Het zal nooit mijn stad worden en woon er toch al bijna 4 jaar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik woon er graag hoor, jammer dat ik over twee weken weg moet hier richting prinsenland
Maar goed, das maar voor een paar maanden, daarna hopelijk naar de eilanden.
dat scheelt wel, ik ben een geboren rotterdammer, eentje van zuid nog wel, dus ik voel me daarom in het centrum nog wel thuis, maar prinsenland is vreemd voor mij. Geef mij maar de andere kant van de maas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zal nooit mijn stad worden en woon er toch al bijna 4 jaar.
Volgende week vrijdag 2e gesprek in Groningen en dan maar kijken of ze genoeg te bieden hebben.
Dit doet de betrouwbaarheid van de berichtgeving geen goed.quote:De zelfmoorddader in de ontplofte dubbeldekker zou de 19-jarige Hasib Hussain uit Leeds zijn, een zoon van een fish-and-chips-snackbar.
Fish and chips is anders best te eten hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit doet de betrouwbaarheid van de berichtgeving geen goed.![]()
Vanuit jou mond in de volgende vergelijking ook wel van toepassing.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Fish and chips is anders best te eten hoor.
Of Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:34 schreef Monidique het volgende:
Nou nou, GeenStijl.nl is vast en zeker humor. Zoals Paul de Leeuw ook humor is. Of WIll & Grace.
Oh het is vast humor. Maar een ander slag humor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:34 schreef Monidique het volgende:
Nou nou, GeenStijl.nl is vast en zeker humor. Zoals Paul de Leeuw ook humor is. Of WIll & Grace.
En dat terwijl Geenstijl ook humor maakt van domme kaalkopjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef MrX1982 het volgende:
Geenstijl![]()
Geenstijl haters zijn linkse treefucking hippie's
Terecht. Kaalkopjes moeten stervenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En dat terwijl Geenstijl ook humor maakt van domme kaalkopjes.
Neuh, enkel de schadelijke exemplaren moeten in de ovens. De rest moet verplicht IQ-verbeterende hersenoperaties ondergaan.quote:
Soms zijn het net .................................quote:Maar linkse hippie's zien alleen als zij worden aangevallen en barsten in huilen uit. Terwijl GS iedereen in de zeik neemt
Maar wat vind jij dan goede humor op internet? Of houd je gewoon helemaal niet van weblogs?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef du_ke het volgende:
Tja ieder z'n smaak. Ik vind het goedkope rotzooi.
Of gewoon een draai om de oren. Dat werkt vaak ook welquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Neuh, enkel de schadelijke exemplaren moeten in de ovens. De rest moet verplicht IQ-verbeterende hersenoperaties ondergaan.
Kinderenquote:Soms zijn het net .................................
Op internet vind ik de beste humor bijna de stripjes van Dirkjan die het RD dagelijks op het internet zetquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan goede humor op internet? Of houd je gewoon helemaal niet van weblogs?
Dat is het voordeel van Internet. Je bent niet verplicht ergens te komen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef du_ke het volgende:
Ik weet wel dat GS iedereen in de zeik neemt. Moeten ze vooral doen ik houd me er echter ver van.
DirkJanquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:46 schreef du_ke het volgende:
Op internet vind ik de beste humor bijna de stripjes van Dirkjan die het RD dagelijks op het internet zet. Weblogs trekken me idd niet echt.
tis dan maar goed dat jullie beide best van bier houden, de tour begint zo dus ik open maar alvast een beugeltje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
DirkJan
Daar vind ik dus niets aan
3de onoverbrugbare meningsverschil
Dat maakt er al 2, is er iets suffers dan Dirk-Janquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
DirkJan
Daar vind ik dus niets aan
3de onoverbrugbare meningsverschil
NOOITquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |