Oh ja, dat is zeker verstandig! Als ik mezelf wil kwellen lees ik ze ook. Op die manier verneuk je je dag op zeer effectieve wijze...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:54 schreef Viperdesign het volgende:
Poeh, even wat oude e-mails doorgelezen. Emotioneel gezien trek ik dit écht niet..
Ja, dat dacht ik ook toen ik ze weer eens doorlas. Daarna wist ik even niet meer waar ik het moest zoeken en dacht ik "Waarom moest het nou godverdomme op deze manier?! Wat. De. Neuk.".quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil alle mails tenminste één keer goed gelezen hebben. Daarna kan het alleen maar beter worden..
dat is wel t meest kwellende voor jezelf wat je kan doen, hopen dat het weer goed komt...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:23 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ja, wat ik erover zeggen? Ik heb er eigenlijk niet zo veel aan toe te voegen... Het enige wat ik doe is me vastklampen aan het laatste beetje hoop dat ik heb, hoe idioot en naief 't ook mag zijn.
Tja.![]()
"Right now, you know somehow we could take a chance, we could make it. Make it. Right here, make it all disappear, everything we've been missing. Missing. You make me feel there's a part of me, that I want to get back again!"
Ik kan 't wel aanhoren hoor, m'n realistische deel vindt dit ook. Als het een standaard situatie was geweest dan. Maar dat is het jammer genoeg niet. Volgens mij staat m'n verhaal op de vorige pagina. Het is gewoon een vage klotesituatie, en ik ben niet klootzak genoeg om haar aan haar lot over te laten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef akkien het volgende:
[..]
dat is wel t meest kwellende voor jezelf wat je kan doen, hopen dat het weer goed komt...
Dan pas je je dus compleet aan aan t leven van de ander, kan diegene elk gewenst moment komen binnenvallen in jouw leven en jij vindt het allemaal nog goed ook. Ik denk niet dat dat andersom ook t geval is....
Ik weet dat je dit soort dingen in t begion niet wilt horen, maar t is gewoon zo....
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef akkien het volgende:
Dan pas je je dus compleet aan aan t leven van de ander, kan diegene elk gewenst moment komen binnenvallen in jouw leven en jij vindt het allemaal nog goed ook. Ik denk niet dat dat andersom ook t geval is....
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
. Die komt hier niet binnen zonder een leger aan psychologische hulp.
. Zonder dat zou het anders toch weer fout gaan.
volgens mij gaat dit over zijn ex...als ik het in ieder geval goed heb begrepen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Sorry, maar ehmmm... Heb ik misschien iets gemist?
![]()
Relatie liep al langer niet lekker. Maar ik kon er geen punt achter zetten. (emotioneel afhankelijk)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Sorry, maar ehmmm... Heb ik misschien iets gemist?
![]()
ik heb je verhaal gelezen. En zij heeft een duidelijk standpunt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:35 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Ik kan 't wel aanhoren hoor, m'n realistische deel vindt dit ook. Als het een standaard situatie was geweest dan. Maar dat is het jammer genoeg niet. Volgens mij staat m'n verhaal op de vorige pagina. Het is gewoon een vage klotesituatie, en ik ben niet klootzak genoeg om haar aan haar lot over te laten.
laat haar los. Dit gaat toch niet werken. Als je op je 25e al relatietherapie nodig hebt zit er echt iets niet goed. Ik denk dat er mensen zijn met wie jij gelukkiger bent en ik denk dat er mensen zijn met wie zij gelukkiger is...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Relatie liep al langer niet lekker. Maar ik kon er geen punt achter zetten. (emotioneel afhankelijk)
Dus al zou ze terugkomen dan weet ik dat het uiteindelijk toch weer fout zou gaan. Emotioneel gezien maakt het me niet uit maar rationeel des te meer. Dan zou ik mezelf kapot laten maken.
Ik wil het alleen nog proberen als ze hulp zoekt. En relatietherapie lijkt me ook geen overbodige luxe.
Ah, precies. Was 't spoor even bijster.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Relatie liep al langer niet lekker. Maar ik kon er geen punt achter zetten. (emotioneel afhankelijk)
Dus al zou ze terugkomen dan weet ik dat het uiteindelijk toch weer fout zou gaan. Emotioneel gezien maakt het me niet uit maar rationeel des te meer. Dan zou ik mezelf kapot laten maken.
Ik wil het alleen nog proberen als ze hulp zoekt. En relatietherapie lijkt me ook geen overbodige luxe.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef Sylvana het volgende:
Mijn ex heeft het een tijdje geleden uitgemaakt omdat hij ook een ander meisje leuk vond. Het kon echter niks worden tussen hun, maar omdat hij het lullig vond voor mij dat hij ook gevoelens had voor die ander heeft hij het toch uitgemaakt. Daarna amper contact meer met hem gehad en toen smste hij van de week dat hij serieus heeft nagedacht en dat hij het contact met mij weer wil uitbreiden, omdat hij mij toch wel erg mist en hij geen contact meer heeft met die andere vrouw en hij ook geen gevoelens meer voor haar heeft. Van de week gelijk al weer bijna een uur aan de telefoon gezeten en gister naar hem toe geweest. Het was echt weer als vanouds eigenlijk. Aan de ene kant wil ik hem wel weer terug, maar aan de andere kant vond ik het ook niet echt heel erg meer dat het uit was. Heb echt geen idee wat ik nou moet doen.
Dit begrijp ik compleet. Misschien is 't wel goed dat 't contact een tijdje verbroken wordt. Ik heb dan 't geluk dat ze zelf naar Thailand gaat, want ik had 't zelf denk ik nooit echt kunnen verbreken. Ik weet wel dat de periode waarin ik haar niet gesproken (was maar twee weken) heb wel goed voor ons was...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:12 schreef Viperdesign het volgende:
Denk dat ik binnenkort alle communicatie ga verbreken, ondanks dat ze nog van me houdt en graag vrienden wil blijven. Het is misschien egoistisch maar het gaat beter met me zolang ik haar niet spreek.
Het doet nog teveel pijn..
*twijfel*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:12 schreef Viperdesign het volgende:
Denk dat ik binnenkort alle communicatie ga verbreken, ondanks dat ze nog van me houdt en graag vrienden wil blijven. Het is misschien egoistisch maar het gaat beter met me zolang ik haar niet spreek.
Het doet nog teveel pijn..
Is dat die gast waarop je toen zo kwaad was? Hoe lang heb je met hm gehad?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef Sylvana het volgende:
Mijn ex heeft het een tijdje geleden uitgemaakt omdat hij ook een ander meisje leuk vond. Het kon echter niks worden tussen hun, maar omdat hij het lullig vond voor mij dat hij ook gevoelens had voor die ander heeft hij het toch uitgemaakt. Daarna amper contact meer met hem gehad en toen smste hij van de week dat hij serieus heeft nagedacht en dat hij het contact met mij weer wil uitbreiden, omdat hij mij toch wel erg mist en hij geen contact meer heeft met die andere vrouw en hij ook geen gevoelens meer voor haar heeft. Van de week gelijk al weer bijna een uur aan de telefoon gezeten en gister naar hem toe geweest. Het was echt weer als vanouds eigenlijk. Aan de ene kant wil ik hem wel weer terug, maar aan de andere kant vond ik het ook niet echt heel erg meer dat het uit was. Heb echt geen idee wat ik nou moet doen.
ja, maar dat heben we toen uitgepraat, en heb 2,5 maand met hem gehad, dus niet echt heel langquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dat die gast waarop je toen zo kwaad was? Hoe lang heb je met hm gehad?
Ach als ie je na 2,5 maand al niet leuk genoeg vond zal t sowieso niets worden... Dus kzou t niet doen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar dat heben we toen uitgepraat, en heb 2,5 maand met hem gehad, dus niet echt heel lang
Mannen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:34 schreef NijntjesUk het volgende:
omdat hij tegenstrijdige signalen gaf (mij vreselijk missen, huilen omdat we dit jaar niet samen op vakantie gaan, maar toch niet verder willen, terwijl er geen grote problemen waren.
hij vond mij ook nog wel heel erg leuk, maar hij begon dus ook gevoelens voor haar te krijgen en die heeft hij nu niet meer, en hij heeft nog wel gevoelens voor mij, en hij mist mij wel en hij vind mij nog wel heel erg leuk enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach als ie je na 2,5 maand al niet leuk genoeg vond zal t sowieso niets worden... Dus kzou t niet doen...
Ben je er nu al uit dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:39 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
*twijfel*
Ik heb haar immers beloofd er altijd voor d'r te zijn. Dus om dan ineens alles af te kappen is ook zo cru.
Argh..
.
Nee. Vraag het morgen maar weer eens aan de psychologe.quote:
Precies ja. Soms wil ik ook wel dat ik gewoon een grotere klootzak was dan ik nu ben...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee. Vraag het morgen maar weer eens aan de psychologe..
Godverdomme, ik wou dat ik minder gevoelig was..
Denk je dan niet bij jezelf "eigenlijk ben ik zo beter af" ? Een vrouw die zo makkelijk verder gaat is je niet waard lijkt me. Wees "blij" dat het nu gebeurd is, en niet over 5 jaar als je al getrouwd bent en kinderen hebt.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef Viperdesign het volgende:
Het is voor mijn allemaal een grote nachtmerrie. Voor mijn gevoel klopt het gewoon niet. Een paar maanden nadat we een relatie kregen hadden we het al over samenwonen & kinderen. Babynamen waren al bekend. Het ging allemaal ontzettend hard. Volgend jaar zouden we gaan trouwen.
En nu is alles ineens kapot, weg. En het ergste is nog dat zij er ogenschijnlijk gewoon overheen stapt. Ze is zó kil, zó harteloos. Ondertussen heb ik iedere goot al gezien; ik zit hier alleen nog omdat het rationele het emotionele overheerst..
Dat was je hiervoor toch ook,alleen ? Alleen al het feit dat je zelf niet gelukkig was met de relatie moet je toch doen beseffen dat je beter verder kan gaan met je leven. Het is niet alsof zij de enige is die je gelukkig kan maken hoor, al klinkt dat nu wat onrealistisch voor je.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef Viperdesign het volgende:
Waarschijnlijk uit angst om alleen te blijven.
Ik weet dat uitgaan bij mij hielp... En als je er dan eentje kan "scoren" dan vergeet je al deze nare bullshit veel makkelijker. Echt waar, dat helpt!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:51 schreef Viperdesign het volgende:
Ik weet het echt niet gelly. Echt niet. Het liep al een aardige tijd niet meer lekker. Ík heb zelfs een paar keer aangegeven ermee te willen stoppen. Maar ik deed het niet. Waarschijnlijk uit angst om alleen te blijven.
Ik zou dus eigenlijk blij moeten zijn dat ik van haar af ben maar als ik oude e-mails doorlees dan lijkt het zo onvoorstelbaar dat we nu hier zijn beland. Dan verlang ik echt terug naar die tijd. Dat zou ook mijn motivatie zijn om dit te lijmen, of wat voor manier dan ook.
Het is allemaal zo tegenstrijdig. En moeilijk. Dit was mijn eerste serieuze relatie. Dit gevoel is ook helemaal nieuw. Zag het niet aankomen. Naïef..
Klopt. En dat was ook absoluut niet fijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef gelly het volgende:
Dat was je hiervoor toch ook,alleen ?
Ja, tuurlijk. Maar ik wilde er niet zomaar mee stoppen. Ik wilde er zó graag iets van maken omdat ze me heel veel waard was/is.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef gelly het volgende:
Alleen al het feit dat je zelf niet gelukkig was met de relatie moet je toch doen beseffen dat je beter verder kan gaan met je leven.
Nee. Geen hand vol, maar een land vol. Meer vrouwen dan kerktorens etcetera.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:55 schreef gelly het volgende:
Het is niet alsof zij de enige is die je gelukkig kan maken hoor, al klinkt dat nu wat onrealistisch voor je.
Kennelijk denkt zij daar anders over. Move on dude. Het is onzinnig en onnodig pijnlijk voor jezelf om erin te blijven hangen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:58 schreef Viperdesign het volgende:
Gezien onze geschiedenis samen hecht ik er nog veel waarde aan denk ik.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Kennelijk denkt zij daar anders over. Move on dude. Het is onzinnig en onnodig pijnlijk voor jezelf om erin te blijven hangen.
Ja maar ik probeer iets te vinden waardoor ik zoiets heb van "jij bent mij niet waard, blij dat je weg bent". Maar dat lukt niet. Heb nu ongeveer 700 van de 1200 mails gelezen en ik zie alleen maar een ontzettend lief meisje. En dat is ze nú niet meer en dát is zo surreëel. Ik begrijp het gewoon niet. Alsof er iets gespeeld heeft wat ik niet gezien heb.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:56 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Verder moet je die oude mails ook niet meer lezen, daarmee kwel je jezelf onnodig. Ik heb ze ook nog in de inbox staan. Ik weiger om ze te verwijderen (omdat er bij mij nog gegronde hoop bestaat), maar ik ga ze niet meer lezen. Jezus, niet tof... Misschien kan je ze beter verwijderen. Misschien lucht dat op... Kijk naar de toekomst. It'll be just fine.![]()
Ja, ik moet wel. Maar ik zou zo graag het waarom willen weten. Oh well.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef gelly het volgende:
Kennelijk denkt zij daar anders over. Move on dude. Het is onzinnig en onnodig pijnlijk voor jezelf om erin te blijven hangen.
Ja, het kan blijven knagen, maar soms is er gewoon geen waarom en is iemand veranderd in de loop der tijd waardoor je hem of haar nauwelijks nog herkent. Dat kan knap frustrerend zijn, maar je kunt dan ook beseffen dat het niet meer de persoon is waarop je toen gevallen bent.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel. Maar ik zou zo graag het waarom willen weten. Oh well..
Hou daar maar mee op. Ze geeft je nu alle redenen, toch? Ik begrijp mijn "ex" ook niet, maar ik ga m'n hoofd er niet langer over breken. Ik volg m'n hart, doe wat ik juist acht, en daarmee basta.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:04 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer iets te vinden waardoor ik zoiets heb van "jij bent mij niet waard, blij dat je weg bent". Maar dat lukt niet. Heb nu ongeveer 700 van de 1200 mails gelezen en ik zie alleen maar een ontzettend lief meisje. En dat is ze nú niet meer en dát is zo surreëel. Ik begrijp het gewoon niet. Alsof er iets gespeeld heeft wat ik niet gezien heb.
Bah.
Ja, dat zeker. De persoonlijk waar ik de laatste maanden mee heb samengeleefd hoef ik niet meer terug. Absoluut niet. Ik ben gek op wie ze was, niet op wie ze is.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:08 schreef gelly het volgende:
Dat kan knap frustrerend zijn, maar je kunt dan ook beseffen dat het niet meer de persoon is waarop je toen gevallen bent.
Hou die gedachte vast!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. De persoonlijk waar ik de laatste maanden mee heb samengeleefd hoef ik niet meer terug. Absoluut niet. Ik ben gek op wie ze was, niet op wie ze is..
Ja, nu wel. Dat is wel duidelijk. Maar het lijkt niet te kloppen. Zo'n gedaanteverandering. Zou haar zo graag willen helpen om weer te worden wie ze was.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Hou daar maar mee op. Ze geeft je nu alle redenen, toch? Ik begrijp mijn "ex" ook niet, maar ik ga m'n hoofd er niet langer over breken. Ik volg m'n hart, doe wat ik juist acht, en daarmee basta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |