Als je het zo bekijkt is Valverde's karretje morgen klaar voor de poep.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die champagne gaat wel in je benen zitten, natuurlijk. Is allemaal extra gewicht wat ie meesleept.
Waarom denk je dat Armstrong hem de etappe liet winnen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is Valverde's karretje morgen klaar voor de poep.
"Want wie eens een keer wat weggeeft maakt vrienden, zo is het toch Maarten?"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Armstrong hem de etappe liet winnen?
Tenzij Valverde op alle cols 1 wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:48 schreef Grobbel het volgende:
Die bolletjestrui zal 'm waarschijnlijk toch niet meer ontlopen, als ie gewoon op z'n fiets blijft.
Maar niet minder logisch...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Gillingham het volgende:
Vervelend dit...
hij hield in voor morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef brighton het volgende:
Pieter Weening ook binnen op 28'41"
Niemand lijkt iets extra's te hebben neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ze laten zich nu al jaren iedere keer als makke lammetjes naar de slachtbank voeren. vraag me altijd af hoe die tactische besprekingen gaan. volgens mij is het motto gewoon volgen tot we gelost worden.
niemand kan er tegenaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ze laten zich nu al jaren iedere keer als makke lammetjes naar de slachtbank voeren. vraag me altijd af hoe die tactische besprekingen gaan. volgens mij is het motto gewoon volgen tot we gelost worden.
Helemaal naar de klotenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:06 schreef thaleia het volgende:
Doodzonde van Kloden ja....
Hoe kunnen ze dat nu in godsnaam weten als ze het nooit proberen? Armstrong en DSC zijn sterk, maar verre van onfeilbaar of zelfs onklopbaar. Alleen in "hun ding" zijn ze super. En alle ploegen lijken er met de glimlach op het gezicht voor te zorgen dat "het ding" van DSC zeker uitgevoerd wordt.quote:
Idd als je niet eens kan volgen kan je moeilijk aanvallen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar wat moeten ze doen dan? Ze kunnen amper volgen.
Je zag het aan Sastre, die viel aan en moest dat gelijk bekopen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd als je niet eens kan volgen kan je moeilijk aanvallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |