklaring van hem
verder ben je wel schattig hoor![]()
oooooo dus zo zit jij in elkaar, ik zeg nee en ik ben arrogant maar als ik ja zeg ben ik een hoerquote:
Zo zit ik ook in elkaar, dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Jett het volgende:
[..]
oooooo dus zo zit jij in elkaar, ik zeg nee en ik ben arrogant maar als ik ja zeg ben ik een hoer
![]()
Nee, een slet. Dat is iets heel anders. ALs je achter af geld zou innen, dan ben je een hoer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Jett het volgende:
[..]
oooooo dus zo zit jij in elkaar, ik zeg nee en ik ben arrogant maar als ik ja zeg ben ik een hoer
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Damn, ik kwam tessje ook nog even tegen.
Wij bewegen ons voort op dezelfde frequentiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nee, een slet. Dat is iets heel anders. ALs je achter af geld zou innen, dan ben je een hoer.
Wel es een kerel gezien die een slet was dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
Jett is geen slet,, jett is een dame.
En wat is een slet dan bij een jongen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
Jett is geen slet,, jett is een dame.
Nee, dan ben je prostitueequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nee, een slet. Dat is iets heel anders. ALs je achter af geld zou innen, dan ben je een hoer.
Komt in de richting :")quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een geile dame die bij een jongen geil staat te wezen.
Zoiets?
Een kuthoer is toch iemand die zo lelijk is dat ze geld moet geven voor seks?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
Ja maar als ik de lerares van de basisschool een kuthoer vind, dan is zij nog geen prostituee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |