Oh puh-lease, als jij me tegen zou komen zou je struikelen over je eigen tong. Je weet gewoon niet wat je met een vrouw zoals ik aan zou moeten. Maar troost je, je bent niet de enige.quote:
Het is wel duidelijk. Open je eigen nep-klonen-topic en ga daar elkaar verder bashen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Oh puh-lease, als jij me tegen zou komen zou je struikelen over je eigen tong. Je weet gewoon niet wat je met een vrouw zoals ik aan zou moeten. Maar troost je, je bent niet de enige.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Mukie
[afbeelding]
Alhoewel technisch gezien te oud, en technisch gezien niet heel knap, is dit toch zeker een Fok!-sletje. Het eerste wat je ziet in het fotoboek is de bovenstaande foto, en bij relatie de tekst "Echt nietKomt alleen maar gezeik van
". Hoe bedoel je open deur? Vooral bekend door haar bijdrage in S&G, en daarom ook vooral geliefd bij de US SC kliek. De standaard manwhores zijn er al opaf gedoken in het fotoboek (*kuch* Bupatih, Tranceptor *kuch*), maar haar aandacht ging vooral uit naar Ratmen, waardoor ze zich nu zelfs een modstatus heeft verworven. Goed ingelikt meid
![]()
Whehehe, die zit bij mij op schoolquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Talena
[afbeelding]
Dit is echt een toppertje in spéZe is jong, ze is bi, ze zuipt, ze blowt, ze is vrijgezel en bovendien een kassamiepje. Al een aardig aantal reacties in het fotoboek (Hey, daar hebben we SalvadOR weer), maar als je er snel bij bent dan maak je nog een kans. Ze heeft nog niet echt een subforum gevonden waar ze zich thuisvoelt, maar ik denk dat als ze zich in wat ONZ-reeksen gaat begeven, en hier en daar een S&G-fotootje plaatst, dat dit dan een hele grote kan worden. Nog wel wat betere foto's in het fotoboek doen, en dan komt ze er wel
![]()
En? Is het inderdaad een toppertje is spé?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe, die zit bij mij op school.
Manwhore Tranceptorquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
De standaard manwhores zijn er al opaf gedoken in het fotoboek (*kuch* Bupatih, Tranceptor *kuch*), maar haar aandacht ging vooral uit naar Ratmen, waardoor ze zich nu zelfs een modstatus heeft verworven. Goed ingelikt meid
Het valt meer mensen op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Al een aardig aantal reacties in het fotoboek (Hey, daar hebben we SalvadOR weer),
Je 1000 posts, wat doe je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???
Hoezo, "Ik heb een eigendunk en iedereen mag het weten" post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Oh puh-lease, als jij me tegen zou komen zou je struikelen over je eigen tong. Je weet gewoon niet wat je met een vrouw zoals ik aan zou moeten. Maar troost je, je bent niet de enige.
Psst.. Heb je het tegen mij ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:01 schreef Rhanna het volgende:
Psst... t was een kloon...
Psst.. Hoe kan ik nou weten dat zij een kloon is?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
Psst. Ja, lijkt me wel hè.
Klonen verraden doen we nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog beter.. van wie is ze een kloon?
Welneee, ze is een heel net meisjequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En? Is het inderdaad een toppertje is spé?
Dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:46 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Van Croupouque. Martin en Sander zijn ingetrapt.
Salv is tof.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:28 schreef Rhanna het volgende:
SalvadOR is toch wel flink op jacht.. En ik heb alleen maar mot met hem
Hij hoort toch ook wel bij de manwhores, met zijn "zie mij eens stoer kijken en blowen" foto's. En hij is de exvriend van ons EmmykuHh weet ik veel hoe je t schrijft
Genoeg kriteria?
Hoe bestaat het dat die pas op pagina 3 genoemd wordtquote:
Ja, die houdt zich aardig in tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:14 schreef MouseOver het volgende:
En dan heb je natuurlijk nog exemplaren die ondertussen volwassener geworden zijn:
http://fotoboek.fok.nl/semtex
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Roellio het volgende:
Bondgirl
De Fok!slet die "Fok!" met pannekoekenstroop op haar tieten spoot onder een kloon, om te bewijzen dat ze geen faker was in Foksters sexy&gewaagd.
Later nog kort teruggevonden met vriendje "Naj_Geetsrev" beiden onder een kloon om zijn impotentieproblemen te bespreken.![]()
![]()
![]()
Gosh, dat ik dát gemist heb!...quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Roellio het volgende:
Bondgirl
De Fok!slet die "Fok!" met pannekoekenstroop op haar tieten spoot onder een kloon, om te bewijzen dat ze geen faker was in Foksters sexy&gewaagd.
Later nog kort teruggevonden met vriendje "Naj_Geetsrev" beiden onder een kloon om zijn impotentieproblemen te bespreken.![]()
![]()
![]()
I did not have sexual intercourse with THAT woman.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Mukie
[afbeelding]
De standaard manwhores zijn er al opaf gedoken in het fotoboek (*kuch* Bupatih, Tranceptor *kuch*), maar haar aandacht ging vooral uit naar Ratmen, waardoor ze zich nu zelfs een modstatus heeft verworven. Goed ingelikt meid![]()
Sommige mensen weten meer over mij en Foksters dan ik zelf heb meegemaakt. Ik ben hier nog niet eens een newbie qua foksletting.quote:
Jij kan niet.. jij post in de BreEzaH deeltjuhsquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
mooi, ijsmeis en jett staan er al in![]()
*meld zichzelf aan
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef JustJunior het volgende:
Talena
[afbeelding]
Dit is echt een toppertje in spéZe is jong, ze is bi, ze zuipt, ze blowt, ze is vrijgezel en bovendien een kassamiepje. Al een aardig aantal reacties in het fotoboek (Hey, daar hebben we SalvadOR weer), maar als je er snel bij bent dan maak je nog een kans. Ze heeft nog niet echt een subforum gevonden waar ze zich thuisvoelt, maar ik denk dat als ze zich in wat ONZ-reeksen gaat begeven, en hier en daar een S&G-fotootje plaatst, dat dit dan een hele grote kan worden. Nog wel wat betere foto's in het fotoboek doen, en dan komt ze er wel
![]()
Ennnn bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welneee, ze is een heel net meisje.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op doelt, maar niets geeft jou het recht om mij een slet te noemen, droplul. Ik heb me nooit sletterig gedragen, of is het feit dat je een mooie jonge vrouw bent die ongevraagd aandacht krijgt soms al genoeg om aan die kwalificatie te voldoen???
Je (id) voldoet tenminste aan 5 van de 7 kenmerken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:
Hoe herken ik een Fok!-sletje dan
Fok!-sletjes zijn aan de volgende eigenschappen te herkennen:Trekt aandacht van mannelijke Fok!-ers, misschien "flirt" ze zelfs met enkele (voorzover mogelijk op een forum). Is jong. Boven de 18 is het toch vaak minder interessant, met name voor de wat pedofieler ingestelde Fok!-er. Maximale leeftijd rond de 22. Heeft een fotoboek met veelal foto's van ogen, de nadenkende blik, enkele close-ups van het geplamuurde gezicht en foto's met een poging tot een artistieke insteek. Vaak heeft een dergelijk fotoboek een bizar aantal views en reacties van mannelijke fokkers die willen neuken cq. masturberen. Spamt het fotoboek van andere fokkers. Ook hier wordt veel "geflirt" met ,
,
en "nuecken".
Vaak één of meerde naamtopics voor het sletje, geopend door users die denken het sletje in bed te kunnen lullen. Jong dus. Minimale leeftijdsgrens is er niet, maximale leeftijd is 24. Populair taalgebruik. Dit is natuurlijk afhankelijk van het tijdskader, maar denk aan "-tjuh" "BreEzZah" en "watzkeburt".
Ongewenst aandachtquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:28 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ongewenst aandachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:04 schreef JustJunior het volgende:Trekt aandacht van mannelijke Fok!-ers, misschien "flirt" ze zelfs met enkele (voorzover mogelijk Heeft een fotoboek met veelal foto's van ogen, de nadenkende blik, enkele close-ups van het geplamuurde gezicht en foto's met een poging tot een artistieke insteek. Vaak heeft een dergelijk fotoboek een bizar aantal views en reacties van mannelijke fokkers die willen neuken cq. masturberen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef JustJunior het volgende:
jett
Nog niet helemaal tot wasdom gekomen als sletje, maar zeker een kanshebber. Knap hoe ze met één foto en een leuk usericon menig Fokker voor zich heeft gewonnen, chapeau. Lekker jong ook![]()
Je werkt nog voor een 1 of andere telefoonsexlijn ook! ontkenningsfase enzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
kijk dit soort dingen willen we lezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Roellio het volgende:
Bondgirl
![]()
![]()
Verhuren ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |