Lijkt me inderdaad een scenario.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen gaat het wel proberen als ie kan, Armstrong zal dan wel meegaan... De rest moet passen denk ik.
Alleen laatste 5 kilometer toch? Rasmussen gooit em af vanaf het moment vanaf dat het magquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Let op, die rijdt top 10 vandaag.
Ik dacht dat men finish bergop zonder helm mocht rijden. Volgens mij heeft iedereen die nog op.
volgens mij secondes voor 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een scenario.
Lance knalt nog even flink door want dan loopt de voorsprong op Ullrich nog op en kan hij nog zoveel mogelijk mensen eraf rijden voor de seconden op de streep.
Liggen er geen seconden voor de nr 2 op de streep ?
Ja idd, een Virenque was hier nooit bij geweest.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Alleen laatste 5 kilometer toch? Rasmussen gooit em af vanaf het moment vanaf dat het mag![]()
Enne, eindelijk weer een tour waar de bolletjestrui met de besten mee naar boven gaat, ook wel een keer leuk
Als armstrong gas geeft, hebben de Spanjaarden het moeilijk, maar ze zitten nog met 4
En hij is nog duits ook. Ik voorspel een nieuwe carriere voor Jan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef Vork het volgende:
Oh die kop ook van Ullrich, hij ziet er uit als een gitarist van een willekeurige zeer evil metalband.
Virenque heeft ook op het podium gestaan in de Tourquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja idd, een Virenque was hier nooit bij geweest.
Ik vond Superman wel cool eigenlijkquote:
per ongelukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Virenque heeft ook op het podium gestaan in de Tour.
Pre-Tour de Dopage ('98) wel te verstaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Virenque heeft ook op het podium gestaan in de Tour.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die hele Menchov was een grote afleidingsmanoevre, het hele jaar lang al
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:16 schreef Vork het volgende:
Ik hoop dat Rasmussen heel erg graag die punten wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |