Tjah het is gewoon erg lastig omdat al die huizen er geweldig uitzienquote:Op maandag 11 juli 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, uiteraard heb ik niet de woonruimte gezien, maar als ik de keuze had tussen Wiitevrouwen/Van de Weteringstraat en de omgeving van de A'damsestraatweg, dan wist ik het wel.... Maar da's puur gebaseerd op de buurt en niet de huizen die je bezocht hebt...
Zou het?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef Eilanden het volgende:
Zouden we het dan toch eens voor elkaar krijgen er twee tegelijk vol te posten?
Ik heb het puur over de buurt dan he... ik heb zowel familie gehad die in de Van de Weteringstraat woonde als familie die nog steeds in de buurt van de Dahliastraat woont. Zelf ben ik opgegroeid in Wittevrouwen, dus ik ken die buurten vrij goed en puur op de buurt zeg ik Wittevrouwen en Van de Weteringstraat voor A'damsestraatweg-buurt. Maar die winkels zo dichtbij is uiteraard erg handig ... moeilijk idd!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah het is gewoon erg lastig omdat al die huizen er geweldig uitzien. Ik twijfel nog steeds
En de Dahliastraat zijn heel erg veel studenten, al is dat ook zo in de wetering. Godver wa moeilijkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de buurt dan he... ik heb zowel familie gehad die in de Van de Weteringstraat woonde als familie die nog steeds in de buurt van de Dahliastraat woont. Zelf ben ik opgegroeid in Wittevrouwen, dus ik ken die buurten vrij goed en puur op de buurt zeg ik Wittevrouwen en Van de Weteringstraat voor A'damsestraatweg-buurt. Maar die winkels zo dichtbij is uiteraard erg handig ... moeilijk idd!
* Eilanden zet Clau een heerlijk glaasje koude Roosvicee voorquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
Gezellig man, al die kroegen die open zijn op maandag
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zet Clau een heerlijk glaasje koude Roosvicee voor
[afbeelding]
Maar die heb je in Wittevrouwen ook. Vlak bij de Weteringstraat heb je de Nachtegaalstraat en Burgemeester Reigerstraat en daar kan je ook gezellig winkelenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de Dahliastraat zijn heel erg veel studenten, al is dat ook zo in de wetering. Godver wa moeilijk
Oe ja!!quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
DiscriminatieMijne wordt nog gesloten ook
Dan doe mij maar een biertje voor het slapen gaanquote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja!!
Deze mag open blijven
Rondje op kosten van Eilandje
ja precies. Dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:05 schreef JaWi het volgende:
Die andere was er eerder, dus officieel hou je je niet aan het beleid.
Ik stel voor dat je een rondje geeft.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja!!
Deze mag open blijven
Rondje op kosten van Eilandje
Banana is hem nu aan het redden.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef Bluezz het volgende:
SCHms, hij is flieft geworden in de ardennen
Ja maar .. Ja maar .. Jij bent groot en ik ben maar kleinquote:
Same herequote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de avondetappe kijken.
is inderdaad mooi tegen de afkickverschijnslene van de rustdag, en ook nog eens met twee oud-wielrennesr als gastquote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de avondetappe kijken.
Ik wou net zeggen, ik ken nog iemand die er zitquote:
Dat is zo op natuurlijkquote:
* Eilanden geeft BS een tissue en stuurt hem naar de hoek om uit te huilenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja maar .. Ja maar .. Jij bent groot en ik ben maar klein
Overigens eis ik dus nu wel publieke excuses van Just Me, mijn Hools weer open en al mijn bestellingen op de rekening van Eilanden voor de rest van het jaar
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
Op BNN over Gilles de la Tourrette (als je het zo schrijft)
-mevrouw weet u wat het is?
Nee sorry maar ik kom niet van hier
Gister al gepostquote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef JaWi het volgende:
Ratelband en Vlemmix in nieuwe ontbijtshow.
Gelukkig wordt je niet verplicht om naar die show te kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gister al gepost![]()
Maar het blijft een ramp natuurlijk![]()
Ik kom hier niet zo vaak, laat staan dat ik al die ongein teruglees.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gister al gepost![]()
Maar het blijft een ramp natuurlijk![]()
Zou er nog een bij moeten komen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je niet verplicht om naar die show te kijken
Ga nou niet politiek correct doen volgens mij lachen ze er zelf ook wel om hoorquote:
Nee begrijp me niet verkeerd!! ik lach er niet om .. maar ik vind het geweldig dat hij zoiets doet...quote:
Kom je een keer op de koffiequote:
Gadver jij ziet echt overal sex in.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad niet echt om te lachen, maar een glimlach kan ik af-en-toe nauwelijks onderrukken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het goedt hij zoiets doet...en dat er aandacht aan wordt besteed...
Tja het is dat ik niet meer naar school hoefquote:
Nee, vooral iets heel ergs van maken waar je absoluut niet om mag lachen en ook vooral niet over praten. Lekker in een verdomhoekje plaatsenquote:
Nog steeds bezig, maar het gaat de erg goede kant opquote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja het is dat ik niet meer naar school hoef
heb je nu al een kamer ?? of nog steeds bezig ?? (beetje lastig volgen als de Hools zo snel gaan)
Ik wil niet weten wat jij met je glimlach doetquote:Op maandag 11 juli 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
Het is inderdaad niet echt om te lachen, maar een glimlach kan ik af-en-toe nauwelijks onderrukken.
Wie accepteert beffen niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef tong80 het volgende:Beffen wordt niet geacepteerd in de maatschappij daarom roep ik het.
Utrecht is een gezellige stad om te 'studeren'quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog steeds bezig, maar het gaat de erg goede kant op
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Noca het volgende:
Ik lach er gewoon om, ik moet er gewoon om lachen en dat ga ik niet onderdrukken
Ik maak ze niet belachelijk, maar moet er wel om lachen.
Zie je Golfer?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Noca het volgende:
Ik lach er gewoon om, ik moet er gewoon om lachten en dat ga ik niet onderdrukken
Ik maak ze niet belachelijk, maar moet er wel om lachen.
Valt ook niet tegen om in te wonen hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Utrecht is een gezellige stad om te 'studeren'
Lekker terasje... lekker in de zon... heerlijk
dat dan weer welquote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
Ik vond het toch wel smerig zoals die vent met zn tong zit te doen
Dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Valt ook niet tegen om in te wonen hoor
Met wie? Een beffer? Of iemand met GdlT?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet
Lijkt me toch apart om met zo'n iemand te praten.. je wordt steeds afgeleid...
moet opeens denken aan Bart de Graafquote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
"je had een vriendin hoe ging dat"
beffen beffen neuken neuken
Dat klopt toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef VoreG het volgende:
"je had een vriendin hoe ging dat"
beffen beffen neuken neuken
Whehequote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat klopt toch?Eerst voorspel en dan erop!
![]()
Ja maar 300x op 1 dag vergt toch wel wat hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |