Damn jij bent goed!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Dirman het volgende:
Je bent vrijgezel en verlieft op een vriendin van je zus, maar aangezien zij je niet ziet staan ga je ze hier lopen afzeiken. Of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij zie jij wel meer dingen verkeerd, verlieftquote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Dirman het volgende:
Je bent vrijgezel en verlieft op een vriendin van je zus, maar aangezien zij je niet ziet staan ga je ze hier lopen afzeiken. Of zie ik dat verkeerd?
't fokschip wordt door mij niet altijd correct toegepast.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Woffel het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij wel meer dingen verkeerd, verlieft![]()
In jouw geval toegepastD dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Dirman het volgende:
[..]
't fokschip wordt door mij niet altijd correct toegepast.
ik ben van de melkboerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:02 schreef Choumacher het volgende:
Mompel iets over DNA en familie
Ware het niet dat ''verliefd'' geen werkwoord isquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Dirman het volgende:
[..]
Daar zitten ook zat domme mensen op. Ik heb Havo gedaan, en ik kan de d/t regels niet eens goed toepassen.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:06 schreef Vectra het volgende:
Om antwoord te geven op je vraag: als ze slim waren geweest hadden ze wel Havo of VWO gedaan misschien?
Alsof er al niet genoeg vmbo-ers op de wereld zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef Hyperdude het volgende:
Maak de lelijkste van het stel ff zwanger.
Is het onderwijs zo ontzettend veranderd dan sinds ik aan het werk ben?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:12 schreef Dirman het volgende:
[..]
Daar zitten ook zat domme mensen op. Ik heb Havo gedaan, en ik kan de d/t regels niet eens goed toepassen.![]()
Op het VMBO zitten mensen die dat wel kunnen. Hulde aan die VMBO-ers.![]()
Als een nijlpaard zich bedreigd voelt neukt ie je helemaal ondersteboven en achterstevoren. Drie ton blubber, bad ass hippo attitude en vlijmscherpe slagtanden die een halve meter kunnen worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Ratt het volgende:
wownijlpaarden zijn volgends mij toch niet zulke lieve dieren als in die disneyfilms
Kan je mijn gedachten lezen?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
grote vraag... "kan ze lekker neuken?", want datis ook wat waard natuurlijk.
Precies. Geef nou maar gewoon toe. Je velangt naar ze. Het liefst zou je de lagen make-up van hun gezicht willen likken.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef Chanandler het volgende:
Volgens mij ben je gewoon geintimideerd door al dat vrouwelijk schoon, en vind jejezelf nu zielig omdat ze niet naar je omkijken
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef Chanandler het volgende:
Volgens mij ben je gewoon geintimideerd door al dat vrouwelijk schoon, en vind jejezelf nu zielig omdat ze niet naar je omkijken
Dat zien jullie verkeerd, ten eerste kan ik sowieso niet vallen op iemand die zo ontiegelijk dom is, ten tweede vind ik ze ook niet mooi, je moest ze eens voor de gein ontmoeten, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Dirman het volgende:
"was man liebt das neckt sich...". je mag best geil zijn op je zusje hoor, maar je kan beter niks echt uitvoeren. al die complicaties...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:38 schreef Myers het volgende:
[..]
[..]
Dat zien jullie verkeerd, ten eerste kan ik sowieso niet vallen op iemand die zo ontiegelijk dom is, ten tweede vind ik ze ook niet mooi, je moest ze eens voor de gein ontmoeten, dan snap je wel wat ik bedoel![]()
Het hangt ervan af hoe die persoon is. Vroeger kwam het VMBO slecht in het nieuws vanwege de relschoppers, maar tegenwoordig vind je overal relschoppers.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:06 schreef Vectra het volgende:
als ze slim waren geweest hadden ze wel Havo of VWO gedaan misschien?
wat betreft inteeltkoppen: daarvan hebben we er al genoeg in dit land inderdaad...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"was man liebt das neckt sich...". je mag best geil zijn op je zusje hoor, maar je kan beter niks echt uitvoeren. al die complicaties...
Wat een goedkope manier om een tvp te maskerenquote:
Dus elke dag jij met je stijve piemel..quote:ELKE dag komen er wel van die STINKHOEREN over de vloer
Zijn de meeste VMBO meisjes uit nederland dan de vriendin van je zusje? Kom op kerel, verder kijken dan je pik lang is, kthx.quote:Waarom zijn de meeste VMBO wijven zo TERING DOM?
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zijn de meeste VMBO meisjes uit nederland dan de vriendin van je zusje? Kom op kerel, verder kijken dan je pik lang is, kthx.![]()
Ja dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
ts, kijk je stiekem door het sleutelgat van de badkamer om te zien of ze zich al wijdbeens scheert op de rand van het bad?
Ik ben nooit te beroerd om een teleurstelling om te buigen in een hoera-stemmingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef MrDrako het volgende:
Normaal gesproken in dit soort topics bestaan de 1ste 2 paginas uit replies die de volgende woorden bevatten:
PICS,
PALEN DIE HOER
KEI HARD OVER HET AANRECHT
UITWONEN
Ik mis deze posts
Volgens mij moeten die woorden ok wel in 1 post kunnen. Dus;quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef MrDrako het volgende:
Normaal gesproken in dit soort topics bestaan de 1ste 2 paginas uit replies die de volgende woorden bevatten:
PICS,
PALEN DIE HOER
KEI HARD OVER HET AANRECHT
UITWONEN
Ik mis deze posts
wat doe jij dan op dat schoolplein?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:10 schreef buzzer het volgende:
even een tvp'tje
leuk geschreven de OP
Op het schoolplein hoor ik ook van dergelijke gesprekken, en voel me soms van een andere planeet
Dat moet rond 2000 zijn geweest jaquote:Op maandag 11 juli 2005 21:33 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Wanneer deed de eerste BreeZaH hun intrede? Rond de eeuwwisseling of zo?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat doe jij dan op dat schoolplein?
Neen, dat was toen TMF samen ging werken met MTV in 2002quote:
Nee man, ik zat in 2001 op het MBO in Leeuwarden en toen had ik al meisjes bij mij in de klas die er een Cu2 site op na hielden en Breezer dronken, ook het bijbehorende taaltje had toen al zijn intrede gedaan, welliswaar niet zo verfijnd als het nu is, maar dat was wel helemaal old-skool Breezah.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:57 schreef VOMiT het volgende:
[..]
Neen, dat was toen TMF samen ging werken met MTV in 2002
Het eerste BrEeZaH nummer was toen ook: Madhouse - Like A Prayer.
en jij kan het weten, zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 05:36 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het feit dat ze op het VMBO zitten verraad het antword op de topictitel wel n beetje...
Maar wat voor vriendinnen. Het betreft hier een volledig inferieur type mens, overbodig in het bestaan. Het Engels kent hier een mooi woord voor: obsolete. Voor iedereen zou het beter zijn geweest als ze nooit waren geboren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef EmmYKuHh het volgende:
je zusje heeft tenminste vriendinnen.. ga ook vrienden zoeken en ga buiten huis iets doen... dan ben je er ook vanaf..
Overdrijven is ook een kunst volgens mij..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef vbmot het volgende:
[..]
Maar wat voor vriendinnen. Het betreft hier een volledig inferieur type mens, overbodig in het bestaan. Het Engels kent hier een mooi woord voor: obsolete. Voor iedereen zou het beter zijn geweest als ze nooit waren geboren.
Ik ben geen voorstander van een wereld met slechts übermenschen (nu ben ik tenminste nog uniek), maar dit soort creaturen dient met kracht bestreden te worden.
Ja jij bent dan ook gewoon een koequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook Tering Dom.
Én ik ben een 'wijf'.
Én ik heb het vmbo gehaald.!
!
Hier kan ik alleen maar uit concluderen dat jij qua intelligentie graag de spreekwoordelijke rol van éénoog in het land der blinden op je neemtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst volgens mij..
Ik heb nog liever breezersletjes als mensen die de hele dag door hun brilglazen naar hun beeldscherm zitten te kijken en zo wit zijn als een melkfles omdat ze nooit buiten komen..
Volgens mij las ik rond die tijd ook een keer een van de eerste columns over de "breezertaal". Overigens bestaat het drankje zelf al wel wat langer toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef LSS het volgende:
[..]
Nee man, ik zat in 2001 op het MBO in Leeuwarden en toen had ik al meisjes bij mij in de klas die er een Cu2 site op na hielden en Breezer dronken, ook het bijbehorende taaltje had toen al zijn intrede gedaan, welliswaar niet zo verfijnd als het nu is, maar dat was wel helemaal old-skool Breezah.
danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ik heb nog liever breezersletjes als mensen die de hele dag door hun brilglazen naar hun beeldscherm zitten te kijken en zo wit zijn als een melkfles omdat ze nooit buiten komen..
Dan hoor jij ook hier thuis:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook Tering Dom.
Én ik ben een 'wijf'.
Én ik heb het vmbo gehaald.!
!
Huidkanker is overschatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef EmmYKuHh het volgende:
zo wit zijn als een melkfles omdat ze nooit buiten komen..
Helaas zit daar een slotje op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan hoor jij ook hier thuis:
Topic voor bijzonder domme fokkers deeltje 2
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helaas zit daar een slotje op.
Toch bedankt voor de 'moeite' om hem hier neer te planten.
Ik neem aan dat het topic niet voor niks op slot zitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Graag gedaan!Je mag van mij overigens best een nieuw deel openen
![]()
En als je het stiekem in R&P opent?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het topic niet voor niks op slot zit.
Dus een deel 2b heeft niet zoveel nut aangezien de heer Pool daar net zo gauw weer een slotje op zet.
Gewoon een 50 cm lange dildo tot de "made in taiwan sticker" in d'r doos drukken.quote:[b]Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 verhaal
Jodium prikt nie meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoon een 50 cm lange dildo tot de "made in taiwan sticker" in d'r doos drukken.
Waar het bloed doe je wat jodium en zeezout op.
Nouja dat is nog altijd net wat beter als " DarK RuLer .. LeT me SucK YouR BLOOD! .. NijnTje r0X.. SliPknOt OwNeDD"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb een broer, die breezer is..
Hij is 18, curse him, en als je z'n msnnaam leest dan lach je je echt dood.
En als iemand tegen hem zegt dat hij gay typt komt ie je "iN mEkAaR sLaAnN mEtt z'N mAttiiEsz!!!!1".
Terrifying.
Zout wel.quote:
Die goeie ouwe tijdquote:
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoon een 50 cm lange dildo tot de "made in taiwan sticker" in d'r doos drukken.
Waar het bloed doe je wat jodium en zeezout op.
ik deed er gewoon een pleister opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe ging je op de vlucht als je moeder aankwam met jodium als je op je bek was gevallen.
Het is allebei bagger.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja dat is nog altijd net wat beter als " DarK RuLer .. LeT me SucK YouR BLOOD! .. NijnTje r0X.. SliPknOt OwNeDD"
Of niet <3 [Lily.] _><&TheWorld*0; _ nog meer van zulks... ?quote:
Dat zijn effectjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Of niet <3 [Lily.] _><&TheWorld*0; _ nog meer van zulks... ?
Fokschaap..../ Kofschipquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ik zet altijd leerzame stukken in mijn mns naam, zie dit voorbeeld:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:39 schreef Agiath het volgende:
of dit soort msn namen
k mag/moet toch ak herkansen, 6 of hoger.. dus 5 dagen geen msn:Pwat ben ik blij als ik woensdag hoor, dat ik over ben
Anders zet je ff je complete dagverhaal in je naam en update je 't elk uur..... :|
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:45 schreef The_Mavericks het volgende:
Sugababes en Superdudes, allemaal kanslozen Smeken om Kudos
"Ey Swa PaSzz M3 FF QuDowS Dan"
" ChRisLeT_]01
Paas me die lapdance
en KudOows
"![]()
Anihileren liquideren die hap![]()
![]()
Zoveel foto's!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef The_Mavericks het volgende:
http://www.sugababes.nl/Fashi0ndiva
nou, die wil ik best wel een paar avondjes lenen hoor..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef The_Mavericks het volgende:
D'r zusje is lekkerder.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nou, die wil ik best wel een paar avondjes lenen hoor..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Oprotten voordat ik jullie van je anale maagdelijkheid beroof.
Jij laat je afrossen in je eigen huis, door vrienden van je broertje?! Dat is debiel?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef Ratt het volgende:
ik heb trouwens hetzelfde met m'n broertje die allemaal foute rotjochies over de vloer haalten die grondig afkraken heeft me tot nu toe alleen een paar trappen en wat rammen op m'n neus opgeleverd
![]()
![]()
En jij denkt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Oprotten voordat ik jullie van je anale maagdelijkheid beroof.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef dady het volgende:
Toch een soort respect wat je afdwingt. Ik heb ook een zusje met dit soort vriendinnen maar heb er nooit last van, en zijn altijd heel vriendelijk voor mij. Ze pakken zelfs bier voor me en bakken frikandellen!
Die is ernstig jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:43 schreef The_Mavericks het volgende:
fokschipquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Dirman het volgende:
[..]
Die bulken over het algemeen ook niet van de intellegentiequote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef Myers het volgende:
Ik heb de pech dat mijn zus een ongelofelijke breezerbitch is. Toen ze 14 werd zag ik dit al aankomen maar ik hoopte dat het een tijdelijke fase was, jammer voor mij wordt ze alleen maar dommer en irritanter. Ze is nu net 17 en ik zie niet in hoe het ooit erger kan worden dan nu. Haar instelling is als volgt:
'sGooL BoEijT Mii NiKS IkkUh VinD VmBO WeL GEnoEg, Ik gA Mun HeLuhh LeFUh LanG FeEsTuHH'
Hoe m'n zus haar leven indeeld zal mij verder een worst wezen, het is alleen FUCKING IRRITANT om in hetzelfde huis te wonen met iemand die zo is, en al helemaal als uitgerekend het huis waar jij woont gekozen is als basis voor dit soort wijven. ELKE dag komen er wel van die STINKHOEREN over de vloer een TERING LAWAAI maken. Ze rennen al brullend door het hele huis heen met hun breezertje en bij alles wat ze naar elkaar communiceren moet er gebruld worden, en met brullen bedoel ik dus echt BRULLEN zoals een nijlpaard dat doet.
Mijn huis wordt dus dagelijks bezet door dit soort zwijnen zodat ik in principe nooit rust heb, en moet je die gesprekken eens horen waar ze het over hebben, wat een ONZIN allemaal, ik kan me echt kapot lachen over hun gesprekken, dingen zoals 'Mun boY HeP Zn SkoEtEr OpgeVoeRd Kei GaAf mEn', tijdens ONM en GTST kunnen ze ook hele gesprekken voeren over hoe groot iemands neus/kont wel niet is, ik denk dat ze vooral andere mensen op hun uiterlijk afkraken zodat ze zichzelf iets beter voelen, want hun uiterlijk is het enige dat ze hebben, en zelfs dat is vaak ook maar so-so vooral omdat ze een domme uitstraling hebben en hun kop ondergesmeerd zit met vijftig lagen make-up.
Nog 1 jaar en dan ga ik als het goed is het huis uit, dus dan zal ik er eindelijk van verlost zijn, maar tot die tijd zal ik nog even moeten afzien. Ik denk dat de meeste van jullie zich niet zullen herkennen hierin omdat mijn situatie toch wat extremer is, maar ergeren jullie je ook zo kapot aan die domme wijven?
Nee, dan zijn ze zoals de dame met de sigaar op onderstaande foto.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:01 schreef Apie74 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk. Het is de typische TMF generatie. Ben wel benieuwd of dit soort meiden over 10 jaar nog zo zijn trouwens?
Zo herkenbaar mijn zusje is precies hetzelfdequote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef Myers het volgende:
Verhaal
Of dees: (...) en het gekijf van een vrouw als een gestadig druipen. (Spr 19 vers 2)quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
''Een mooie vrouw zonder verstand, is als een gouden ring in de neus van een varken.''
Las ik vandaag in de bijbel, spreuken 11 vers 22![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef Kebab het volgende:
[..]
Als een nijlpaard zich bedreigd voelt neukt ie je helemaal ondersteboven en achterstevoren. Drie ton blubber, bad ass hippo attitude en vlijmscherpe slagtanden die een halve meter kunnen worden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:03 schreef Hiflyer het volgende:
[..]
Of dees: (...) en het gekijf van een vrouw als een gestadig druipen. (Spr 19 vers 2)
De spreuken zijn echt kick. Staan nog veel meer gezegdes in die nu nog worden gebruikt..
ik had een paar jaar terug wat links van wiskunde examens. Was ook om je dood te lachen. Iemand een linkje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef Nory het volgende:
Duh, logisch dat ze zo dom zijn. Heb je wel eens een examen bekeken van het VMBO? Je lacht je dood. Voorbeeld:
''Om broze botten tegen te gaan worden soms kalktabletten aanbevolen. Ook kun je door het eten van bepaalde voedingsmiddelen meer kalk binnenkrijgen.''
1.Brood 2. Appel 3.Kaas (ook met een tekeningetje erbij)
Welke van de bovenstaande voedingsmiddelen bevat het meeste kalk(calcium)?![]()
![]()
![]()
Voorbeeld 2
Van welk orgaanstelsel vormen de dikke en dunne darm een deel?
a.hormoonstelsel
b.verteringsstelsel
c.zintuigstelsel
![]()
![]()
waar staan de examens zelf dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:28 schreef Nory het volgende:
www.examen.nl, www.eindexamen.nu, www.examenbundel.nl
Volgens mij is dat de eerste mannelijke Breezer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb een broer, die breezer is..
Hij is 18, curse him, en als je z'n msnnaam leest dan lach je je echt dood.
En als iemand tegen hem zegt dat hij gay typt komt ie je "iN mEkAaR sLaAnN mEtt z'N mAttiiEsz!!!!1".
Terrifying.
wat weerhoudt je om die dozen gewoon het huis uit te schoppen? dat is wat ik zou doen, zeker als ik zo'n klotezusje zou hebben gehad die m'n ouders niet in gareel zouden houden... je laat je toch niet wegjagen uit je eigen huis man?quote:
Ik zou haar dumpen. En volgens mij komt ze ook niet behoorlijk aan de bak als ze die beruchte taal uitoefent op haar sollicitatiebrieven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik herken het. Een vriendin van mij doet ook VMBO. Ze woont hier in de straat dus ik ga nog wel eens met haar om. Maar ze is zo dom dat ze niet eens normale gesprekken kan voeren op msn![]()
Verder dan HeaJ hOestY? Ga Juh nOg waT dOeJn VandaaGg? komt het niet![]()
En als ze denkt dat iets zo is dan is dat ook gewoon zo en iedereen die iets anders beweert moet maar opflikkeren.
Voorbeeld: Ze had het liedje Even Stil van Brainpower gehoord en ze zei tegen mij dat hij ook over Gerben (jongen die hier in de stad zelfmoord heeft gepleegd door zichzelf in de fik te zetten..) iets zong. Ik dus luisteren, blijkt het Kerwin te zijn die vermoord was en die jaarlijks op de dam wordt herdacht. Ik zei dus tegen haar dat het Kerwin was in plaats van Gerben, maar ze kon het niet geloven.
Ik kreeg dingen naar m'n hoofd als 'Jahhh tuurlijK hOeso dat wat iS er zo speCiaal aan hem dan' en 'Sooo er wOrd zO vaaK iemanD vermOord en ieManD die SichseLf in de fiK seT iS heUs wel BelanGrijkEr'
Je zou er toch bijna medelijden mee krijgen..![]()
Biancavia is geilerquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef CecilBDemented het volgende:
even een serieuse toevoeging
ijsmeis is gewoon geil
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hehe ging je op de vlucht als je moeder aankwam met jodium als je op je bek was gevallen.
Stil nou! Straks komt ze hier ook weer aandacht vragenquote:
Ojaquote:Op donderdag 14 juli 2005 04:43 schreef vbmot het volgende:
[..]
Stil nou! Straks komt ze hier ook weer aandacht vragen
Ik prijs mezelf gelukkig dat mijn zusje 11 jaar oud is en dat ik geen MSN-account heb. Want ik heb het al zo druk op de PC.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:26 schreef nexhil het volgende:
het is allemaal de schuld van die k*nker msn en die cu2 alike hoerenpagina's... ik zeg het je.
sub-zero zeg ik je!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:08 schreef Gianluca het volgende:
Mijn docenten noemen mijn genertatie altijd die van 0
Wat zou de breezer generatie dan wel niet zijn
En mtv/tmfquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:26 schreef nexhil het volgende:
het is allemaal de schuld van die k*nker msn en die cu2 alike hoerenpagina's... ik zeg het je.
Tja, er zijn altijd nog mensen die zich weten door te dringen op de Havo..quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:33 schreef Frits het volgende:
Het zijn niet alleen VMBO wijven die zo zijn helaas
So truequote:Op donderdag 14 juli 2005 08:26 schreef nexhil het volgende:
Ja, maar jij doet zelf ook vmboquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:43 schreef renz0r het volgende:
Niemand? oke:
Keihard neuken en volblaffen! Ontmaagden die zooi!!!!
Fotoooo
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ach ja iedereen maar klagen over die trieste maar oh zo geile breezersletjes met hun lekkere tietjes en enorm lekkere konten, en ondertussen maar zielig 's nacht alleen in bedje met hun pik zitten spelen of weer bij dat lilleke vatsige zweterige gedrocht wat zichzelf je vriendin noemt in bed moeten kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |