Nee, je mag ze gewoon posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb een map vol IJsmeis foto's.
Als ik ze post, krijg ik dan een ban?
't is een kut open dir, maar ach.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Megter het volgende:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/gespot1.jpg
Ik dacht even dat ik haar G(e) spot te zien kreeg
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
Bedankt Yvonne.
wat wil je doen dan? [img]c:/mijn documenten/ik geil op ijsmeis/tietenijsmeis.jpg[/img] ??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb een map vol IJsmeis foto's.
Als ik ze post, krijg ik dan een ban?
Nee, mên, ik zet ze op mn sugababes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef DarkManta het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? [[url=c:/mijn documenten/ik geil op ijsmeis/tietenijsmeis.jpg]afbeelding[/url]] ??
Ik heb ze als het goed is ook nog ergens staan: via via weet je welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook nog een ijsmeis.zip op de computer staan![]()
Volgens mij half Fok! zo ongeveer..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb ze als het goed is ook nog ergens staan: via via weet je wel
Ik heb een hele fijne geblingde voor je, meid.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef ijsmeis het volgende:
Mag er nu dan een mooi slotje op?
Oeh, mail 'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft ook nog een ijsmeis.zip op de computer staan![]()
Niksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef ijsmeis het volgende:
Mag er nu dan een mooi slotje op?
Kheb inderdaad wel boeiender materiaal op mn pc staan, maar ach.. Ik hoorde pas van die foto's toen ik ze kreeg trouwens..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Volgens mij half Fok! zo ongeveer..Ik ben er niet eens blij mee
![]()
Ik kreeg ze ongevraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Volgens mij half Fok! zo ongeveer..Ik ben er niet eens blij mee
![]()
Hoe kan ik die gemist hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kheb inderdaad wel boeiender materiaal op mn pc staan, maar ach.. Ik hoorde pas van die foto's toen ik ze kreeg trouwens..![]()
Ik ben zuinig op m'n IP adres.. jij stoker dat je bent.. doe het zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Post ze gewoon onder een kloon in Sexy & Gewaagd [V]
Ze is nog niet eens 18!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, bedien dan meteen die andere helft van Fok!
Als iemand ze gewoon ff hier neer zet.. het zijn maar een tiental jpg'tjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, bedien dan meteen die andere helft van Fok!
Dat ben ik dus ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op m'n IP adres.. jij stoker dat je bent.. doe het zelf![]()
7quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als iemand ze gewoon ff hier neer zet.. het zijn maar een tiental jpg'tjes![]()
En dan gelijk een ban krijgen: nee dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Moet je dat emailadres in mijn profiel zien!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben de bron voor alle foto's die u zoekt, mensen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben de bron voor alle tekeningen die u zoekt, mensen.
tmfwebquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Megter het volgende:
Mr-Z: je e-mail adres: @hondasfx.tmfweb.nl
Ik wil die foto's van Kastanova en Yvonne, de reden waarom Kasta uit de crew is!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks
jij wil aandacht
aandacht krijg je
hop hop, laat zien die parmantige peertjes van je
EDIT: EN EEN BEETJE SNEL GRAAG
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Moet je dat emailadres in mijn profiel zien!!
Laat Yvonne het niet horen, dan gaat deze meteen op slot..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik wil die foto's van Kastanova en Yvonne, de reden waarom Kasta uit de crew is!
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Megter het volgende:
Mr-Z: je e-mail adres: @hondasfx.tmfweb.nl
Inderdaad...laat gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban, lamlulquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan gelijk een ban krijgen: nee dank jeLaat Yvonne ze maar posten
je bedoelt: ik heb het één keer ingesteld, zes jaar geleden, en weet niet meer hoe het werkt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
yeps..(dat is mijn enige mail adres waarmee ik outlook kan gebruiken.. snappie )
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban, lamlul
Lees de FAQ nou maar.
Je mág ze posten.
*gil*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Die laatste foto daar staat maar 1 tiet op.
Zwak.
Wie de zip wilt, moet even gillen, dan mail ik ze.
Of ik die meuk bewaarquote:
Frenkie@fok.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
gilquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Zwak.
*gil*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Zwak.
Ah, kun je me mijn bifi foto even sturen? Adres staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Om heel eerlijk te zijn.. ongeveer wel.. Ik weet het wachtwoord niet meer, dus kopieer de instellingen en mailboxen van computer naar computerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Megter het volgende:
[..]
je bedoelt: ik heb het één keer ingesteld, zes jaar geleden, en weet niet meer hoe het werkt?
Idd, krijg last van m'n orenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Als iemand ze gewoon een keer hier post.
Scheelt weer een boel gegil.
Goeie shit, bbq'en.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn.. ongeveer wel.. Ik weet het wachtwoord niet meer, dus kopieer de instellingen en mailboxen van computer naar computer![]()
maar nu ben ik weg.. bbq'enIk lees vanavond wel bij
Kunnen we hier geen weblog item over maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Als iemand ze gewoon een keer hier post.
Scheelt weer een boel gegil.
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef NokiaTel het volgende:
Zwak.
Volgens Knut en Rick moesten we toch bezoekers aantrekken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Kunnen we hier geen weblog item over maken?
Correct. Maar tieten zijn tieten toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens Knut en Rick moesten we toch bezoekers aantrekken?
quote:
Nou ja, je weet DPS te vinden.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Correct. Maar tieten zijn tieten toch ?
Haar eigen ? Of die van een neger ?quote:
Maar de foto's nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |