Whehequote:Op maandag 11 juli 2005 20:30 schreef MissMSX het volgende:
Of als je zelf nummers achter elkaar plakte en dat bandje vaak draaide. Ik heb nu nog wel eens als ik dan een van die liedjes hoor dat ik dan het nummer wat er op mijn bandje achteraan kwam verwacht en dat het heel raar voelt als dat niet zo is
Yoko bandjes, die waren ruk.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Daarom gebruikte ik TDK-bandjes. Had er een stuk of 130, vrijwel nooit vastlopers meegemaakt. Ja, pas als je continu heen en weer ging spoelen.
Een blik in mijn schoenendoos wijst uit dat er ook bijna alleen nog maar TDK-bandjes over zijn geblevenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Daarom gebruikte ik TDK-bandjes. Had er een stuk of 130, vrijwel nooit vastlopers meegemaakt. Ja, pas als je continu heen en weer ging spoelen.
Wsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dance Trax met martijn krabbé !!!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:54 schreef Posdnous het volgende:
En dan Dance Trax en de Soul Show opnemen.
Nee, al heel lang niet meer geloof ikquote:Op maandag 11 juli 2005 20:57 schreef danni het volgende:
[..]
Wsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dance Trax met martijn krabbé !!!!!
haha, nieuwste dance en hiphop.. bestaat het nog?
Ik kreeg vroeger ooit een Yoko-radio voor mijn verjaardag.quote:
*herinneringen van yoko-reklames krijgtquote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger ooit een Yoko-radio voor mijn verjaardag.
Nee hoor, je hebt grofweg drie verschillende soorten veelgebruikte tapes:quote:Op maandag 11 juli 2005 20:57 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]
Chrome super.. voor *kuch* betere kwaliteit
Dat kwaliteitsverschil zat 'm volgens mij voornamelijk tussen de oren.
Hiffie- gasten die hun nakamichi deck lieten afstellen om het beste uit een TDK SA-X bandje te halenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt grofweg drie verschillende soorten veelgebruikte tapes:
- ferro (ijzer)
- CrO2
- Metal
De Metal tapies waren het best, maar ook ernstig duur (iets van 5 gulden per stuk).
Ferro was de goedkoopste soort en werd het meest gebruikt. Echter, CrO2 heeft betere magnetiserende eigenschappen waardoor deze door mensen met de betere cassetterecorderds (veelal decks) werd gebruikt. Als ik nu de tapes van tien jaar terug terughoor valt me op dat de CrO2 tapies de tand des tijds een stuk beter hebben doorstaan.
Ik had vroeger altijd TDK's, die BASF dingen vond ik maar niets. En Sony, Maxell, JVC en Philips waren voor lamers
precies wij stonden ook wel raar te kijken toen we onze radio kochten en de verkoper vroeg "wat voor cassettes draait u het meest , dan stel ik hem daar voor af"quote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef danni het volgende:
[..]
Hiffie- gasten die hun nakamichi deck lieten afstellen om het beste uit een TDK SA-X bandje te halen
En die reklames " "Digitale" kwaliteit met TDK SA-X!"
zie je dat al met een cd-speler gebeuren? hahahaquote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies wij stonden ook wel raar te kijken toen we onze radio kochten en de verkoper vroeg "wat voor cassettes draait u het meest , dan stel ik hem daar voor af"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |