Leuk topic inderdaad. Zandhazen over de rooie jagen.quote:
Zolang SK zonder reden van opgaaf posts van mij blijft verwijderen... hoef ik niet aan te geven of SK humor heeft. Dat antwoord kan hij zelf wel raden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:06 schreef Harry_Sack het volgende:
tsss... Humorloze mods
Alsof Sidekick geen humor heeft
Uiteraard, maar iets aan Loedertje toegeven is ergerquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang SK zonder reden van opgaaf posts van mij blijft verwijderen... hoef ik niet aan te geven of SK humor heeft. Dat antwoord kan hij zelf wel raden.
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef Harry_Sack het volgende:
het nieuws is maar niks he, Klowjow? Ik hoop dat het volgende week beter wordt
we dragen beide een gewichtquote:
al is jouw kant natuurlijk wat blauwer dan de mijne hequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelijk Atlas zullen we niet versagen!
Mijn last is dan ook zwaarder.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
al is jouw kant natuurlijk wat blauwer dan de mijne he
Zij heeft tenminste wel humor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef Harry_Sack het volgende:
Uiteraard, maar iets aan Loedertje toegeven is erger
Geruchtenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:06 schreef Chewie het volgende:
Goedemorgen
heeft POL nog maar 1 mod tegenwoordig?
Dat het morgen is ben ik vrij zeker van, zit namelijk niet al te wakker op mijn werk.quote:
wat is er nou in vredesnaam mis met Rotterdam Centrum???quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat het morgen is ben ik vrij zeker van, zit namelijk niet al te wakker op mijn werk.
Overigens ben ik helemaal voor een pol-meet in Groningen, als het een beetje meezit werk ik er tegen die tijd ook weer. eindelijk weer naar de beschaafde wereld![]()
![]()
Centrumquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
wat is er nou in vredesnaam mis met Rotterdam Centrum???
Dat is waar je werk werkt toch?quote:
Ja dat is waar maar dat is meer een zakencentrum dan een stadscentrum en dat is nu net het probleem van Rotterdam.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is waar je werk werkt toch?
Ik woon er graag hoor, jammer dat ik over twee weken weg moet hier richting prinsenlandquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar dat is meer een zakencentrum dan een stadscentrum en dat is nu net het probleem van Rotterdam.
Du_ke is dit soms familie van jequote:Man gearresteerd voor naakt tegen bomen schreeuwen
Gepost door Robert (RRRobert) - Bron: Het Laatste Nieuws
De 43-jarige Dieter Braun uit het Duitse Recklinghausen werd gearresteerd, omdat hij midden in een bos poedelnaakt tegen een boom stond te schreeuwen. De man verklaarde niet rijp te zijn voor een inrichting, maar in het kader van huwelijkstherapie te handelen op advies van zijn huwelijksconsulent, om zo te kunnen kalmeren en z'n woedes te leren beheersen.
Braun werd meegenomen naar het politiebureau, waar hij de agenten ervan probeerde te overtuigen dat hij, door zijn woede te uiten tegen de bomen, niet langer meer tegen zijn vrouw zou schreeuwen: "Als ik dat niet gedaan had, dan zou mijn huwelijk waarschijnlijk al voorbij zijn geweest. Mijn kleren had ik uitgedaan om me meer ontspannen te voelen. Het is als een relaxatietherapie. De wind voelen op mijn naakte lichaam kalmeert me."
Uiteindelijk kon de politie niet volledig begrip opbrengen voor de man. Naar aanleiding van de vele klachten van de andere bezoekers van het bos in kwestie besloot men dat de relaxatietherapie van de man meer leek op het verstoren van de openbare orde dan op ontspanning. En daarvoor werd Dieter Braun formeel aangeklaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |