STOERquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
WOW IK HEB NAAKTFOTO'S VAN JETT~!
Dooie mus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
WOW IK HEB NAAKTFOTO'S VAN JETT~!
ah vakantie, noem je dat tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Disclaimer: vriendin is op vakantie, sta droog, word wat gefrustreerd
grappig, ik ben labiel omdat ik nee zeg. wedde als ik ja zeg kreeg ik een liefdesverklaring van hemquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja.
Je denkt toch niet dat ik die labiele puber ga neuken? Kom nou!
Ben nieuw hier, heb geen flauw idee hoe labiel ze is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja.
Je denkt toch niet dat ik die labiele puber ga neuken? Kom nou!
Ze is weg met haar ouders, dus die staat ook wel droog denk ik. Arme wij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah vakantie, noem je dat tegenwoordig zo?
Ik klikte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.tonkssite.nl/forum/dames/jett.zip
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef Jett het volgende:
[..]
grappig, ik ben labiel omdat ik nee zeg. wedde als ik ja zeg kreeg ik een liefdesverklaring van hem
verder ben je wel schattig hoor![]()
oooooo dus zo zit jij in elkaar, ik zeg nee en ik ben arrogant maar als ik ja zeg ben ik een hoerquote:
Zo zit ik ook in elkaar, dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Jett het volgende:
[..]
oooooo dus zo zit jij in elkaar, ik zeg nee en ik ben arrogant maar als ik ja zeg ben ik een hoer
![]()
Nee, een slet. Dat is iets heel anders. ALs je achter af geld zou innen, dan ben je een hoer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Jett het volgende:
[..]
oooooo dus zo zit jij in elkaar, ik zeg nee en ik ben arrogant maar als ik ja zeg ben ik een hoer
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Damn, ik kwam tessje ook nog even tegen.
Wij bewegen ons voort op dezelfde frequentiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nee, een slet. Dat is iets heel anders. ALs je achter af geld zou innen, dan ben je een hoer.
Wel es een kerel gezien die een slet was dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
Jett is geen slet,, jett is een dame.
En wat is een slet dan bij een jongen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef tonks het volgende:
Jett is geen slet,, jett is een dame.
Nee, dan ben je prostitueequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nee, een slet. Dat is iets heel anders. ALs je achter af geld zou innen, dan ben je een hoer.
Komt in de richting :")quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een geile dame die bij een jongen geil staat te wezen.
Zoiets?
Een kuthoer is toch iemand die zo lelijk is dat ze geld moet geven voor seks?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
Ja maar als ik de lerares van de basisschool een kuthoer vind, dan is zij nog geen prostituee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |