Nee, respect omdat je niet te beroerd bent om aan de wensen van iemand waar je om geeft tegemoet te komen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Respect krijgen omdat je een lul achter in je keel laat bungelen. Rare wereld eigenlijk...![]()
Haha daar herken ik me ook wel in jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef erodome het volgende:
Tijdens lekker gestreel worden op mijn rug is het me wel vaker gebeurt dat ik in slaap viel en dat zonder enig genotsmiddel
Hoe kan je nou in slaap vallen tijdens 1 van de lekkerste dingen die er bestaan (een vrouw laten klaarkomen)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef kwib het volgende:
Tijdens het vingeren van m'n vriendin
Ik had m'n lol gehad en tijdens de hare kon ik mijn ogen niet meer open houden. Leuk joh, is ze er bijna en stop ik omdat ik in dromeland ben. Na 3 pogingen had ze het opgegeven. Ze was dus niet zo vrolijk de volgende ochtend
Was op vakantie, en we sliepen in slaapzakken "naast" elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef der_weiss het volgende:
Jullie waren een jaar of 14 en mochten gewoon bij elkaar in bed slapen? Leen mijn vriendin jouw ouders eens even heel snel!
quote:Ik ben wel eens in slaap gevallen tijdens het rukken, werd ik de volgende morgen wakker met tissues langs me, het licht aan en m'n lul in m'n handen![]()
ik kan zelfs in slaap vallen tijdens het lékkerste ding dat er bestaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:37 schreef rameijer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in slaap vallen tijdens 1 van de lekkerste dingen die er bestaan (een vrouw laten klaarkomen)![]()
![]()
Of op de bankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef Myra het volgende:
[..]
Haha daar herken ik me ook wel in jaTijdje terug nog... 't Was al wat laat en ik was wat moetjes en dan dat strelen over míjn rug en gefriemel door mijn haar door de juiste persoon en ik dommelde steeds verder weg...
Lekkerrr...
![]()
precies, niks slapen, dat doe je thuis maar !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef Genjuro het volgende:
gewoon ff hard in er kont rammen
dan wordt ze wel terug wakker![]()
oeh herkenbaar... flink gedronken hebben en dan ineens (zonder dat je echt moe bent ofzo) in slaap vallen (nee niet knockout gaan)quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef Roellio het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic vroeg ik me af hoe vaak het gebeurd dat iemand in slaap valt tijdens de sex.
Het in slaap vallen zal ongetwijfeld meestal gepaard gaan met overmatige consumptie van alcohol en/of verdovende middelen.
TS begint: Ik ben wel eens in slaap gevallen bij een one-night-stand na een avondje tequilla slammers drinken in een obscuur café. En ja, ik kon er achteraf hartelijk om lachen en nee, de dame in kwestie vond het niet zo grappig.
misschien doet de ander wel iets niet goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:29 schreef tranquill3x het volgende:
lol wtf ? in slaap vallen TIJDENS de seks ?
hoe krijg je het voor elkaar... dan doe je toch écht iets niet goed :|
juist met alcohol ben ik heel veel geiler en heel veel minder zin om te slapen, maar juist om te neuken! om van drugs nog maar te zwijgen...
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:20 schreef Fool het volgende:
Niet tijdens, wel terwijl mn vriendin zich even was omkleden!
Ik werd toen redelijk hardhandig wakker gemaakt en verteld dat er toch nog wel iets van me verwacht werd. Helsaas was ik echt veel te zat...![]()
en? ben je nog met haar?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef kliek het volgende:
ja 1 keer gebeurd...
op haar verjaardag
Gelukkig wel, ze zoende me weer wakker als het ware. Daarna met m'n zatte hoofd toch maar extra m'n best gedaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |