quote:
Deal.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:13 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Kijk over een jaartje nog maar eens weer.
neehoor, niet vreemd, daar heb ik ook nog steeds last van. Denk dat je dan wel over je ex heen bent, maar niet over de vastigheid en het vertrouwen dat een relatie je bied.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb eigenlijk meer het idee dat ik de intimiteit en genegenheid meer mis dan mijn ex zelf. Ik had een vrij duk leven altijd samen wat doen e.d. nu val je een beetje in een gat. Niet helemaal want ik heb genoeg andere dingen te doen maar het is allemaal wel anders.
Maar zoals ik zij mis ik haarzelf niet echt....alleen die knuffel en aanwezigheid van een maatje met wie je net iets meer doet. Vreemd?
Hrmmm, dit is toch wel heel herkenbaar, allemaal. Mijn gevoel breekt me ook op -- wat er allemaal in mijn hoofd wordt gestopt blijkt weinig impact te hebben, of niet lang stand te houden. De afleiding is ook niet sterk genoeg.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:54 schreef Viperdesign het volgende:
Rationeel lukt het ook wel. Het is mijn gevoel dat me parten speelt. Tot suicidaliteit toe. Jammer dat iemand zo'n impact op je leven kan hebben. Ook leuk voor "later".
Denk nu wel twee na voor ik weer in een relatie stap. En als ik het al doe dan krijg ik sowieso last van verlatingsangst.
Het gaat ECHT wel over.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef Perico het volgende:
[..]
Hrmmm, dit is toch wel heel herkenbaar, allemaal. Mijn gevoel breekt me ook op -- wat er allemaal in mijn hoofd wordt gestopt blijkt weinig impact te hebben, of niet lang stand te houden. De afleiding is ook niet sterk genoeg.
Ik heb het idee dat ik doelloos ronddobber. Nieuwe contacten blijken een moeizaam verhaal, waar veel geduld bij komt kijken (schiet niet echt op) en contact met haar is spaarzaam. Duss.. van alles niks eigenlijk...
Nee, op een bepaald punt zelfs normaal te noemen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:39 schreef TheFrankey het volgende:.
Maar zoals ik zij mis ik haarzelf niet echt....alleen die knuffel en aanwezigheid van een maatje met wie je net iets meer doet. Vreemd?
Ik denk niet dat dat bevorderlijk is voor je humeur. Je kan 't altijd proberen. Beetje loos, als je 't mij vraagt. Then again, ik ben geen drinker, dus luister vooral niet naar mij.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:06 schreef Viperdesign het volgende:
Krijg de neiging aan de drank te gaan..
waarom praat je jezelf zo de put in? Is dat echt nodig? Ik ben nu bijna 2 weken verder en heb gerust mindere momenten maar zeker ook momenten waarin ik me gewoon weer wat beter voel. Aleen maar omdat ik niet me laat sollen.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:06 schreef Viperdesign het volgende:
Krijg de neiging aan de drank te gaan..
Niet bewust. Maar ik merk gewoon wat voor een invloed dit alles op me heeft en dat beangstigd me.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:24 schreef TheFrankey het volgende:
waarom praat je jezelf zo de put in? Is dat echt nodig?
Zit alweer op anderhalve maand. Heb bijna drie weken "vakantie" genomen om na te denken en alles op een rijtje te zetten maar helaas. Na het eerste beste bericht van haar kant ben ik weer down the drain.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:24 schreef TheFrankey het volgende:Ik ben nu bijna 2 weken verder en heb gerust mindere momenten maar zeker ook momenten waarin ik me gewoon weer wat beter voel.
Ghehe... Nou, je zou naar het volgende weekend kunnen toeleven. Ga je uit met kameraden, scoor je een tof wijf, en voel je je de man.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ik ook niet eigenlijk. Vrijwel nooit. Maar toch. Ah. Bah.
Hoop dat ik snel uit dit huis kan. :\.
Precies! Verdomme!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:24 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
waarom praat je jezelf zo de put in? Is dat echt nodig? Ik ben nu bijna 2 weken verder en heb gerust mindere momenten maar zeker ook momenten waarin ik me gewoon weer wat beter voel. Aleen maar omdat ik niet me laat sollen.
Check.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ga je uit met kameraden
Zolang ik nog niet over mijn ex heen ben? Dat zou ik de tegenpartij niet aan willen doen.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef THE_WRETCHED het volgende:
scoor je een tof wijf, en voel je je de man.![]()
Ik denk dat je dan vlug over je ex heen bent... Het gaat trouwens niet om een nieuwe relatie he? Gewoon "scoren". En dan zie je daarna wel wat daaruit voortvloeit.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:37 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Check.
[..]
Zolang ik nog niet over mijn ex heen ben? Dat zou ik de tegenpartij niet aan willen doen.
Ozo. Nee, doe ik niet aan. Maak pas een move als ik er potentieel in zie.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ik denk dat je dan vlug over je ex heen bent... Het gaat trouwens niet om een nieuwe relatie he? Gewoon "scoren". En dan zie je daarna wel wat daaruit voortvloeit.
Geen zorgen. Heb niet eens meer de behoefte aan een relatie.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:45 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Trouwens, je moet ook niet te heftig op zoek gaan. Ga in eerste instantie uit om lol te maken, dan is de kans op teleurstelling minder.
Ik liet me even gaan...quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
. Zo positief hoeft het nu ook weer niet.
.
Ik heb het gedaan... en daarna nog eens gescoord.. Maar ja, voor mij was het eventjes leuk voor de hele korte termijn. Eigenlijk betekende het gewoon niks. Want zo'n meid zeg je ook gedag, en dan blijf je nog zitten met je lange, onverwerkte relatie...quote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Ik denk dat je dan vlug over je ex heen bent... Het gaat trouwens niet om een nieuwe relatie he? Gewoon "scoren". En dan zie je daarna wel wat daaruit voortvloeit.
Hmmm, ik denk dat als die meid achteraf in jouw ogen meer blijkt te zijn dan gewoon een keer tongen je snel over je vorige relatie heen bent. Maar inderdaad, je hebt wel gelijk. Als het alleen bij het "scoren" blijft dan komt het onverwerkte gedeelte wel weer terug, maar toch in mindere mate. Het is sowieso goed voor je ego, een fijne "moral boost". En kwaad zal 't je niet doen, je bent niet vreemdgegaan ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:16 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan... en daarna nog eens gescoord.. Maar ja, voor mij was het eventjes leuk voor de hele korte termijn. Eigenlijk betekende het gewoon niks. Want zo'n meid zeg je ook gedag, en dan blijf je nog zitten met je lange, onverwerkte relatie...
Nou ja, whatever. Je weet wat je te doen staat: lol maken, hoe dan ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Viperdesign het volgende:
Goed voor je ego misschien maar meer ook niet. Laat dan maar zitten. Ik weet wat ik waard ben. Hou niet zo van het scoren. Ach, zal wel aan mij liggen. Moeilijk persoon..
Doe mijn best. Meer kan ik niet doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef THE_WRETCHED het volgende:
En dat moet toch wel lukken?
Welterusten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Dit is m'n laatste (of de eerste) voor vandaag... Ik ga K.O.
Duidelijk. Laat haar maar even met rust.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Nou begrijp ik niet helemaal wat ze niet snapt en waar ze over wil nadenken en wil graag met haar praten hierover, dat wil zij niet.
Vertel haar dat je niet begrijpt waarom ze de relatie heeft beëindigd en vraag aan haar of ze er een keer over wil praten.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ik weet niet of ik ooit nog de verklaring krijg waar ik om vroeg, wat kan ik het beste doen in dit geval.
Forceren lijkt me niet verstandig. Je kunt het enkel vragen. Naar mijn mening heb je het recht te weten waarom iemand de relatie beëindigd maar je kunt het niet gaan eisen.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
1. Haar forceren tot een afspraak/praten? Erop andringen dus? Heb ik daar recht op?
Kan.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
2. Afwachten en haar de eerste stap laten zetten terwijl ik in onzekerheid verkeer? Ik ben bang dat ze lange tijd (of voorgoed) niks meer van haar laat horen.
Mag ook, maar je kunt het beter uit haar laten komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
3. Een bepaalde periode afwachten om haar de tijd te gunnen erover na te denken en dan zelf weer haar benaderen?
En dat is klote. Maar je kunt haar moeilijk dwingen tot praten, zij zal het immers ook moeten willen.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Ik weet het ff niet meer met haar, ik wil het zo graag afsluiten (of met haar doorgaan) maar dat lukt me niet met deze onzekerheid...![]()
Klussen en iets moois maken van je woning was ook inderdaad voor mij een welkome afleiding, je voelt je dan ook goed over wat je 'presteert', zeg maar. Helaas werkt het voor mij niet meer, en die grote klap is inderdaad gekomen. Mede door:quote:Op maandag 18 juli 2005 09:25 schreef eymey het volgende:
Ik denk dat voor mij straks ook wel weer een klap zal komen als ik een beetje gesettled ben en weer tijd krijg om na te denken en zo, heb nu gewoon te veel afleiding.
Da's juist. De ander sluit het boek, zet er een streep onder, wil er al heel snel ook niet meer op terug komen.. begrijpelijk ook wel, maar dan blijf je er wel mee zitten, met alle vragen, en de waaroms? Dan wordt er dus kort door de bocht van je verwacht, om alles op een hoop te vegen, alle jaren weg te smijten, een knop om te draaien en maar te denken: naja, meer geluk met de volgende..quote:Ik zit namelijk ook nog steeds met zo veel onbeantwoorde vragen waar ik, ben ik bang, ook wel nooit een antwoord op zal krijgen.
Surrealistisch is inderdaad het juiste woord! En ik had die uitgestelde klappen ook helemaal niet verwacht in die hevigheid.quote:Daarnaast voelt het voor mij ook meestal nog surrealistisch aan... al die mooie woorden tijdens onze relatie, de briefjes die ik bij het inpakken nog vond die we altijd aan elkaar schreven, of de foto's van ons samen
Ik heb er niets eens zin in. In "ons" huis hangt een enorm beladen, negatieve sfeer. Althans voor mij. En ik denk niet dat een ander behang daar iets aan zal veranderen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:13 schreef Perico het volgende:
Klussen en iets moois maken van je woning was ook inderdaad voor mij een welkome afleiding, je voelt je dan ook goed over wat je 'presteert', zeg maar. Helaas werkt het voor mij niet meer, en die grote klap is inderdaad gekomen.
Grote kans dat de spullen zelf inpakken natuurlijk vreselijk is om te doen maar ik denk dat als uiteindelijk al die spullen uit je huis zijn dat je je misschien wel wat beter gaat voelen. Je wordt in ieder geval niet meer de hele tijd met haar eigendommen geconfronteerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:50 schreef Viperdesign het volgende:
*bel*
Verhuisdozen zijn binnen. Kan eindelijk haar spullen inpakken en in de schuur zetten. Jottem.
Nee, daarom verbreek ik ook alle contact.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef akkien het volgende:
viperdesign...je wilt haar niet loslaten he?
Om eerlijk te zijn krijg ik die indruk ook wel wat...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef akkien het volgende:
viperdesign...je wilt haar niet loslaten he?
Hoop het. Zet alles voorlopig in de schuur. Dan hoef ik er niet tegenaan te kijken. Ik mocht de overige spullen "weggooien of verbranden" maar dat vind ik weer zo cru. Bewaar het wel een tijdje, dan heeft ze de kans de bende nog een keer op te halen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef Tristessa het volgende:
Grote kans dat de spullen zelf inpakken natuurlijk vreselijk is om te doen maar ik denk dat als uiteindelijk al die spullen uit je huis zijn dat je je misschien wel wat beter gaat voelen. Je wordt in ieder geval niet meer de hele tijd met haar eigendommen geconfronteerd.
Why? Enlight me!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef Tristessa het volgende:
Om eerlijk te zijn krijg ik die indruk ook wel wat...
Ach ja. liefde. Een verraderlijk iets.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:35 schreef Ole het volgende:
Zit er een muts van een jaartje of 40 te zeuren dat ze haar vriendje wel 16 (!!!) uur niet kon bereiken.
door de manier waarop je erover praat. De meeste mensen in dit topic proberen op alle mogelijke manieren hun eigen leven weer leuk te maken. Maar jij wijst de meeste dingen die mensen voorstellen al bij voorbaat af, omdat je dat toch niet gaat trekken. Het is nou eenmaal moeilijk, maar blijf dan niet in t zelfde leventje zitten. Maak het tenminste leuk voor jezelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |