Tjah het is gewoon erg lastig omdat al die huizen er geweldig uitzienquote:Op maandag 11 juli 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, uiteraard heb ik niet de woonruimte gezien, maar als ik de keuze had tussen Wiitevrouwen/Van de Weteringstraat en de omgeving van de A'damsestraatweg, dan wist ik het wel.... Maar da's puur gebaseerd op de buurt en niet de huizen die je bezocht hebt...
Zou het?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef Eilanden het volgende:
Zouden we het dan toch eens voor elkaar krijgen er twee tegelijk vol te posten?
Ik heb het puur over de buurt dan he... ik heb zowel familie gehad die in de Van de Weteringstraat woonde als familie die nog steeds in de buurt van de Dahliastraat woont. Zelf ben ik opgegroeid in Wittevrouwen, dus ik ken die buurten vrij goed en puur op de buurt zeg ik Wittevrouwen en Van de Weteringstraat voor A'damsestraatweg-buurt. Maar die winkels zo dichtbij is uiteraard erg handig ... moeilijk idd!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah het is gewoon erg lastig omdat al die huizen er geweldig uitzien. Ik twijfel nog steeds
En de Dahliastraat zijn heel erg veel studenten, al is dat ook zo in de wetering. Godver wa moeilijkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de buurt dan he... ik heb zowel familie gehad die in de Van de Weteringstraat woonde als familie die nog steeds in de buurt van de Dahliastraat woont. Zelf ben ik opgegroeid in Wittevrouwen, dus ik ken die buurten vrij goed en puur op de buurt zeg ik Wittevrouwen en Van de Weteringstraat voor A'damsestraatweg-buurt. Maar die winkels zo dichtbij is uiteraard erg handig ... moeilijk idd!
* Eilanden zet Clau een heerlijk glaasje koude Roosvicee voorquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
Gezellig man, al die kroegen die open zijn op maandag
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zet Clau een heerlijk glaasje koude Roosvicee voor
[afbeelding]
Maar die heb je in Wittevrouwen ook. Vlak bij de Weteringstraat heb je de Nachtegaalstraat en Burgemeester Reigerstraat en daar kan je ook gezellig winkelenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de Dahliastraat zijn heel erg veel studenten, al is dat ook zo in de wetering. Godver wa moeilijk
Oe ja!!quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
DiscriminatieMijne wordt nog gesloten ook
Dan doe mij maar een biertje voor het slapen gaanquote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja!!
Deze mag open blijven
Rondje op kosten van Eilandje
ja precies. Dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:05 schreef JaWi het volgende:
Die andere was er eerder, dus officieel hou je je niet aan het beleid.
Ik stel voor dat je een rondje geeft.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja!!
Deze mag open blijven
Rondje op kosten van Eilandje
Banana is hem nu aan het redden.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
SCHms, hij is flieft geworden in de ardennen
Ja maar .. Ja maar .. Jij bent groot en ik ben maar kleinquote:
Same herequote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de avondetappe kijken.
is inderdaad mooi tegen de afkickverschijnslene van de rustdag, en ook nog eens met twee oud-wielrennesr als gastquote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de avondetappe kijken.
Ik wou net zeggen, ik ken nog iemand die er zitquote:
Dat is zo op natuurlijkquote:
* Eilanden geeft BS een tissue en stuurt hem naar de hoek om uit te huilenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja maar .. Ja maar .. Jij bent groot en ik ben maar klein
Overigens eis ik dus nu wel publieke excuses van Just Me, mijn Hools weer open en al mijn bestellingen op de rekening van Eilanden voor de rest van het jaar
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
Op BNN over Gilles de la Tourrette (als je het zo schrijft)
-mevrouw weet u wat het is?
Nee sorry maar ik kom niet van hier
Gister al gepostquote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef JaWi het volgende:
Ratelband en Vlemmix in nieuwe ontbijtshow.
Gelukkig wordt je niet verplicht om naar die show te kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gister al gepost![]()
Maar het blijft een ramp natuurlijk![]()
Ik kom hier niet zo vaak, laat staan dat ik al die ongein teruglees.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gister al gepost![]()
Maar het blijft een ramp natuurlijk![]()
Zou er nog een bij moeten komen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je niet verplicht om naar die show te kijken
Ga nou niet politiek correct doen volgens mij lachen ze er zelf ook wel om hoorquote:
Nee begrijp me niet verkeerd!! ik lach er niet om .. maar ik vind het geweldig dat hij zoiets doet...quote:
Kom je een keer op de koffiequote:
Gadver jij ziet echt overal sex in.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad niet echt om te lachen, maar een glimlach kan ik af-en-toe nauwelijks onderrukken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het goedt hij zoiets doet...en dat er aandacht aan wordt besteed...
Tja het is dat ik niet meer naar school hoefquote:
Nee, vooral iets heel ergs van maken waar je absoluut niet om mag lachen en ook vooral niet over praten. Lekker in een verdomhoekje plaatsenquote:
Nog steeds bezig, maar het gaat de erg goede kant opquote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja het is dat ik niet meer naar school hoef
heb je nu al een kamer ?? of nog steeds bezig ?? (beetje lastig volgen als de Hools zo snel gaan)
Ik wil niet weten wat jij met je glimlach doetquote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad niet echt om te lachen, maar een glimlach kan ik af-en-toe nauwelijks onderrukken.
Wie accepteert beffen niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:Beffen wordt niet geacepteerd in de maatschappij daarom roep ik het.
Utrecht is een gezellige stad om te 'studeren'quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog steeds bezig, maar het gaat de erg goede kant op
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Noca het volgende:
Ik lach er gewoon om, ik moet er gewoon om lachen en dat ga ik niet onderdrukken
Ik maak ze niet belachelijk, maar moet er wel om lachen.
Zie je Golfer?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Noca het volgende:
Ik lach er gewoon om, ik moet er gewoon om lachten en dat ga ik niet onderdrukken
Ik maak ze niet belachelijk, maar moet er wel om lachen.
Valt ook niet tegen om in te wonen hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Utrecht is een gezellige stad om te 'studeren'
Lekker terasje... lekker in de zon... heerlijk
dat dan weer welquote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
Ik vond het toch wel smerig zoals die vent met zn tong zit te doen
Dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Valt ook niet tegen om in te wonen hoor
Met wie? Een beffer? Of iemand met GdlT?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet
Lijkt me toch apart om met zo'n iemand te praten.. je wordt steeds afgeleid...
moet opeens denken aan Bart de Graafquote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
"je had een vriendin hoe ging dat"
beffen beffen neuken neuken
Dat klopt toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
"je had een vriendin hoe ging dat"
beffen beffen neuken neuken
Whehequote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat klopt toch?Eerst voorspel en dan erop!
![]()
Ja maar 300x op 1 dag vergt toch wel wat hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
teringtubbiesquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
moet opeens denken aan Bart de Graaf
hey je hebt een conditie of je hebt het nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar 300x op 1 dag vergt toch wel wat hoor
Man, dat wil jij helemaal niet weten!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weten we ook hoe het bij jullie er aan toe gaat
handen boven de dekens!!quote:
gooi je haar los, maak me gekquote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Man, dat wil jij helemaal niet weten!
truste PH en Bosquote:
Mijn god hij leest het woord Beffen en meneer kan het niet onderdrukken.quote:
FOTOS!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Op zijn Gruningsquote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neem je pilletje nou maar weer in, schat.quote:
Wordt een wilde nacht voor Golferquote:Op maandag 11 juli 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde meedoen met de grote jongens
pijpen pijpen
Jeeej!!quote:
Ik dacht nog zal ik er een rondje op geven, maar het leek me wel wat voor jou jaquote:Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
drank de rest van de avond op mijn kosten
Van der Schaaf gaat weg bij PSV
Ik zie je liever pijpen pijpen posten.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht nog zal ik er een rondje op geven, maar het leek me wel wat voor jou ja
Die werklozen miljonairs doen maar, en wij maar hard werken op een bloedhete dinsdagmiddag snel naar huis fietsend om het einde van de belangrijkste tour-etappe te zien.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
Zo, mij geestelijk even voorbereiden voor een 18-holes golfwedstrijd morgenmiddag/avond.
Ik ben namelijk van plan om net als de vorige keer weer te winnen.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werklozen miljonairs doen maar, en wij maar hard werken op een bloedhete dinsdagmiddag snel naar huis fietsend om het einde van de belangrijkste tour-etappe te zien.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Die werklozen miljonairs doen maar, en wij maar hard werken op een bloedhete dinsdagmiddag snel naar huis fietsend om het einde van de belangrijkste tour-etappe te zien.
Dood vlees is uit de friteuse best lekker hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:17 schreef tong80 het volgende:
Het blijft dood vlees Golfer welk etiket je er ook aan hangt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dood vlees is uit de friteuse best lekker hoor.![]()
Tja... je moet er wat voor over hebben om op gewicht te blijven, om over 8 weken nog in het trouwpakkie te passenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:en heb ik dus trek dankzij al dat gepost over eten
zullen we er maar snachts van maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:35 schreef DarkShine het volgende:
Navond!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik las dat de frietpan aan ging bij golfer en ik kreeg spontaan honger
Over 5 min. is m'n frikandel klaar
Ik ga m'n curry maar weer eens testen denk ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De pan is intusen alweer uit hier, maar die nieuwe mosterd met een honingbijsmaakje pastte prima bij onze friteursels.
Ik had de Golden Earring hier hard aangezet,totdat mijn pa een keer goed schreeuwde of het niet zachter kon,ik mag ook niets meerquote:
Mijn papa zit in Spanje, dus ik zuip me te pletterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had de Golden Earring hier hard aangezet,totdat mijn pa een keer goed schreeuwde of het niet zachter kon,ik mag ook niets meer
Daar hoeven mijn ouders niet voor op vakantie voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mijn papa zit in Spanje, dus ik zuip me te pletter
Die van mij ook niet maar nu kan ik me luidruchtig te pletter zuipenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hoeven mijn ouders niet voor op vakantie voor
Zo laat is het toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zullen we er maar snachts van maken?
Tijd om op jezelf te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had de Golden Earring hier hard aangezet,totdat mijn pa een keer goed schreeuwde of het niet zachter kon,ik mag ook niets meer
Eet smakelijk.quote:
Dank u.quote:
Geen ervaring meequote:Gefriteurde koeienuier schijnt smakelijk te zijn.
Hb ik in Schotland ook wel een geprobeerd. Gevulde schapenmaag lag mij ook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:53 schreef Sloggi het volgende:
Geen ervaring meeDie G8-lijers kregen Haggis te eten. Zal ook wel dringen zijn geweest op de wc daar
![]()
![]()
Ik zou 't best wel eens willen proeven maar een heel bord zal ik er niet van opeten denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hb ik in Schotland ook wel een geprobeerd. Gevulde schapenmaag lag mij ook niet zo lekker.
Trsuteh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef Sloggi het volgende:
Maar ik ga op 1 oor. Ik wil morgen gaan wielrennen en daarna wielrennen kijken, dus ik moet al () om 11 uur op.
Houdoe
Succes ermeequote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben mij nog steeds mentaal aan het voorbereiden op mijn golfwedstrijd van straks.
Nou ehm, laatste laatste steeds maar inschenktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uiteraard.
Bloes nog geen zin heeft om te slapen ?
Ja, ik zat mededelingen door te scrollen, denk, even een wake up calletjequote:
Dat is het probleem, zit over een paar dagen in een hotel, maar weet nog niet welk en dus ook niet welk kamernummerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wake-up calls?
Wat is uw kamernummer meneer Boes?
yupzquote:
Das lekker slapen gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, Bluezz, ik trakteer, ik ben happy
Een van mn beste maten die nooit echt gelukkig was in de liefde (lees laatste 4 jaar) heeft eindelijk een meissie
Om 5 uur had ie het toch ingesteld?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:29 schreef popolon het volgende:
tong, wakker worden.
je moet je plasje doen !!
Je was een uur te vroeg Popo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:29 schreef popolon het volgende:
tong, wakker worden.
je moet je plasje doen !!
Ruim op tijd Tong.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Bluezz je moet wel een smalle taille hebben hoor anders komen je borsten niet mooi uit in de trouwjurk.
Pissen staat gepland voor een uur of 5
koffie is idd lekker, lust je ook een bakkie??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:56 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
iedereen..
koffie lekker
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
koffie is idd lekker, lust je ook een bakkie??![]()
bier dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij weet wat ik lekker vind 's ochtends
thnx... ik zal wel veel koffie nodig hebben.. ga zo maar weer eens verder met mijn scriptie...quote:
yupquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:12 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je dat skelet nou al af??
Fijn om te horen....quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:39 schreef Bjoro het volgende:
mogguh...lieverds....ga ff terug lezen...daarna een Mascotte-Maud-update !
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
Ze slaapt veel, heeft af en toe lach stuipjes en dat gaat dan gepaard met een klein kuiltje in de wang
JustBorstvoedingExpert.. mamaMaud moet alleen de ergste stuwing even afkolven voor het aanleggen want door het kolven wordt er meer melk gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
Ze drinkt heel veel en moeder produceert veel, zo veel dat ze zelfs moet kolven voordat ze voedt.
staat dat er niet JustWakkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:32 schreef just me het volgende:
[..]
JustBorstvoedingExpert.. mamaMaud moet alleen de ergste stuwing even afkolven voor het aanleggen want door het kolven wordt er meer melk gemaakt.
JustHartstikkeWakker las "kolven" als in borst leegkolvenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
JustHartstikkeWakker las "kolven" als in borst leegkolven
![]()
en en en?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:04 schreef pfaf het volgende:
Daar gaat tie dan, 2 jaar gewacht op de nieuwe dEUS, en nu luister ik 'm.![]()
ZUlke hoge verwachtingen kunnen bijna niet ingelost worden...
ah wat een schatjequote:
Rustig of verwacht de nominering voor beste stadionspeakerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
DD: hoe is het met de Awards??
agh nee dat was een schatting van mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef DeTolk het volgende:
Dos, hoe kom je achter het aantal posts dat je in een forum hebt gepost?
(Zie "Op naar de 1 miljoen posts deeltje 3)
ppzquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
agh nee dat was een schatting van mij![]()
Arcee deed dat vroeger wel is toen was het zo ongeveer 40 procent
Ooooww....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
agh nee dat was een schatting van mij![]()
Arcee deed dat vroeger wel is toen was het zo ongeveer 40 procent
Nee, dat kan niet....we zijn namelijk allebei even goeiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Rustig of verwacht de nominering voor beste stadionspeaker
pcies. Ik heb de airco trouwens aangevraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet....we zijn namelijk allebei even goei![]()
hier alleen ERKOquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pcies. Ik heb de airco trouwens aangevraagd
het is ARKOquote:
ik zit opgescheept met de goedkopere versiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Lionheaad het volgende:
ERKO = Enkele Ramen Kunnen Open
thanks....jij al mascotte-nieuws ?quote:
oquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Lionheaad het volgende:
ERKO = Enkele Ramen Kunnen Open
Nou Airco is ook niet alles... als ik zo buiten kom is het echt super warm....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zit opgescheept met de goedkopere versie
één raam kan open
En als je verkeerd zit, wordt je snot verkouden.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o
[..]
Nou Airco is ook niet alles... als ik zo buiten kom is het echt super warm....
tja...dan kun je beter de hele dag in de warmte zitten...das stukken lekkerderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o
[..]
Nou Airco is ook niet alles... als ik zo buiten kom is het echt super warm....
quote:
Is al stukje onderweg zo'n 30 kmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En als je verkeerd zit, wordt je snot verkouden.....
Hoe laat begint trouwens de Tour??
[Barry-Stevens-mode AAN]quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:14 schreef Eilanden het volgende:nope ... ben eerst aan het 'afkijken' hoe jullie het doen
tot die tijd ga ik door met oefenen!
quote:
deze vullen danmaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
Nieuwe HOOLS staat klaar....
effe bijlezen van de Tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |