Het is natuurlijk alleen kut als de ander in slaap valt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Soepje het volgende:
heb t ook wel eens meegemaakt dat iemand in slaap viel.... geloof me.. dat is behoorlijk kut
Ik val zelfs met 69 in slaap.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
zeker meegemaakt. tijdens het pijpen en missionaris enzo. maar goed, als ik moe ben ga ik slapen.
dan nog eerderquote:
Ach, shit happens.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef Nonneke het volgende:
Ík heb vorig jaar al zo'n topic geopend, kan um alleen nergens meer vinden![]()
Maar tis VET kut als je inslaap valt tijdens de sex
hoezo? ik vind het vet kut als een chauffeur inslaap valt tijdens een busrit. sex kan je toch nog altijd doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef Nonneke het volgende:
Ík heb vorig jaar al zo'n topic geopend, kan um alleen nergens meer vinden![]()
Maar tis VET kut als je inslaap valt tijdens de sex
Ja das idd nog veeeeeeeeeel kutterquote:Op maandag 11 juli 2005 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? ik vind het vet kut als een chauffeur inslaap valt tijdens een busrit. sex kan je toch nog altijd doen?
dan lijkt me het geen probleem hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja das idd nog veeeeeeeeeel kutterIk had er iig een erg kut gevoel bij, kvoelde me schuldig alsof het me niet intresseerde slaap verwekkend was en dus maar was gaan slapen, terwijl er echt niks mis was met de sex.
vallen we in slaap vrees ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef Roellio het volgende:
Ik merk dat ik niet de enige ben.
Puike groep mensen voor een meet.
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef Roellio het volgende:
Ik merk dat ik niet de enige ben.
Puike groep mensen voor een meet.
totdat je knikkebollend tever voorover valtquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik een keer tijdens het pijpen
Ik was moe ja
Denk je dat ik met een van jullie sex ga hebben?quote:
en hij blij zijn omdat ie dacht dat je eindelijk overging tot deep-throat?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik een keer tijdens het pijpen
Ik was moe ja
nee dat denk ik niet idd. maar jij weet niet wat we allemaal gaan doen als je eenmaal slaapt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Denk je dat ik met een van jullie sex ga hebben?!
Huh?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hij blij zijn omdat ie dacht dat je eindelijk overging tot deep-throat?
nee, oh sorry gaf ik je dat idee?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Eindelijk?
Dat doe ik altijd!!
Kan het ook anders dan?
Respect!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Eindelijk?
Dat doe ik altijd!!
Kan het ook anders dan?
VERDOMME!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Eindelijk?
Dat doe ik altijd!!
Kan het ook anders dan?
Tsjaquote:Op maandag 11 juli 2005 19:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
VERDOMME!
Ik moet eens stoppen met dat maagden neuken.
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben. als ik zin heb en ze wil niet, of zeikt dat ze moe is, hoofdpijn heeft of kleine spinnetjes uit haar vagina heeft kruipen dan loop ik toch ook niet dwingelanderig mijn 'lust' te botvieren?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:27 schreef TR08 het volgende:
Ik ben een keer echt te vermoeid geweest. Eerst was ik al naast mijn vriendin en haar huisgenootje (die samen zaten te kletsen 1m naast me) in slaap gevallen op de bank. Toen naar bed gestuurd, daar heb ik me op laten vallen (voorover, over dwars, benen nog buiten bed) en toen snurkte ik meteen verder.
Tijdens de sex heb ik toen echt geprobeerd wakker te blijven, maar het ging gewoon echt niet
Och, ze kwam lief knuffelen en toen steeg hij wel opquote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben. als ik zin heb en ze wil niet, of zeikt dat ze moe is, hoofdpijn heeft of kleine spinnetjes uit haar vagina heeft kruipen dan loop ik toch ook niet dwingelanderig mijn 'lust' te botvieren?
Hee, je bent een vent of je bent het niet hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
Hee, je bent een vent of je bent het niet hoor![]()
Precies wat was daar nou niet duidelijk aan?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben.
Ik vind het anders maar sip gejammer. Als je nou echt zo moe bent, dan laat je haar toch het werk doen? Een vluggertje moet er wel vanaf kunnen, hoe brak je ook bent. Andersom mag de man dat dan natuurlijk ook verwachten van de vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[..]
Precies wat was daar nou niet duidelijk aan?
Forget it.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef FantaLemon het volgende:
[..]
Andersom mag de man dat dan natuurlijk ook verwachten van de vrouw.
Je hebt het echt mis. Kwestie van de juiste vrouw vinden! Mijn laatste vriendin, waar ik mee heb samengewoond, wilde altijd. Ik kan me serieus geen enkele keer herinneren dat ze iets zei van "nee nu niet". Helaas liep de relatie om andere redenen stuk. Maar wat seks betreft wil ik zeker wéér zo'n vriendin. Ik geef toe, geen gemakkelijke opgave, maar echt niet onmogelijk.quote:
Respect krijgen omdat je een lul achter in je keel laat bungelen. Rare wereld eigenlijk...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |