abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28851199
Poeh, even wat oude e-mails doorgelezen. Emotioneel gezien trek ik dit écht niet. .
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 juli 2005 @ 06:26:38 #52
22592 crew  Ole
pi_28851507
K.U.T.

post hier bijna nooit.. maar na bijna een jaar mis ik hem nog steeds..
rationeel ben ik er helemaal uit hoor! Wil niet met iemand zijn die niet zo veel voor mij voelt als ik voor hem..

gelukkig een goed nummer nu: Don't stop me now!!!!!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 juli 2005 @ 06:27:31 #53
22592 crew  Ole
pi_28851509
Maar fokking hell sjips.. het doet nog steeds pijn... Negeren maar!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_28853304
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 03:54 schreef Viperdesign het volgende:
Poeh, even wat oude e-mails doorgelezen. Emotioneel gezien trek ik dit écht niet. .
Oh ja, dat is zeker verstandig! Als ik mezelf wil kwellen lees ik ze ook. Op die manier verneuk je je dag op zeer effectieve wijze...
pi_28853930
Ik wil alle mails tenminste één keer goed gelezen hebben. Daarna kan het alleen maar beter worden. .
pi_28854009
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
Ik wil alle mails tenminste één keer goed gelezen hebben. Daarna kan het alleen maar beter worden. .
Ja, dat dacht ik ook toen ik ze weer eens doorlas. Daarna wist ik even niet meer waar ik het moest zoeken en dacht ik "Waarom moest het nou godverdomme op deze manier?! Wat. De. Neuk.".
pi_28854136
Het deert me niet meer zoveel. Heb het gevoel alsof ik bewusteloos ben, in een roes leef.

Life is a bitch.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:19:01 #58
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28854714
ik werd alleen maar depri toen ik alle mails ging doorlezen, niet doen dus....

Dat heb ik mezelf een hele tijd geleden al verboden. Misschien over een paar jaar als ik heel erg gelukkig ben met een nieuwe vriend en ik er om kan lachen dat ik ze dan nog eens lees.
imagination is more important than knowledge
pi_28854800
Ja, wat ik erover zeggen? Ik heb er eigenlijk niet zo veel aan toe te voegen... Het enige wat ik doe is me vastklampen aan het laatste beetje hoop dat ik heb, hoe idioot en naief 't ook mag zijn.

Tja.

"Right now, you know somehow we could take a chance, we could make it. Make it. Right here, make it all disappear, everything we've been missing. Missing. You make me feel there's a part of me, that I want to get back again!"
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:27:39 #60
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28854908
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:23 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ja, wat ik erover zeggen? Ik heb er eigenlijk niet zo veel aan toe te voegen... Het enige wat ik doe is me vastklampen aan het laatste beetje hoop dat ik heb, hoe idioot en naief 't ook mag zijn.

Tja.

"Right now, you know somehow we could take a chance, we could make it. Make it. Right here, make it all disappear, everything we've been missing. Missing. You make me feel there's a part of me, that I want to get back again!"
dat is wel t meest kwellende voor jezelf wat je kan doen, hopen dat het weer goed komt...
Dan pas je je dus compleet aan aan t leven van de ander, kan diegene elk gewenst moment komen binnenvallen in jouw leven en jij vindt het allemaal nog goed ook. Ik denk niet dat dat andersom ook t geval is....

Ik weet dat je dit soort dingen in t begion niet wilt horen, maar t is gewoon zo....
pi_28855079
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef akkien het volgende:

[..]

dat is wel t meest kwellende voor jezelf wat je kan doen, hopen dat het weer goed komt...
Dan pas je je dus compleet aan aan t leven van de ander, kan diegene elk gewenst moment komen binnenvallen in jouw leven en jij vindt het allemaal nog goed ook. Ik denk niet dat dat andersom ook t geval is....

Ik weet dat je dit soort dingen in t begion niet wilt horen, maar t is gewoon zo....
Ik kan 't wel aanhoren hoor, m'n realistische deel vindt dit ook. Als het een standaard situatie was geweest dan. Maar dat is het jammer genoeg niet. Volgens mij staat m'n verhaal op de vorige pagina. Het is gewoon een vage klotesituatie, en ik ben niet klootzak genoeg om haar aan haar lot over te laten.
pi_28855249
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef akkien het volgende:
. Die komt hier niet binnen zonder een leger aan psychologische hulp. . Zonder dat zou het anders toch weer fout gaan.
pi_28855349
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

. Die komt hier niet binnen zonder een leger aan psychologische hulp. . Zonder dat zou het anders toch weer fout gaan.
Sorry, maar ehmmm... Heb ik misschien iets gemist?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:57:12 #64
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28855513
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

volgens mij gaat dit over zijn ex...als ik het in ieder geval goed heb begrepen.
pi_28855590
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Relatie liep al langer niet lekker. Maar ik kon er geen punt achter zetten. (emotioneel afhankelijk)
Dus al zou ze terugkomen dan weet ik dat het uiteindelijk toch weer fout zou gaan. Emotioneel gezien maakt het me niet uit maar rationeel des te meer. Dan zou ik mezelf kapot laten maken.

Ik wil het alleen nog proberen als ze hulp zoekt. En relatietherapie lijkt me ook geen overbodige luxe.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:02:46 #66
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28855645
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:35 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Ik kan 't wel aanhoren hoor, m'n realistische deel vindt dit ook. Als het een standaard situatie was geweest dan. Maar dat is het jammer genoeg niet. Volgens mij staat m'n verhaal op de vorige pagina. Het is gewoon een vage klotesituatie, en ik ben niet klootzak genoeg om haar aan haar lot over te laten.
ik heb je verhaal gelezen. En zij heeft een duidelijk standpunt.
Dat zij anorexia heeft wil nog niet zeggen dat jij je hele leven aan haar aan moet passen als zij daar zin in heeft. Ik weet dat iemand die veel voor je betekent veel kan maken. Maar je hebt een eigen leven. Zij heeft niet voor jou gekozen en daar zitten gewoon consequenties aan vast....
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:04:00 #67
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28855679
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Relatie liep al langer niet lekker. Maar ik kon er geen punt achter zetten. (emotioneel afhankelijk)
Dus al zou ze terugkomen dan weet ik dat het uiteindelijk toch weer fout zou gaan. Emotioneel gezien maakt het me niet uit maar rationeel des te meer. Dan zou ik mezelf kapot laten maken.

Ik wil het alleen nog proberen als ze hulp zoekt. En relatietherapie lijkt me ook geen overbodige luxe.
laat haar los. Dit gaat toch niet werken. Als je op je 25e al relatietherapie nodig hebt zit er echt iets niet goed. Ik denk dat er mensen zijn met wie jij gelukkiger bent en ik denk dat er mensen zijn met wie zij gelukkiger is...
pi_28855817
Jup. Maar ik wil geen kans laten liggen om er iets aan te doen. Ik geef niet graag op. Dit zou voor mij de laatste poging zijn. En die stap zou vanuit haar moeten komen, ik loop er niet meer achteraan.
pi_28855874
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ah, precies. Was 't spoor even bijster.

Ik sta er in ieder geval voor open om het opnieuw te proberen. Graag zelfs! Het punt is gewoon dat ze het zelf moet zien, maar zo verblind wordt door die anorexia. Ze schuift iets wat echt is, onze gevoelens voor elkaar, aan de kant voor fictieve obstakels... Als ik dat tegen haar zeg lijkt het door te dringen, maar een dag later zit ze weer in de put. Alsof je tegen 'n muur praat. Daarom is die anderhalve maand zonder contact misschien wel goed.
pi_28860569
Mijn ex heeft het een tijdje geleden uitgemaakt omdat hij ook een ander meisje leuk vond. Het kon echter niks worden tussen hun, maar omdat hij het lullig vond voor mij dat hij ook gevoelens had voor die ander heeft hij het toch uitgemaakt. Daarna amper contact meer met hem gehad en toen smste hij van de week dat hij serieus heeft nagedacht en dat hij het contact met mij weer wil uitbreiden, omdat hij mij toch wel erg mist en hij geen contact meer heeft met die andere vrouw en hij ook geen gevoelens meer voor haar heeft. Van de week gelijk al weer bijna een uur aan de telefoon gezeten en gister naar hem toe geweest. Het was echt weer als vanouds eigenlijk. Aan de ene kant wil ik hem wel weer terug, maar aan de andere kant vond ik het ook niet echt heel erg meer dat het uit was. Heb echt geen idee wat ik nou moet doen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:45:53 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28861121
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:25 schreef Sylvana het volgende:
Mijn ex heeft het een tijdje geleden uitgemaakt omdat hij ook een ander meisje leuk vond. Het kon echter niks worden tussen hun, maar omdat hij het lullig vond voor mij dat hij ook gevoelens had voor die ander heeft hij het toch uitgemaakt. Daarna amper contact meer met hem gehad en toen smste hij van de week dat hij serieus heeft nagedacht en dat hij het contact met mij weer wil uitbreiden, omdat hij mij toch wel erg mist en hij geen contact meer heeft met die andere vrouw en hij ook geen gevoelens meer voor haar heeft. Van de week gelijk al weer bijna een uur aan de telefoon gezeten en gister naar hem toe geweest. Het was echt weer als vanouds eigenlijk. Aan de ene kant wil ik hem wel weer terug, maar aan de andere kant vond ik het ook niet echt heel erg meer dat het uit was. Heb echt geen idee wat ik nou moet doen.

Hij heeft het als eens uitgemaakt. Wie zegt dat hij dat niet weer doet. Wellicht in die richting denken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_28861750
Denk dat ik binnenkort alle communicatie ga verbreken, ondanks dat ze nog van me houdt en graag vrienden wil blijven. Het is misschien egoistisch maar het gaat beter met me zolang ik haar niet spreek.

Het doet nog teveel pijn. .
pi_28862486
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:12 schreef Viperdesign het volgende:
Denk dat ik binnenkort alle communicatie ga verbreken, ondanks dat ze nog van me houdt en graag vrienden wil blijven. Het is misschien egoistisch maar het gaat beter met me zolang ik haar niet spreek.

Dit begrijp ik compleet. Misschien is 't wel goed dat 't contact een tijdje verbroken wordt. Ik heb dan 't geluk dat ze zelf naar Thailand gaat, want ik had 't zelf denk ik nooit echt kunnen verbreken. Ik weet wel dat de periode waarin ik haar niet gesproken (was maar twee weken) heb wel goed voor ons was...

Sterkte!
pi_28863821
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:12 schreef Viperdesign het volgende:

*twijfel*

Ik heb haar immers beloofd er altijd voor d'r te zijn. Dus om dan ineens alles af te kappen is ook zo cru.
Argh. . .
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:34:12 #75
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_28865173
Ik heb het contact ook verbroken vorige maand, omdat hij tegenstrijdige signalen gaf (mij vreselijk missen, huilen omdat we dit jaar niet samen op vakantie gaan, maar toch niet verder willen, terwijl er geen grote problemen waren. Hij zei zelf dat hij het misschien te snel heeft uitgemaakt, van de een op de andere dag en dat dit misschien fout was).
Nu lag er vandaag een kaartje op de mat.. Mja wat ik hier nou weer mee moet..

[ Bericht 13% gewijzigd door NijntjesUk op 16-07-2005 19:40:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')