fuckquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef gieling het volgende:
Het is 'Het populairste gamefiguur.....' ...
De mag ook. Als het op figuur slaat tenminste en niet op toernooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef gieling het volgende:
Het is 'Het populairste gamefiguur.....' ...
Daar heb ik het idee van gepikt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:14 schreef wadgem het volgende:
Wordt op gamefaqs.com elk jaar gehouden met oneindig meer stemmen dan jij nu zult kunnen verzamelen. Toch leuk.
Sephiroth, trouwens
I rule!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het moeten wel bekende of populaire figuren zijn, anders gaat iedereen gewoon elk figuur opsommen.
die van SocialDisorder zet ik ff allemaal erbij omdat die vrij bekend zijn
als je nog pong speelt wel jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef D-Evil het volgende:
[..]
heb liever een nieuwe computer, ook goed ?![]()
F-zero toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef gieling het volgende:
cp. Falcon !
Die staat op # 21quote:
Die had ik als eerste in de lijst verwerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman uit rayman, die krijgt zeker 1 vote van raymannl
Ik ga de volgorde aanhouden. Daar zit toch geen logica in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Ga je willekeurig loten of laat je dit staan en doet steeds: 1 vs 2, 3vs 4
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe dan Morteof desnoods Nordom
TNO zelf vond ik maar een zouteloos figuur eigenlijk.
mee eenschquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Er staat nu Leon Belmont in de lijst, als purist vind ik dat het toch echt Simon moet zijn. Sowieso omdat die ooit nog een tekenfilmfiguur is geweest.
[afbeelding].
Have no fear, Simon Belmont is here.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman uit rayman, die krijgt zeker 1 vote van raymannl
Lijkt me niet slim, je kan beter inschatten wat volgens jou de 4 populairste worden, en zorgen dat die alle 4 in de halve finale kunnen komen. Tis niet leuk als 2 v/d 4 er in de eerste ronde uit zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga de volgorde aanhouden. Daar zit toch geen logica in.Dus 1 vs 2, 3vs 4, etc zoals in de schema staat.
kun je de pol niet op games.fok zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaat het stemmen van start? Morgen?
want dan krijg je meer stemmers, hoe meer stemmers, hoe eerlijker de uitslagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kun je de pol niet op games.fok zetten![]()
mee eensch, ik zat te twijfelen of het nou Leon of Simon was uit de originele....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Er staat nu Leon Belmont in de lijst, als purist vind ik dat het toch echt Simon moet zijn. Sowieso omdat die ooit nog een tekenfilmfiguur is geweest.
[afbeelding].
Have no fear, Simon Belmont is here.
Het leven van een gamefiguur gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman tegen sonic
Dan ligt rayman er direct al uit![]()
Ja, morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaat het stemmen van start? Morgen?
Ten eerste is dat nog maar de vraag. En ten tweede, Glottis doet ook mee en dat is ook een bijfiguur (wel een hele leuke). Je argument gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Mitsurugi is de hoofdpersoon van SC.
Elk vechtspel heeft een hoofdverhaallijn. Als die van Soul Blade/ Soul Calibur gevolgd had, dan zie je dat het verhaal zich focust rond de zoektocht van Mitsurugi naar de Soul Blade.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ten eerste is dat nog maar de vraag. En ten tweede, Glottis doet ook mee en dat is ook een bijfiguur (wel een hele leuke). Je argument gaat dus niet op.
Dat heeft toch niets met populariteit te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elk vechtspel heeft een hoofdverhaallijn. Als die van Soul Blade/ Soul Calibur gevolgd had, dan zie je dat het verhaal zich focust rond de zoektocht van Mitsurugi naar de Soul Blade.
En ik legde alleen maar uit waarom ik vind dat Mitsurugi in deze comp moest, wat de TS in de comp plaatst in zijn zaak, niet de mijne. Jin en Hwoarang zijn de twee vetste personages van Tekken, maar toch is de hoofdpersoon Heihachi Mishima.
Alsof Snake wint van Guybrushquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef HomerJ het volgende:
Jammer dat Link in de 2e ronde al tegen Snake moet. Dit had de mooiste finale kunnen zijn
Maareh, waarom staat Kilik dan op de voorkant van Soul Calibur?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elk vechtspel heeft een hoofdverhaallijn. Als die van Soul Blade/ Soul Calibur gevolgd had, dan zie je dat het verhaal zich focust rond de zoektocht van Mitsurugi naar de Soul Blade.
En ik legde alleen maar uit waarom ik vind dat Mitsurugi in deze comp moest, wat de TS in de comp plaatst in zijn zaak, niet de mijne. Jin en Hwoarang zijn de twee vetste personages van Tekken, maar toch is de hoofdpersoon Heihachi Mishima.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:22 schreef speknek het volgende:
Vandaag dag 1? Ik ga voor Guybrush.
Die komt pas op dag 8 aan de beurt Swets.quote:
Ik geef vast de winnaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die komt pas op dag 8 aan de beurt Swets.
Dat is eigenlijk makkelijker ja, zal sharkdoggie wel even mailenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat elke dag een nieuw topic makkleijker is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |