Oquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Jij kan niet.. jij post in de BreEzaH deeltjuhs
sarcasme ontgaat sommige mensen nou eenmaalquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:43 schreef desiredbard het volgende:
was djenneke al genoemd
je mag geen kut zeggen maar er vast wel aanzitten
Dus foto's posten is sletterig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:24 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
O
dan meld ik mother-mother aan.. niet zo'n erge maar die post altijd heel veel foto's van zichzelf in t userfoto's gedeelte http://fotoboek.fok.nl/mother-mother
Er zit ook niemand te wachten op foto's van een vent.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef Anna-bella het volgende:
Sjee, wat ben ik blij dat ik nog geen foto's heb gepost dan![]()
Hé, in haar fotoboek heb ik ook ooit gereageerd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef JustJunior het volgende:
Deze kwam ik toevallig tegen
Dreuzel
[afbeelding]
Bijna niet gezien op het forum, maar al een aardig aantal views in het fotoboek. Twee Fokkers zagen niet dat ze al een relatie had, en proberen door middel van een groot aantal reacties haar voor zich te winnen. Het is overduidelijk een knap meisje, dus Fokkers sla uw slag![]()
Ah, daar kom ik mezelf al weer tegenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef JustJunior het volgende:
Dit lieve meisje heb ik gevonden door te kijken wie er allemaal op Bupatih's fotoboek-spam reageert![]()
-Trinity-
[afbeelding]
Ook dit meisje is schaars op het forum te vinden, en als je haar ziet is het waarschijnlijk in LIF. Wederom erg jong, en kijk eens wie we daar vinden in dit fotoboek. Het lijkt zowaar een monoloog van onze vriend Bupatih. Wat ze heel subtiel gedaan heeft is bij relatie "Nee..." invullen. Daardoor lijk je inderdaad niet wanhopig hoor![]()
![]()
Toch een beetje jammer dat Bupatih zijn energie steekt in dit gedrocht, want haar vriendin is een stuk leuker om je pedofiele neigingen op bot te vieren
(Klik, Klik, het meisje met het haar in een staart is -Trinity-)
Ik vertik t om te gaan zoeken in t fotoboek. Links mensen links!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:23 schreef Rhanna het volgende:
En Miesjemies mensen? Fok! Sletje?
ook de enige die ik kon bedenken en goede opmerkingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef JustJunior het volgende:
Ijsmeis
[afbeelding]
Speciale benoeming voor deze Fok!-slet. Op het moment een rijzende ster, met name in ONZ. Heeft ondertussen aardig wat naamtopics mogen genieten, en dat met name door haar usericon. Behoorlijk populair ook in het fotoboek gedeelte, wat toch een wonder mag heten met zo'n kop![]()
EDIT: de oude foto is helaas verdwenen. Nou, op deze sta je er ook niet echt flatteus op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |