Damn jij bent goed!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Dirman het volgende:
Je bent vrijgezel en verlieft op een vriendin van je zus, maar aangezien zij je niet ziet staan ga je ze hier lopen afzeiken. Of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij zie jij wel meer dingen verkeerd, verlieftquote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Dirman het volgende:
Je bent vrijgezel en verlieft op een vriendin van je zus, maar aangezien zij je niet ziet staan ga je ze hier lopen afzeiken. Of zie ik dat verkeerd?
't fokschip wordt door mij niet altijd correct toegepast.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Woffel het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij wel meer dingen verkeerd, verlieft![]()
In jouw geval toegepastD dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Dirman het volgende:
[..]
't fokschip wordt door mij niet altijd correct toegepast.
ik ben van de melkboerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:02 schreef Choumacher het volgende:
Mompel iets over DNA en familie
Ware het niet dat ''verliefd'' geen werkwoord isquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Dirman het volgende:
[..]
't fokschip wordt door mij niet altijd correct toegepast.
Daar zitten ook zat domme mensen op. Ik heb Havo gedaan, en ik kan de d/t regels niet eens goed toepassen.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:06 schreef Vectra het volgende:
Om antwoord te geven op je vraag: als ze slim waren geweest hadden ze wel Havo of VWO gedaan misschien?
Alsof er al niet genoeg vmbo-ers op de wereld zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef Hyperdude het volgende:
Maak de lelijkste van het stel ff zwanger.
Is het onderwijs zo ontzettend veranderd dan sinds ik aan het werk ben?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:12 schreef Dirman het volgende:
[..]
Daar zitten ook zat domme mensen op. Ik heb Havo gedaan, en ik kan de d/t regels niet eens goed toepassen.![]()
Op het VMBO zitten mensen die dat wel kunnen. Hulde aan die VMBO-ers.![]()
Als een nijlpaard zich bedreigd voelt neukt ie je helemaal ondersteboven en achterstevoren. Drie ton blubber, bad ass hippo attitude en vlijmscherpe slagtanden die een halve meter kunnen worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Ratt het volgende:
wownijlpaarden zijn volgends mij toch niet zulke lieve dieren als in die disneyfilms
Kan je mijn gedachten lezen?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
grote vraag... "kan ze lekker neuken?", want datis ook wat waard natuurlijk.
Precies. Geef nou maar gewoon toe. Je velangt naar ze. Het liefst zou je de lagen make-up van hun gezicht willen likken.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef Chanandler het volgende:
Volgens mij ben je gewoon geintimideerd door al dat vrouwelijk schoon, en vind jejezelf nu zielig omdat ze niet naar je omkijken
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef Chanandler het volgende:
Volgens mij ben je gewoon geintimideerd door al dat vrouwelijk schoon, en vind jejezelf nu zielig omdat ze niet naar je omkijken
Dat zien jullie verkeerd, ten eerste kan ik sowieso niet vallen op iemand die zo ontiegelijk dom is, ten tweede vind ik ze ook niet mooi, je moest ze eens voor de gein ontmoeten, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Dirman het volgende:
"was man liebt das neckt sich...". je mag best geil zijn op je zusje hoor, maar je kan beter niks echt uitvoeren. al die complicaties...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:38 schreef Myers het volgende:
[..]
[..]
Dat zien jullie verkeerd, ten eerste kan ik sowieso niet vallen op iemand die zo ontiegelijk dom is, ten tweede vind ik ze ook niet mooi, je moest ze eens voor de gein ontmoeten, dan snap je wel wat ik bedoel![]()
Het hangt ervan af hoe die persoon is. Vroeger kwam het VMBO slecht in het nieuws vanwege de relschoppers, maar tegenwoordig vind je overal relschoppers.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:06 schreef Vectra het volgende:
als ze slim waren geweest hadden ze wel Havo of VWO gedaan misschien?
wat betreft inteeltkoppen: daarvan hebben we er al genoeg in dit land inderdaad...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"was man liebt das neckt sich...". je mag best geil zijn op je zusje hoor, maar je kan beter niks echt uitvoeren. al die complicaties...
Wat een goedkope manier om een tvp te maskerenquote:
Dus elke dag jij met je stijve piemel..quote:ELKE dag komen er wel van die STINKHOEREN over de vloer
Zijn de meeste VMBO meisjes uit nederland dan de vriendin van je zusje? Kom op kerel, verder kijken dan je pik lang is, kthx.quote:Waarom zijn de meeste VMBO wijven zo TERING DOM?
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zijn de meeste VMBO meisjes uit nederland dan de vriendin van je zusje? Kom op kerel, verder kijken dan je pik lang is, kthx.![]()
Ja dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
ts, kijk je stiekem door het sleutelgat van de badkamer om te zien of ze zich al wijdbeens scheert op de rand van het bad?
Ik ben nooit te beroerd om een teleurstelling om te buigen in een hoera-stemmingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef MrDrako het volgende:
Normaal gesproken in dit soort topics bestaan de 1ste 2 paginas uit replies die de volgende woorden bevatten:
PICS,
PALEN DIE HOER
KEI HARD OVER HET AANRECHT
UITWONEN
Ik mis deze posts
Volgens mij moeten die woorden ok wel in 1 post kunnen. Dus;quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef MrDrako het volgende:
Normaal gesproken in dit soort topics bestaan de 1ste 2 paginas uit replies die de volgende woorden bevatten:
PICS,
PALEN DIE HOER
KEI HARD OVER HET AANRECHT
UITWONEN
Ik mis deze posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |