fuckquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef gieling het volgende:
Het is 'Het populairste gamefiguur.....' ...
De mag ook. Als het op figuur slaat tenminste en niet op toernooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef gieling het volgende:
Het is 'Het populairste gamefiguur.....' ...
Daar heb ik het idee van gepikt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:14 schreef wadgem het volgende:
Wordt op gamefaqs.com elk jaar gehouden met oneindig meer stemmen dan jij nu zult kunnen verzamelen. Toch leuk.
Sephiroth, trouwens
I rule!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het moeten wel bekende of populaire figuren zijn, anders gaat iedereen gewoon elk figuur opsommen.
die van SocialDisorder zet ik ff allemaal erbij omdat die vrij bekend zijn
als je nog pong speelt wel jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef D-Evil het volgende:
[..]
heb liever een nieuwe computer, ook goed ?![]()
F-zero toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
cp. Falcon !
Die staat op # 21quote:
Die had ik als eerste in de lijst verwerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman uit rayman, die krijgt zeker 1 vote van raymannl
Ik ga de volgorde aanhouden. Daar zit toch geen logica in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Ga je willekeurig loten of laat je dit staan en doet steeds: 1 vs 2, 3vs 4
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe dan Morteof desnoods Nordom
TNO zelf vond ik maar een zouteloos figuur eigenlijk.
mee eenschquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Er staat nu Leon Belmont in de lijst, als purist vind ik dat het toch echt Simon moet zijn. Sowieso omdat die ooit nog een tekenfilmfiguur is geweest.
[afbeelding].
Have no fear, Simon Belmont is here.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman uit rayman, die krijgt zeker 1 vote van raymannl
Lijkt me niet slim, je kan beter inschatten wat volgens jou de 4 populairste worden, en zorgen dat die alle 4 in de halve finale kunnen komen. Tis niet leuk als 2 v/d 4 er in de eerste ronde uit zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga de volgorde aanhouden. Daar zit toch geen logica in.Dus 1 vs 2, 3vs 4, etc zoals in de schema staat.
kun je de pol niet op games.fok zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaat het stemmen van start? Morgen?
want dan krijg je meer stemmers, hoe meer stemmers, hoe eerlijker de uitslagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kun je de pol niet op games.fok zetten![]()
mee eensch, ik zat te twijfelen of het nou Leon of Simon was uit de originele....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Er staat nu Leon Belmont in de lijst, als purist vind ik dat het toch echt Simon moet zijn. Sowieso omdat die ooit nog een tekenfilmfiguur is geweest.
[afbeelding].
Have no fear, Simon Belmont is here.
Het leven van een gamefiguur gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman tegen sonic
Dan ligt rayman er direct al uit![]()
Ja, morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaat het stemmen van start? Morgen?
Ten eerste is dat nog maar de vraag. En ten tweede, Glottis doet ook mee en dat is ook een bijfiguur (wel een hele leuke). Je argument gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Mitsurugi is de hoofdpersoon van SC.
Elk vechtspel heeft een hoofdverhaallijn. Als die van Soul Blade/ Soul Calibur gevolgd had, dan zie je dat het verhaal zich focust rond de zoektocht van Mitsurugi naar de Soul Blade.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ten eerste is dat nog maar de vraag. En ten tweede, Glottis doet ook mee en dat is ook een bijfiguur (wel een hele leuke). Je argument gaat dus niet op.
Dat heeft toch niets met populariteit te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elk vechtspel heeft een hoofdverhaallijn. Als die van Soul Blade/ Soul Calibur gevolgd had, dan zie je dat het verhaal zich focust rond de zoektocht van Mitsurugi naar de Soul Blade.
En ik legde alleen maar uit waarom ik vind dat Mitsurugi in deze comp moest, wat de TS in de comp plaatst in zijn zaak, niet de mijne. Jin en Hwoarang zijn de twee vetste personages van Tekken, maar toch is de hoofdpersoon Heihachi Mishima.
Alsof Snake wint van Guybrushquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef HomerJ het volgende:
Jammer dat Link in de 2e ronde al tegen Snake moet. Dit had de mooiste finale kunnen zijn
Maareh, waarom staat Kilik dan op de voorkant van Soul Calibur?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elk vechtspel heeft een hoofdverhaallijn. Als die van Soul Blade/ Soul Calibur gevolgd had, dan zie je dat het verhaal zich focust rond de zoektocht van Mitsurugi naar de Soul Blade.
En ik legde alleen maar uit waarom ik vind dat Mitsurugi in deze comp moest, wat de TS in de comp plaatst in zijn zaak, niet de mijne. Jin en Hwoarang zijn de twee vetste personages van Tekken, maar toch is de hoofdpersoon Heihachi Mishima.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:22 schreef speknek het volgende:
Vandaag dag 1? Ik ga voor Guybrush.
Die komt pas op dag 8 aan de beurt Swets.quote:
Ik geef vast de winnaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die komt pas op dag 8 aan de beurt Swets.
Dat is eigenlijk makkelijker ja, zal sharkdoggie wel even mailenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat elke dag een nieuw topic makkleijker is?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:17 schreef DinoPK het volgende:
Je kiesronde is nog niet begonnen, waarom verander je dit dan niet gelijk ff? Spreid gewoon de favorieten een beetje uit, je hoeft lang niet alles om te gooien. Lijkt mij een stuk leuker om ze erin te houden voorlopig ipv ze tegen elkaar uit te spelen
ik zat net dit topic wat te bekijken zie ik ineens staan in my active dat ik laaste post hadquote:
Lekker puh!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:31 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik zat net dit topic wat te bekijken zie ik ineens staan in my active dat ik laaste post hadik denk wtf
dus jij bent degene die mij genoodzaakt zag een mooie _ erachter te zetten
cloud gaat trouwens winnen!
ik was 11 dagen te laat
Dat vind ik ook! want anders weet je al bij vele wie er gaat winnen! en het moet wel spannend blijven, Rayman wint bijvoorbeeld nooit van sonic enzeauquote:
Nice. Die ga ik voortaan gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Die ga ik voortaan gebruiken.Kan je de letters FOK feller of kleuriger maken?
Nog kritiek hebben ook op mijn mspaint skills.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is wel veeeeeeeel beter!
Sorry sharkdoggie![]()
Yes! Ik besef opeens dat het goed mogelijk is dat volgend jaar weer zo'n toernooi komt. Misschien dat je de jaartal erbij kan plakken?quote:
Het is ook bedoeld om de zomer door te komen. Op gamefaqs is het zelfs 1 poll per dag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Er hadden eigenlijk wel meer dan twee verkiezingen op een dag gepast, nu duurt het zo lang
Zodra de nieuwe stemtopic is geopend kan de vorige stemtopic steeds dicht. Deze kan openblijven als feedbacktopic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sharkdoggie, hoe wil je trouwens de topics organiseren? Zodra dag 3 is het topic van dag 1 sluiten? Anders staat GAM vol met alleen maag stemtopics denk ik.
Nu kan er nog ff over een dag geouwehoerd worden en dan is het sluiten. Wat je wil moet je even overleggen met Tain, Spekkie of desnoods mij, dan sluiten we de topics op jouw aangeven
Yes.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, dus dag 1 mag dicht?
Nee. Maar die zal het wel zwaar krijgen tegen Guybrush.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef piet_pelle het volgende:
Is die Link nu weggestemd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef piet_pelle het volgende:
Is die Link nu weggestemd? Dan kunnen we de volgende Ninty characters weg gaan stemmen![]()
Ja kom op zeg, dat wordt andersom ook gedaan alleen dan door een heleboel meer mensen.quote:
Nintenbitch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:05 schreef speknek het volgende:
Huilie.
Huilie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
het is gisteren niet helemaal conform de regels verlopen he
Helaas was er maar plek voor 64 personen, tenminste met deze opzet. Volgende keer zal het nomineren op een andere manier gaan, zodat het ook echt de 64e populairste figuren zijn die meedoen van de forummers.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef Silentuz het volgende:
wdn!
ik kom terug van vakantie, ik zie een game-character poll. chill.
maar waar is squall leonheart?????, op zn minst mag hij erin, zeker als cloud er al in mag.
ff voor de record, FFVIII>>>FFVII
voor de rest top gedaan mensen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |