Ben je er nu al uit dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
*twijfel*
Ik heb haar immers beloofd er altijd voor d'r te zijn. Dus om dan ineens alles af te kappen is ook zo cru.
Argh..
.
Nee. Vraag het morgen maar weer eens aan de psychologe.quote:
Precies ja. Soms wil ik ook wel dat ik gewoon een grotere klootzak was dan ik nu ben...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee. Vraag het morgen maar weer eens aan de psychologe..
Godverdomme, ik wou dat ik minder gevoelig was..
Denk je dan niet bij jezelf "eigenlijk ben ik zo beter af" ? Een vrouw die zo makkelijk verder gaat is je niet waard lijkt me. Wees "blij" dat het nu gebeurd is, en niet over 5 jaar als je al getrouwd bent en kinderen hebt.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef Viperdesign het volgende:
Het is voor mijn allemaal een grote nachtmerrie. Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet. Een paar maanden nadat we een relatie kregen hadden we het al over samenwonen & kinderen. Babynamen waren al bekend. Het ging allemaal ontzettend hard. Volgend jaar zouden we gaan trouwen.
En nu is alles ineens kapot, weg. En het ergste is nog dat zij er ogenschijnlijk gewoon overheen stapt. Ze is zó kil, zó harteloos. Ondertussen heb ik iedere goot al gezien; ik zit hier alleen nog omdat het rationele het emotionele overheerst..
Dat was je hiervoor toch ook,alleen ? Alleen al het feit dat je zelf niet gelukkig was met de relatie moet je toch doen beseffen dat je beter verder kan gaan met je leven. Het is niet alsof zij de enige is die je gelukkig kan maken hoor, al klinkt dat nu wat onrealistisch voor je.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef Viperdesign het volgende:
Waarschijnlijk uit angst om alleen te blijven.
Ik weet dat uitgaan bij mij hielp... En als je er dan eentje kan "scoren" dan vergeet je al deze nare bullshit veel makkelijker. Echt waar, dat helpt!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef Viperdesign het volgende:
Ik weet het echt niet gelly. Echt niet. Het liep al een aardige tijd niet meer lekker. Ík heb zelfs een paar keer aangegeven ermee te willen stoppen. Maar ik deed het niet. Waarschijnlijk uit angst om alleen te blijven.
Ik zou dus eigenlijk blij moeten zijn dat ik van haar af ben maar als ik oude e-mails doorlees dan lijkt het zo onvoorstelbaar dat we nu hier zijn beland. Dan verlang ik echt terug naar die tijd. Dat zou ook mijn motivatie zijn om dit te lijmen, of wat voor manier dan ook.
Het is allemaal zo tegenstrijdig. En moeilijk. Dit was mijn eerste serieuze relatie. Dit gevoel is ook helemaal nieuw. Zag het niet aankomen. Naïef..
Klopt. En dat was ook absoluut niet fijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef gelly het volgende:
Dat was je hiervoor toch ook,alleen ?
Ja, tuurlijk. Maar ik wilde er niet zomaar mee stoppen. Ik wilde er zó graag iets van maken omdat ze me heel veel waard was/is.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef gelly het volgende:
Alleen al het feit dat je zelf niet gelukkig was met de relatie moet je toch doen beseffen dat je beter verder kan gaan met je leven.
Nee. Geen hand vol, maar een land vol. Meer vrouwen dan kerktorens etcetera.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef gelly het volgende:
Het is niet alsof zij de enige is die je gelukkig kan maken hoor, al klinkt dat nu wat onrealistisch voor je.
Kennelijk denkt zij daar anders over. Move on dude. Het is onzinnig en onnodig pijnlijk voor jezelf om erin te blijven hangen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:58 schreef Viperdesign het volgende:
Gezien onze geschiedenis samen hecht ik er nog veel waarde aan denk ik.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Kennelijk denkt zij daar anders over. Move on dude. Het is onzinnig en onnodig pijnlijk voor jezelf om erin te blijven hangen.
Ja maar ik probeer iets te vinden waardoor ik zoiets heb van "jij bent mij niet waard, blij dat je weg bent". Maar dat lukt niet. Heb nu ongeveer 700 van de 1200 mails gelezen en ik zie alleen maar een ontzettend lief meisje. En dat is ze nú niet meer en dát is zo surreëel. Ik begrijp het gewoon niet. Alsof er iets gespeeld heeft wat ik niet gezien heb.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:56 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Verder moet je die oude mails ook niet meer lezen, daarmee kwel je jezelf onnodig. Ik heb ze ook nog in de inbox staan. Ik weiger om ze te verwijderen (omdat er bij mij nog gegronde hoop bestaat), maar ik ga ze niet meer lezen. Jezus, niet tof... Misschien kan je ze beter verwijderen. Misschien lucht dat op... Kijk naar de toekomst. It'll be just fine.![]()
Ja, ik moet wel. Maar ik zou zo graag het waarom willen weten. Oh well.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
Kennelijk denkt zij daar anders over. Move on dude. Het is onzinnig en onnodig pijnlijk voor jezelf om erin te blijven hangen.
Ja, het kan blijven knagen, maar soms is er gewoon geen waarom en is iemand veranderd in de loop der tijd waardoor je hem of haar nauwelijks nog herkent. Dat kan knap frustrerend zijn, maar je kunt dan ook beseffen dat het niet meer de persoon is waarop je toen gevallen bent.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel. Maar ik zou zo graag het waarom willen weten. Oh well..
Hou daar maar mee op. Ze geeft je nu alle redenen, toch? Ik begrijp mijn "ex" ook niet, maar ik ga m'n hoofd er niet langer over breken. Ik volg m'n hart, doe wat ik juist acht, en daarmee basta.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:04 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer iets te vinden waardoor ik zoiets heb van "jij bent mij niet waard, blij dat je weg bent". Maar dat lukt niet. Heb nu ongeveer 700 van de 1200 mails gelezen en ik zie alleen maar een ontzettend lief meisje. En dat is ze nú niet meer en dát is zo surreëel. Ik begrijp het gewoon niet. Alsof er iets gespeeld heeft wat ik niet gezien heb.
Bah.
Ja, dat zeker. De persoonlijk waar ik de laatste maanden mee heb samengeleefd hoef ik niet meer terug. Absoluut niet. Ik ben gek op wie ze was, niet op wie ze is.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:08 schreef gelly het volgende:
Dat kan knap frustrerend zijn, maar je kunt dan ook beseffen dat het niet meer de persoon is waarop je toen gevallen bent.
Hou die gedachte vast!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. De persoonlijk waar ik de laatste maanden mee heb samengeleefd hoef ik niet meer terug. Absoluut niet. Ik ben gek op wie ze was, niet op wie ze is..
Ja, nu wel. Dat is wel duidelijk. Maar het lijkt niet te kloppen. Zo'n gedaanteverandering. Zou haar zo graag willen helpen om weer te worden wie ze was.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Hou daar maar mee op. Ze geeft je nu alle redenen, toch? Ik begrijp mijn "ex" ook niet, maar ik ga m'n hoofd er niet langer over breken. Ik volg m'n hart, doe wat ik juist acht, en daarmee basta.
Goed idee.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Hou die gedachte vast!
Ja, ook hier kan ik me wel herkennen. Maar toch, vrouwen zullen voor mij altijd uit ten minste 75% raadsels bestaan. Ga gewoon verder... Dit is ze niet waard!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Dat is wel duidelijk. Maar het lijkt niet te kloppen. Zo'n gedaanteverandering. Zou haar zo graag willen helpen om weer te worden wie ze was.
Ach, kinderlijk naïef..
Jajajaja! Oh, zo herkenbaar!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik merk al wel dat het moeilijk is hier tussen te komen
Maar goed vrijdag dus naar me ex geweset, en gister paar smsjes uitgewisseld met hem, maar dan vandaag laat ie weer de hele dag niks van hem horenEn daar kan ik dus niet tegen, als ik bij hem ben dan is alles koek en ei, maar als ik niet bij hem ben dan laat hij amper wat van zich horen, neemt hij telefoon hele tijd niet op enzo
Aan ene kant vind ik het hartstikke leuk om bij hem te zijn, maar als hij dan weer niks van zich laat horen daarna dan kan ik me daar weer hartstikke kwaad om maken
als je mijn verhaal op de vorige pagina hebt gelezen, dan weet je dus dat hij mij weer terugwil, hij vond eerst ieamnd anders leuk, nu niet meer en nu wil hij het dus weer met mij proberen en aan ene kant wil ik dat ook wel, maar aan andere kant kan ik er dus niet tegen hoe hij soms doetquote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef gelly het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zichzelf zo kwellen door bijna geforceerd met een ex om te blijven gaan of "vrienden" te blijven.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik merk al wel dat het moeilijk is hier tussen te komen
Waarom zou je je daar kwaad over maken? Wat is hij aan je verplicht? Moet hij je elke dag smssen ofzo? Het is je ex, kom op....quote:Maar goed vrijdag dus naar me ex geweset, en gister paar smsjes uitgewisseld met hem, maar dan vandaag laat ie weer de hele dag niks van hem horenEn daar kan ik dus niet tegen, als ik bij hem ben dan is alles koek en ei, maar als ik niet bij hem ben dan laat hij amper wat van zich horen, neemt hij telefoon hele tijd niet op enzo
Aan ene kant vind ik het hartstikke leuk om bij hem te zijn, maar als hij dan weer niks van zich laat horen daarna dan kan ik me daar weer hartstikke kwaad om maken
Ik wil ook geen "vrienden" blijven. Die heeft ze volgens mij al genoeg. Daarnaast zou ik dat nooit kunnen volhouden. Maar ik weet wat ze nu voor me voelt, en dat probeer ik te redden.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef gelly het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zichzelf zo kwellen door bijna geforceerd met een ex om te blijven gaan of "vrienden" te blijven.
Je voelt je lekker bij de gedachte 2e keus te zijn ?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je mijn verhaal op de vorige pagina hebt gelezen, dan weet je dus dat hij mij weer terugwil, hij vond eerst ieamnd anders leuk, nu niet meer en nu wil hij het dus weer met mij proberen en aan ene kant wil ik dat ook wel, maar aan andere kant kan ik er dus niet tegen hoe hij soms doet
ik heb op vorige pagina al mijn verhaal gepost, maar nemand reageerde erop. En het is wel mijn ex ja, maar hij wil mij terug, en dan snap ik dus niet waarom hij helemaal niks meer van zich laat horen danquote:Op zondag 17 juli 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je je daar kwaad over maken? Wat is hij aan je verplicht? Moet hij je elke dag smssen ofzo? Het is je ex, kom op....
Misschien omdat jij hem niet terug wil, en hij het voor zichzelf niet moeilijker wil maken?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb op vorige pagina al mijn verhaal gepost, maar nemand reageerde erop. En het is wel mijn ex ja, maar hij wil mij terug, en dan snap ik dus niet waarom hij helemaal niks meer van zich laat horen dan
nee, ik ben nu niet 2e keus, ik had al met hem, toen kreeg hij ook gevoelens voor een ander, maar met haar kon het niks worden, en nou heeft hij geen gevoelns meer voor haar en wil hij dus weer verder met mij, omdat hij mij dus nog steeds leuk vind en mij erg misttequote:Op zondag 17 juli 2005 20:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Je voelt je lekker bij de gedachte 2e keus te zijn ?
ik wil hem ene kant wel terug, maar soms dan word ik een beetje gek van hem als hij weer es niks van zich laat horenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien omdat jij hem niet terug wil, en hij het voor zichzelf niet moeilijker wil maken?
En misschien zijn er mensen die ook nog wat anders te doen hebben dan constant aan een ex/potentiële partner te denken.
Miste hij *jou* of de relatie? Is hij niet gewoon alleen maar bang om alleen te zijn?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ik ben nu niet 2e keus, ik had al met hem, toen kreeg hij ook gevoelens voor een ander, maar met haar kon het niks worden, en nou heeft hij geen gevoelns meer voor haar en wil hij dus weer verder met mij, omdat hij mij dus nog steeds leuk vind en mij erg mistte
Hij laat een dag niks van zich horen, en jij zit op de kast. Ik zou zeggen: bedenk eerst eens wat je wil.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wil hem ene kant wel terug, maar soms dan word ik een beetje gek van hem als hij weer es niks van zich laat horen
nee, hij mistte mij, en hij had het dus uit gemaakt omdat hij het lullig voor mij vond als hij mij leuk vond, en dat dus nog steeds doet, maar ook iemand anders leuk vond. Maar dat is nu dus niet meer het geval, en ik vind hem nog wel steeds leuk en hij mij dus ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Miste hij *jou* of de relatie? Is hij niet gewoon alleen maar bang om alleen te zijn?
Dus ben je 2e keus, hoe graag je ook excuses verzint om het niet zo te laten lijken. Dat je van iemand houdt ok, maar waarom laten mensen zo graag over zich heenlopen ? Je kunt bij jezelf wel nagaan dat een mogelijke relatie niet echt kansvol is natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ik ben nu niet 2e keus, ik had al met hem, toen kreeg hij ook gevoelens voor een ander, maar met haar kon het niks worden, en nou heeft hij geen gevoelns meer voor haar en wil hij dus weer verder met mij, omdat hij mij dus nog steeds leuk vind en mij erg mistte
dit is niet de eerste keer dat hij doet, hij heeft ook wel eens zonder wat te zeggen 2 weken niks van zich laten horenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij laat een dag niks van zich horen, en jij zit op de kast. Ik zou zeggen: bedenk eerst eens wat je wil.
Dan is het toch niet (meer) je ex?? Of zie ik dat nou verkeerd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, hij mistte mij, en hij had het dus uit gemaakt omdat hij het lullig voor mij vond als hij mij leuk vond, en dat dus nog steeds doet, maar ook iemand anders leuk vond. Maar dat is nu dus niet meer het geval, en ik vind hem nog wel steeds leuk en hij mij dus ook.
Eens!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus ben je 2e keus, hoe graag je ook excuses verzint om het niet zo te laten lijken. Dat je van iemand houdt ok, maar waarom laten mensen zo graag over zich heenlopen ? Je kunt bij jezelf wel nagaan dat een mogelijke relatie niet echt kansvol is natuurlijk.
jewel, het is dus nog steeds me ex, en hij wil me wel weer terug, maar ik ben er dus nog niet uit, omdat hij af en toe zich gewoon een beetje raar gedraagt, weken niks meer van zich laat horen enzoquote:Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan is het toch niet (meer) je ex?? Of zie ik dat nou verkeerd.
ik ben geen 2e keus, want met die ander kon het toch niks worden, dus hij had niks te kiezen, alleen hij maakte het dus uit omdat hij gevoelens had voor die ander, maar ook nog voor mij en hij vond dat dus lullig voor mijquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben geen 2e keus, want met die ander kon het toch niks worden, dus hij had niks te kiezen, alleen hij maakte het dus uit omdat hij gevoelens had voor die ander, maar ook nog voor mij en hij vond dat dus lullig voor mij
Daarom zeg ik: maak voor jezelf die keuze. Het klinkt in elk geval niet alsof jij staat te juichen om hem terug te nemen, en het klinkt ook niet alsof hij nou zo blij is dat hij de liefde van z'n leven heeft gevonden.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jewel, het is dus nog steeds me ex, en hij wil me wel weer terug, maar ik ben er dus nog niet uit, omdat hij af en toe zich gewoon een beetje raar gedraagt, weken niks meer van zich laat horen enzo
Ja, ondanks dat ze graag vrienden wil blijven trek ik dat emotioneel niet. Heb liever helemaal geen contact meer. Of het moet echt een noodsituatie zijn. :\.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef gelly het volgende:
Dan heb je toch geen contact meer?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ze graag vrienden wil blijven trek ik dat emotioneel niet. Heb liever helemaal geen contact meer. Of het moet echt een noodsituatie zijn. :\.
ik had een relatie met hemquote:
Oke...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik had een relatie met hem
hij kreeg gevoelens voor een ander
met die ander kan het niks worden
hij vond mij ook nog leuk, maar wilde mij niet pijn doen omdat hij dus gevoelens voor haar had
daarom heeft hij het uitgemaakt
nu heeft hij geen gevoelens meer voor die ander
en wil hij mij terug
Heb je die Oprah gezien met de slogan:quote:Op zondag 17 juli 2005 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke...
Welk stukje aan "TWEEDE KEUZE" begrijp je niet?
He's Just Not That Into You.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je die Oprah gezien met de slogan:
"Girl, he is not in to you!!! "![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik heb beloofd er altijd voor haar te zijn. Principe.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:34 schreef Christine het volgende:
Dan heb je toch geen contact meer?
Of zie ik dat te simpel.... mailtjes blokkeren, MSN blokkeren, telefoonnummer wissen/niet opnemen, nergens meer op reageren.... voilá!
Of Dr. Phil: "You have to communicate!".quote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je die Oprah gezien met de slogan:
"Girl, he is not in to you!!! "![]()
![]()
![]()
Je hebt vast ook beloofd dat je altijd bij haar zou blijven. Als een relatie over gaat, stellen dat soort beloftes niks meer voor.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb beloofd er altijd voor haar te zijn. Principe..
Voorlopig maar even zo min mogelijk contact. Moet nog wat spullen terugkrijgen..
Nee, exact!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt vast ook beloofd dat je altijd bij haar zou blijven. Als een relatie over gaat, stellen dat soort beloftes niks meer voor.
Jup. Ook een reden waarom ík het niet heb uitgemaakt.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef Christine het volgende:
Je hebt vast ook beloofd dat je altijd bij haar zou blijven. Als een relatie over gaat, stellen dat soort beloftes niks meer voor.
Zeker als 1 van de 2 en niet beiden hebben besloten er een punt achter te zetten.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
"You have to earn your way out of a relationship".quote:Op zondag 17 juli 2005 20:39 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Of Dr. Phil: "You have to communicate!".![]()
Dan nog geldt die belofte dat je er voor haar zal zijn, nu niks meer voor. Jij trekt het niet, jij wilt het niet... dan gebeurt het ook niet. End of story. Waarom zou je jezelf blijven kastijden?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Jup. Ook een reden waarom ík het niet heb uitgemaakt..
.
Ja. Geen idee. Gevoel dat ik iets fout gedaan heb denk ik. Heb ik nu ook geen flikker meer aan maar toch. Schiet er ook niets mee op.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:42 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je jezelf blijven kastijden?
Mooi dat je dat inziet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja. Geen idee. Gevoel dat ik iets fout gedaan heb denk ik. Heb ik nu ook geen flikker meer aan maar toch. Schiet er ook niets mee op..
Rationeel lukt het ook wel. Het is mijn gevoel dat me parten speelt. Tot suicidaliteit toe. Jammer dat iemand zo'n impact op je leven kan hebben. Ook leuk voor "later".quote:Op zondag 17 juli 2005 20:49 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Mooi dat je dat inziet.De toekomst ligt voor je.
Nee hoor, liefde overkomt je en is niet iets rationeelsquote:Op zondag 17 juli 2005 20:54 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Denk nu wel twee na voor ik weer in een relatie stap.
Ik weet vrjiwel zeker dat ik die boot zal afhouden, uit angst.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:57 schreef gelly het volgende:
D'r komt een dag dat je weer een nieuw meiske tegenkomt waarop je weer dolverliefd wordt, trust me.
Yeah, vast wel. Ik zie dat op dit moment ook niet echt in. Maar ik weet ergens, heel erg diep verborgen achter een stel duistere gedachtes, dat dit gewoon de keiharde waarheid is.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee hoor, liefde overkomt je en is niet iets rationeelsD'r komt een dag dat je weer een nieuw meiske tegenkomt waarop je weer dolverliefd wordt, trust me.
Ik zei ooit, drie maanden geleden, dat ik voor eeuwig vrijgezel zou blijven. Daar was ik van overtuigd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik weet vrjiwel zeker dat ik die boot zal afhouden, uit angst.
quote:
Deal.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Kijk over een jaartje nog maar eens weer.
neehoor, niet vreemd, daar heb ik ook nog steeds last van. Denk dat je dan wel over je ex heen bent, maar niet over de vastigheid en het vertrouwen dat een relatie je bied.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb eigenlijk meer het idee dat ik de intimiteit en genegenheid meer mis dan mijn ex zelf. Ik had een vrij duk leven altijd samen wat doen e.d. nu val je een beetje in een gat. Niet helemaal want ik heb genoeg andere dingen te doen maar het is allemaal wel anders.
Maar zoals ik zij mis ik haarzelf niet echt....alleen die knuffel en aanwezigheid van een maatje met wie je net iets meer doet. Vreemd?
Hrmmm, dit is toch wel heel herkenbaar, allemaal. Mijn gevoel breekt me ook op -- wat er allemaal in mijn hoofd wordt gestopt blijkt weinig impact te hebben, of niet lang stand te houden. De afleiding is ook niet sterk genoeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:54 schreef Viperdesign het volgende:
Rationeel lukt het ook wel. Het is mijn gevoel dat me parten speelt. Tot suicidaliteit toe. Jammer dat iemand zo'n impact op je leven kan hebben. Ook leuk voor "later".
Denk nu wel twee na voor ik weer in een relatie stap. En als ik het al doe dan krijg ik sowieso last van verlatingsangst.
Het gaat ECHT wel over.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef Perico het volgende:
[..]
Hrmmm, dit is toch wel heel herkenbaar, allemaal. Mijn gevoel breekt me ook op -- wat er allemaal in mijn hoofd wordt gestopt blijkt weinig impact te hebben, of niet lang stand te houden. De afleiding is ook niet sterk genoeg.
Ik heb het idee dat ik doelloos ronddobber. Nieuwe contacten blijken een moeizaam verhaal, waar veel geduld bij komt kijken (schiet niet echt op) en contact met haar is spaarzaam. Duss.. van alles niks eigenlijk...
Nee, op een bepaald punt zelfs normaal te noemen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:39 schreef TheFrankey het volgende:.
Maar zoals ik zij mis ik haarzelf niet echt....alleen die knuffel en aanwezigheid van een maatje met wie je net iets meer doet. Vreemd?
Ik denk niet dat dat bevorderlijk is voor je humeur. Je kan 't altijd proberen. Beetje loos, als je 't mij vraagt. Then again, ik ben geen drinker, dus luister vooral niet naar mij.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:06 schreef Viperdesign het volgende:
Krijg de neiging aan de drank te gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |