Die had ik als eerste in de lijst verwerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman uit rayman, die krijgt zeker 1 vote van raymannl
Ik ga de volgorde aanhouden. Daar zit toch geen logica in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Ga je willekeurig loten of laat je dit staan en doet steeds: 1 vs 2, 3vs 4
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe dan Morteof desnoods Nordom
TNO zelf vond ik maar een zouteloos figuur eigenlijk.
mee eenschquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Er staat nu Leon Belmont in de lijst, als purist vind ik dat het toch echt Simon moet zijn. Sowieso omdat die ooit nog een tekenfilmfiguur is geweest.
[afbeelding].
Have no fear, Simon Belmont is here.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman uit rayman, die krijgt zeker 1 vote van raymannl
Lijkt me niet slim, je kan beter inschatten wat volgens jou de 4 populairste worden, en zorgen dat die alle 4 in de halve finale kunnen komen. Tis niet leuk als 2 v/d 4 er in de eerste ronde uit zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik ga de volgorde aanhouden. Daar zit toch geen logica in.Dus 1 vs 2, 3vs 4, etc zoals in de schema staat.
kun je de pol niet op games.fok zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaat het stemmen van start? Morgen?
want dan krijg je meer stemmers, hoe meer stemmers, hoe eerlijker de uitslagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kun je de pol niet op games.fok zetten![]()
mee eensch, ik zat te twijfelen of het nou Leon of Simon was uit de originele....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Er staat nu Leon Belmont in de lijst, als purist vind ik dat het toch echt Simon moet zijn. Sowieso omdat die ooit nog een tekenfilmfiguur is geweest.
[afbeelding].
Have no fear, Simon Belmont is here.
Het leven van een gamefiguur gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman tegen sonic
Dan ligt rayman er direct al uit![]()
Ja, morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaat het stemmen van start? Morgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |