quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:31 schreef sp3c het volgende:
ja dat komt omdat dienstplichtigen het verdomden om opdrachten op te volgen dus moesten ze het zelf maar uitzoeken ... dat is nu niet meer
Mannen zijn doorgaans wat minder inventief en hebben liever concrete commando's omdat zij anders niet weten wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jeetje, sp3c, in mijn tijd in het leger werdt je nog improvisatie en eigen initiatief geleerd![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans wat minder inventief en hebben liever concrete commando's omdat zij anders niet weten wat ze moeten doen.
You're dating the wrong guy.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans wat minder inventief en hebben liever concrete commando's omdat zij anders niet weten wat ze moeten doen.
ik weet best wat ik moet doen, maar als ik is initiatief toon dan krijg ik meteen gejammer dat hij daar niet in moet omdat dat te krap is ... mij boeit het niet, ik ben na 5 minuten toch wel klaar dus volg ik maar aanwijzingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
het was een kutpost en dat weet jequote:
Ja maar in dat relnichtentopic was ik én on-topic, én inhoudelijk bezig en ook nog eens niet op de man aan het spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:10 schreef sp3c het volgende:
en als je dat wel doet dan verwijder ik hem ook
Dus toch therapie..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef sp3c het volgende:
kritiek kan ik alleen niet hebben dus pas op
Kut, maar natuurlijk wel een waarheid als een koequote:
Neh, zó erg is het niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef sp3c het volgende:
dan heeft fok! een kat in de zak gekocht
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef sp3c het volgende:
hey dat ik niet tegen kritiek kan was bekend voor ik mod werd
Het feit alleen al dat je niet mag zeggen dat je er niet van wakker ligt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
Kut, maar natuurlijk wel een waarheid als een koe.
Toppiejoppie plan, ik doe meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je niet mag zeggen dat je er niet van wakker ligt...
Moet je toch zelf weten?
Als groen-links-achtige substanties het onverhoopt toch lukt dat NL zijn excuses aanbiedt, gaat er een briefje naar de ambassade van Bosnië- Herzegovina waarin ik zeg dat die excuses niet uit mijn naam zijn.
Helpt natuurlijk geen reet maar ik laat dit niet op me zitten..quote:
het ging niet om militaire zakenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En toch zul je m.b.t. o.a militaire zaken moeten accepteren dat er mensen aan de zijlijn staan die totaal geen enkel besef hebben van hetgeen er tijdens missies gaande is.
Beter is om uit te leggen hoe het e.a inelkaar zit.
(wissen is zinloos omdat je mensen dan tegen je in het harnas jaagt, mensen die een mening hebben op basis van onwetendheid zijn namelijk niet per definitie fout..en gaan niet in tegen de policy, alleen tegen jouw gevoelens (en die zou je niet moeten laten overheersen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |