quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:37 schreef desiredbard het volgende:
als we kut niet mogen gebruiken kunnen we mischien vis gebruiken...
kutwijf of viswijf..... je ruikt het verschil toch niet
Wat een Vistopic...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:41 schreef desiredbard het volgende:
Ik bedoel wie lust er nou geen visje opzijn tijd.......harinkie happen moet je maar denken...wel opletten dat je geen haartjes graatjes tussen je tanden blijven steken toch
goede vissen scheren zichzelfquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:41 schreef desiredbard het volgende:
Ik bedoel wie lust er nou geen visje opzijn tijd.......harinkie happen moet je maar denken...wel opletten dat je geen haartjes graatjes tussen je tanden blijven steken toch
Houden die het scheermes tussen hun lippen vast dan..... wat knapquote:
punt 1: dat klopt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:45 schreef bupatH het volgende:
kut topic en NIET 50% van de bevolkig heeft er een want het is niet precies 50% man 50% vrouw
nee, met hun vinnen natuurlijk... duhquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Houden die het scheermes tussen hun lippen vast dan..... wat knap
ik begrijp niet waarom dat woord niet zo gebruikt zou moeten worden, en op internet heb kan ik wel de inhoud van een geslachtsdeel vinden, maar niet wat het inhoudt om het te hebben...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:31 schreef djenneke het volgende:
Alle kleuters die niet begrijpen waarom dat woord niet zo gebruikt zou moeten worden moeten maar eens op internet opzoeken wat het inhoudt om dit geslachtsdeel te hebben.
En anders kom ik het je wel een keer vertellen ...
lees laatste zin van mijn topic...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:47 schreef Ronno het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom dat woord niet zo gebruikt zou moeten worden, en op internet heb kan ik wel de inhoud van een geslachtsdeel vinden, maar niet wat het inhoudt om het te hebben...
kom je me laten zien wat het inhoudt?![]()
Vinnen...... at vraagt om een fotootje????quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, met hun vinnen natuurlijk... duh![]()
0-14 years: 27.8% (male 919,726,623; female 870,468,158)quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
punt 1: dat klopt!punt 2: maar er staat dan ook "zo'n" oftewel ongeveer...
![]()
dat is dan mooi klotequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:50 schreef Bob-B het volgende:
Maar uiteindelijk laten wij mannen ons niet voorschrijven wat we zeggen
huiliequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:49 schreef Nicje het volgende:
Anders ga je wat anders met je tijd doen, djankerd
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:53 schreef desiredbard het volgende:
Ach zeur niet... wat vind jouw poesje van dat geschoren visje...
(ik zag op je foto dat je wel een harig poesje had)
Korte Urine Trechter
VerschrikkelijkInteressantSexorgaan
grrrquote:
moet ik dan ah lul zeggen ipv kut?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:31 schreef djenneke het volgende:
lieve mensen,
Ik wordt helemaal ziek van het gebruik van het woord kut.
Zouden jullie rekening kunnen houden met de mensen die er een hebben. En de meeste mensen ook nog eens minstens een familielid hebben die er ook een heeft?? Het betreft maar liefst zo'n 50% van de wereld bevolking! En die hebben er geen van allen om gevraagd!
Als iemand in je omgeving hier mee te maken krijgt weet je wat voor impact dit geslachtsdeel heeft.
Waarom moet die dan overal gebruikt worden.
Alle kleuters die niet begrijpen waarom dat woord niet zo gebruikt zou moeten worden moeten maar eens op internet opzoeken wat het inhoudt om dit geslachtsdeel te hebben.
En anders kom ik het je wel een keer vertellen ...
lul, of klote doet het goed!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef C2C het volgende:
[..]
moet ik dan ah lul zeggen ipv kut?
of kul ofzo?
kunst kan ook
Wel jij jouw kutbeest harig of niet...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:34 schreef Rhapsody het volgende:
Die beesten ? of die dingen daarnaast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |