Ik denk dat Posthuma er altijd is voorgebleven, wachtend op Boogerd die Menchov naar de finish rijdt, en toen ineens de finish zag liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets verteld over Boogerd en Menchov. het zal toch niet zo zijn dat ze voorbij zijn gederderd door Posthuma?
volgens mij losten boogie en menchov voordat posthuma bijgehaald werdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets verteld over Boogerd en Menchov. het zal toch niet zo zijn dat ze voorbij zijn gederderd door Posthuma?
Welke site doe je dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
54 051 MENCHOV Denis RAB RUS 11' 51"
55 052 BOOGERD Michael RAB NED 12' 30"
Waren dus wel binnen.
Scheelt dat nou echt zoveel, to EPO or not to EPO?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Mayo op dik 20 min..
De officiele toursite, lijkt me.quote:
neehoor, want ik geloof nooit dat hij dan die etappe had kunnen (/mogen) winnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Als Rasmussen het niet had laten lopen op Zaterdag had ie nou in het geel gezeten
Kwartier geleden al onderhand.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Zwansen het volgende:
De Belg er nu al mee gestopt?
Verdomme Mart hou je bek eens!
Daar heb ik ook zon grafhekel aan he!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
En gelukkig dat Smeets dat Engelse interview vertaalt, er is natuurlijk geen Nederlander die dat verstaat.
Een type Weening zal er mischien moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
En gelukkig dat Smeets dat Engelse interview vertaalt, er is natuurlijk geen Nederlander die dat verstaat.
Ik had niet echt het idee dat hij er veel vermoeider uitzag dan die andere drie uit dat groepje. Hij zal het niet gemakkelijk hebben gehad, maar ik denk niet dat hij morgen zo doodop is dat hij halverwege de Madeleine achteruit de berg afrijdt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Almighty het volgende:
Rasmussen zag eruit alsof ie heel diep was gegaan. Ik hoop maar dat ie dit kan volhouden, want er komen nog wat grote pukkels aan.
Op het podium zag hij er wel veel moeier uit dan Armstrong en Valverde.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had niet echt het idee dat hij er veel vermoeider uitzag dan die andere drie uit dat groepje. Hij zal het niet gemakkelijk hebben gehad, maar ik denk niet dat hij morgen zo doodop is dat hij halverwege de Madeleine achteruit de berg afrijdt.
En die champagne gaat wel in je benen zitten, natuurlijk. Is allemaal extra gewicht wat ie meesleept.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op het podium zag hij er wel veel moeier uit dan Armstrong en Valverde.
Maar zij hebben natuurlijk een rustig weekend gehad.![]()
Denk ik ook niet, morgen is wel een redlijke etappe om bij te komen. niet echt superzware klimmen. Althans voor hem danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had niet echt het idee dat hij er veel vermoeider uitzag dan die andere drie uit dat groepje. Hij zal het niet gemakkelijk hebben gehad, maar ik denk niet dat hij morgen zo doodop is dat hij halverwege de Madeleine achteruit de berg afrijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |