Lijkt me inderdaad een scenario.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen gaat het wel proberen als ie kan, Armstrong zal dan wel meegaan... De rest moet passen denk ik.
Alleen laatste 5 kilometer toch? Rasmussen gooit em af vanaf het moment vanaf dat het magquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Let op, die rijdt top 10 vandaag.
Ik dacht dat men finish bergop zonder helm mocht rijden. Volgens mij heeft iedereen die nog op.
volgens mij secondes voor 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een scenario.
Lance knalt nog even flink door want dan loopt de voorsprong op Ullrich nog op en kan hij nog zoveel mogelijk mensen eraf rijden voor de seconden op de streep.
Liggen er geen seconden voor de nr 2 op de streep ?
Ja idd, een Virenque was hier nooit bij geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Alleen laatste 5 kilometer toch? Rasmussen gooit em af vanaf het moment vanaf dat het mag![]()
Enne, eindelijk weer een tour waar de bolletjestrui met de besten mee naar boven gaat, ook wel een keer leuk
Als armstrong gas geeft, hebben de Spanjaarden het moeilijk, maar ze zitten nog met 4
En hij is nog duits ook. Ik voorspel een nieuwe carriere voor Jan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef Vork het volgende:
Oh die kop ook van Ullrich, hij ziet er uit als een gitarist van een willekeurige zeer evil metalband.
Virenque heeft ook op het podium gestaan in de Tourquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja idd, een Virenque was hier nooit bij geweest.
Ik vond Superman wel cool eigenlijkquote:
per ongelukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Virenque heeft ook op het podium gestaan in de Tour.
Pre-Tour de Dopage ('98) wel te verstaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die hele Menchov was een grote afleidingsmanoevre, het hele jaar lang al
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef Vork het volgende:
Ik hoop dat Rasmussen heel erg graag die punten wil.
Waarmee?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef snellejelle het volgende:
![]()
menchov is er om rasmussen te 'helpen'
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die hele Menchov was een grote afleidingsmanoevre, het hele jaar lang al
2e in 1997 en 3e 1996, uit mijn hoofd, Na z1998 en zijn schorsing was hij niet meer klimmer die daarvoor wel was.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Om de vierentwintigste positie van Menchov te verdedigen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boogerd zal achterin wel trouwens stoorwerk aan het doen zijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Om de vierentwintigste positie van Menchov te verdedigen natuurlijk.
Wat rijden daar voor Discovery mensen die hij kan jennen? Azevedo ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boogerd zal achterin wel trouwens stoorwerk aan het doen zijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Om de vierentwintigste positie van Menchov te verdedigen natuurlijk.
misschien die rare tsjechquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat rijden daar voor Discovery mensen die hij kan jennen? Azevedo ofzo?
Ah okay, dank voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor degene in het vorige topic die over die helmen bezig was: Dit jaar is die regel dus niet meer van kracht , al het hele jaar moeten in elke koers de helmen aanblijven. Ook bij een aankomst bergop.
Anders had Rasmussen em wel afgegooidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor degene in het vorige topic die over die helmen bezig was: Dit jaar is die regel dus niet meer van kracht , al het hele jaar moeten in elke koers de helmen aanblijven. Ook bij een aankomst bergop.
nog ff wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Sheepcidus het volgende:
ff wachten nog.
maar wel een heldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ter info voor de velen hier : Rasmussen is géén Nederlander hé , jongens ...
Dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ter info voor de velen hier : Rasmussen is géén Nederlander hé , jongens ...
Sympathiek hoor, van die texaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu de Lance-kontkruipers die komen vertellen dat Valverde mocht winnen....
Echt een aardige gozer joh die Lancequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:23 schreef Toad het volgende:
Sympathiek hoor, van die texaan.
Valverde mocht winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu de Lance-kontkruipers die komen vertellen dat Valverde mocht winnen....
held van de tourquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef clauwheee het volgende:
Rasmussen, toch wel een beetje mijn held van de dag hoor![]()
Had hem hier op staan maar dan op repeat. Kan er van blijven genieten.quote:
Geel: Armstrongquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:22 schreef snellejelle het volgende:
wat knap dat valverde zo mee kan.. had ik echt niet gedacht...... die wint de witte trui met twee handen in zijn neus
Zoiets, behoorlijk wat in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
en hoewel krijgt Vino aan de broek? Echt veeeele minuten. Misschien wel 6?
Op 14 minuten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zie Boogerd zo wel binnenkomen met Menchov in zijn wiel, zoals het hoort
Komt ie daar voor nog in aanmerking dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wit: Valverde
Alleen voor het groen zal er mischien nog Strijd zijn. De rest lijkt voor dit jaar alweer beslist.![]()
om precies te zijn 5:18,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
en hoewel krijgt Vino aan de broek? Echt veeeele minuten. Misschien wel 6?
Voor een niet echte klimmer best aardig hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
om precies te zijn 5:18,
Een grote tegenvaller.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heras dankt God voor zijn slechte benen ...
Goede zaak, Leipheimer vervangen door Menchov.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Vork het volgende:
Nou Menchov, "kopman", staat je lekker.
Idd, pachtige televisie gezien vandaagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:26 schreef Bruce117 het volgende:
WOW. Dit soort etappes maakt de tour alleen maar mooier![]()
die is ondanks het feit dat hij de afgelopen 2 jaar al 3de en 4de werd in de Vuelta nog altijd maar pas 25 geworden, dus rijdt daar ook voor mee ...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Komt ie daar voor nog in aanmerking dan?
Goh, wist ik niet eens.
Ow, ik dacht dat ie al 26 was.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
die is ondanks het feit dat hij de afgelopen 2 jaar al 3de en 4de werd in de Vuelta nog altijd maar pas 25 geworden, dus rijdt daar ook voor mee ...
Ik had bij Menchov altijd wel een beeld van een aanvallende renner, maar dat valt ook vies tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goede zaak, Leipheimer vervangen door Menchov.
Ik zeg allemaal buiten en enkel aanvallers houden.
welneequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef erikh het volgende:
En? Armstrong alweer in het geel?
Volgend jaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef Leatherface het volgende:
Overigens zie ik in Valverde niet direct een man die de Tour gaat winnen.
Eerder een type Jalabert of Kelly.
Mickael als laatste bedreigingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Klassement:
1 001 ARMSTRONG Lance DSC USA
2 057 RASMUSSEN Mickael RAB DEN 00' 38"
3 021 BASSO Ivan CSC ITA 02' 40"
4 101 MOREAU Christophe C.A FRA 02' 42"
5 038 VALVERDE Alejandro IBA ESP 03' 16"
6 164 LEIPHEIMER Levi GST USA 03' 58"
7 031 MANCEBO Francisco IBA ESP 04' 00"
8 011 ULLRICH Jan TMO GER 04' 02"
9 014 KLÖDEN Andréas TMO GER 04' 16"
10 066 LANDIS Floyd PHO USA 04' 16"
Dat doet ie goed podium zit er zeker in. Hopelijk kan ie ook mee op het echte hoog gebergtequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef popolon het volgende:
Rasmussen 2e met 2 minuten op Basso, nr.3
Dat zijn ook kopmannen (kopmannetjes).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Vork het volgende:
Komop zeg, wat ben je nou voor een kopman als mensen als Rogers, Moncoutie, Casar en Totschnig je op dit klimmetje al ondersteboven rijden.
ze gaan vor drie renners in de top 10quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Godefroot wil gaan aanvallen.
Daarvoor is het veel te fucking laat, kalf!!
Als Mechov gewoon hun treintje in de poep rijdtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer voor Rasmussen nu kan die geen mooie solo meer maken zonder DSC achter hem aan.
't is wel fijn dat als je bij Armstrong in het wiel blijft zitten je de bolletjestrui ook wel paktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer voor Rasmussen nu kan die geen mooie solo meer maken zonder DSC achter hem aan.
Is geen Nederlanderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef popolon het volgende:
Rasmusseneindelijk weer een Nederlander in de top 3.
Zijn tijdrit is vooralsnog wat matig. Maar als die daar heel veel progressie in kan boeken wel.quote:
Dat zijn niet echt de mannen die voor ploegen rijden die zich heel erg richten op het klassement. Dat is de onderkant van het kopmannen bestand.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zijn ook kopmannen (kopmannetjes).
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef popolon het volgende:
Het is een Deenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef popolon het volgende:
Niet ? Kut zit ik hier het Wilhelmus voor Jan lul te zingenquote:
Dat hij dat na zes en een halve Tour al doorheeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Godefroot zegt dat T-mobile de volgende dagen voluit gaat aanvallen en hoopt op steun bij de andere ploegen "het is de enige mogelijkheid" , en uiteindelijk heeft hij gewoon gelijk. Ook Bernard Hinault stond na de eerste bergrit en een demonstratie in zijn laatste (verloren) Tour meer dan 5 minuten voor , maar bezweek uiteindelijk voor het spervuur van verre aanvallen door ondermeer Greg Lemond ...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet ? Kut zit ik hier het Wilhelmus voor Jan lul te zingen
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:35 schreef Grobbel het volgende:
Zijn de Belgen nu al gestopt met uitzendenWilde net even gaan zappen, maar geen tour meer.
Ik vind dat het vandaag vooral Discovery was dat alles in de vernieling reed. De finishing touch door Armstrong zelf kwam er niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:35 schreef SithWarrior het volgende:
Hij zag er nog fit uit zeg na deze rit, niet te geloven, het was zo ie zo al een goede dag omdat mijn held armstrong weer even een paar mensen in de vernieling heeft gereden.
Ah, die ene die altijd leuk rijdt in het voor- en najaar. Waar zit die eigenlijk nu, te chillen op het strand of zo?quote:
Lance is van de cadeautjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat het vandaag vooral Discovery was dat alles in de vernieling reed. De finishing touch door Armstrong zelf kwam er niet.
Ach ja, ze zien nu de gevolgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Vork het volgende:
Kijk bij Rabobank overwegen ze om Rasmussen nu kopman te maken. Slim. En dom van T-mobile dat ze zich zo vasthouden aan Der Jan.
Ze hebben nog niets verteld over Boogerd en Menchov. het zal toch niet zo zijn dat ze voorbij zijn gederderd door Posthuma?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Elvislives het volgende:
op 14:36 posthuma binnen....
Boogerd liet een vakkundig gat vallen voor Posthuma, en Menchov deed nuttig afstoppend werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets verteld over Boogerd en Menchov. het zal toch niet zo zijn dat ze voorbij zijn gederderd door Posthuma?
Ah okay, nog op koers voor een positie bij de beste 60.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
54 051 MENCHOV Denis RAB RUS 11' 51"
55 052 BOOGERD Michael RAB NED 12' 30"
Waren dus wel binnen.
Ik zou verder niet zo heel erg veel aan de tactiek van Rasmussen veranderen. Zijn aanvallende manier van rijden werpt gewoon vruchten af. Misschien was dat vandaag wat minder, maar ik zou nou niet ineens gaan Leipheimeren. Met andere woorden, Rasmussen is de kopman en Menchov heeft gewoon geen taak meer (want die zal toch niet echt voor de bolletjestrui gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Ach ja, ze zien nu de gevolgen
Ik denk dat Posthuma er altijd is voorgebleven, wachtend op Boogerd die Menchov naar de finish rijdt, en toen ineens de finish zag liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets verteld over Boogerd en Menchov. het zal toch niet zo zijn dat ze voorbij zijn gederderd door Posthuma?
volgens mij losten boogie en menchov voordat posthuma bijgehaald werdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke site doe je dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
54 051 MENCHOV Denis RAB RUS 11' 51"
55 052 BOOGERD Michael RAB NED 12' 30"
Waren dus wel binnen.
Scheelt dat nou echt zoveel, to EPO or not to EPO?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Mayo op dik 20 min..
De officiele toursite, lijkt me.quote:
neehoor, want ik geloof nooit dat hij dan die etappe had kunnen (/mogen) winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Als Rasmussen het niet had laten lopen op Zaterdag had ie nou in het geel gezeten
Kwartier geleden al onderhand.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Zwansen het volgende:
De Belg er nu al mee gestopt?
Verdomme Mart hou je bek eens!
Daar heb ik ook zon grafhekel aan he!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
En gelukkig dat Smeets dat Engelse interview vertaalt, er is natuurlijk geen Nederlander die dat verstaat.
Een type Weening zal er mischien moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
En gelukkig dat Smeets dat Engelse interview vertaalt, er is natuurlijk geen Nederlander die dat verstaat.
Ik had niet echt het idee dat hij er veel vermoeider uitzag dan die andere drie uit dat groepje. Hij zal het niet gemakkelijk hebben gehad, maar ik denk niet dat hij morgen zo doodop is dat hij halverwege de Madeleine achteruit de berg afrijdt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Almighty het volgende:
Rasmussen zag eruit alsof ie heel diep was gegaan. Ik hoop maar dat ie dit kan volhouden, want er komen nog wat grote pukkels aan.
Op het podium zag hij er wel veel moeier uit dan Armstrong en Valverde.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had niet echt het idee dat hij er veel vermoeider uitzag dan die andere drie uit dat groepje. Hij zal het niet gemakkelijk hebben gehad, maar ik denk niet dat hij morgen zo doodop is dat hij halverwege de Madeleine achteruit de berg afrijdt.
En die champagne gaat wel in je benen zitten, natuurlijk. Is allemaal extra gewicht wat ie meesleept.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op het podium zag hij er wel veel moeier uit dan Armstrong en Valverde.
Maar zij hebben natuurlijk een rustig weekend gehad.![]()
Denk ik ook niet, morgen is wel een redlijke etappe om bij te komen. niet echt superzware klimmen. Althans voor hem danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had niet echt het idee dat hij er veel vermoeider uitzag dan die andere drie uit dat groepje. Hij zal het niet gemakkelijk hebben gehad, maar ik denk niet dat hij morgen zo doodop is dat hij halverwege de Madeleine achteruit de berg afrijdt.
Als je het zo bekijkt is Valverde's karretje morgen klaar voor de poep.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die champagne gaat wel in je benen zitten, natuurlijk. Is allemaal extra gewicht wat ie meesleept.
Waarom denk je dat Armstrong hem de etappe liet winnen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is Valverde's karretje morgen klaar voor de poep.
"Want wie eens een keer wat weggeeft maakt vrienden, zo is het toch Maarten?"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Armstrong hem de etappe liet winnen?
Tenzij Valverde op alle cols 1 wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:48 schreef Grobbel het volgende:
Die bolletjestrui zal 'm waarschijnlijk toch niet meer ontlopen, als ie gewoon op z'n fiets blijft.
Maar niet minder logisch...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Gillingham het volgende:
Vervelend dit...
hij hield in voor morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef brighton het volgende:
Pieter Weening ook binnen op 28'41"
Niemand lijkt iets extra's te hebben neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ze laten zich nu al jaren iedere keer als makke lammetjes naar de slachtbank voeren. vraag me altijd af hoe die tactische besprekingen gaan. volgens mij is het motto gewoon volgen tot we gelost worden.
niemand kan er tegenaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ze laten zich nu al jaren iedere keer als makke lammetjes naar de slachtbank voeren. vraag me altijd af hoe die tactische besprekingen gaan. volgens mij is het motto gewoon volgen tot we gelost worden.
Helemaal naar de klotenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:06 schreef thaleia het volgende:
Doodzonde van Kloden ja....
Hoe kunnen ze dat nu in godsnaam weten als ze het nooit proberen? Armstrong en DSC zijn sterk, maar verre van onfeilbaar of zelfs onklopbaar. Alleen in "hun ding" zijn ze super. En alle ploegen lijken er met de glimlach op het gezicht voor te zorgen dat "het ding" van DSC zeker uitgevoerd wordt.quote:
Idd als je niet eens kan volgen kan je moeilijk aanvallen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar wat moeten ze doen dan? Ze kunnen amper volgen.
Je zag het aan Sastre, die viel aan en moest dat gelijk bekopen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd als je niet eens kan volgen kan je moeilijk aanvallen...
Het is zó simpel. Vroeger aanvallen. Maar nee, lekker in groep naar de slotklim om je dan door de trein te laten platwalsen. Dring ze in het defensief en dan zijn ze kwetsbaar. Daarom ga je ze nog niet kloppen, maar dan heb je wel een kans. Maar nee...... niemand durft. Liever volgen en 7de worden dan alles riskeren en 17de worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar wat moeten ze doen dan? Ze kunnen amper volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |