Het is natuurlijk alleen kut als de ander in slaap valt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:38 schreef Soepje het volgende:
heb t ook wel eens meegemaakt dat iemand in slaap viel.... geloof me.. dat is behoorlijk kut
Ik val zelfs met 69 in slaap.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
zeker meegemaakt. tijdens het pijpen en missionaris enzo. maar goed, als ik moe ben ga ik slapen.
dan nog eerderquote:
Ach, shit happens.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef Nonneke het volgende:
Ík heb vorig jaar al zo'n topic geopend, kan um alleen nergens meer vinden![]()
Maar tis VET kut als je inslaap valt tijdens de sex
hoezo? ik vind het vet kut als een chauffeur inslaap valt tijdens een busrit. sex kan je toch nog altijd doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef Nonneke het volgende:
Ík heb vorig jaar al zo'n topic geopend, kan um alleen nergens meer vinden![]()
Maar tis VET kut als je inslaap valt tijdens de sex
Ja das idd nog veeeeeeeeeel kutterquote:Op maandag 11 juli 2005 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? ik vind het vet kut als een chauffeur inslaap valt tijdens een busrit. sex kan je toch nog altijd doen?
dan lijkt me het geen probleem hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja das idd nog veeeeeeeeeel kutterIk had er iig een erg kut gevoel bij, kvoelde me schuldig alsof het me niet intresseerde slaap verwekkend was en dus maar was gaan slapen, terwijl er echt niks mis was met de sex.
vallen we in slaap vrees ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef Roellio het volgende:
Ik merk dat ik niet de enige ben.
Puike groep mensen voor een meet.
Hoiquote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef Roellio het volgende:
Ik merk dat ik niet de enige ben.
Puike groep mensen voor een meet.
totdat je knikkebollend tever voorover valtquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik een keer tijdens het pijpen
Ik was moe ja
Denk je dat ik met een van jullie sex ga hebben?quote:
en hij blij zijn omdat ie dacht dat je eindelijk overging tot deep-throat?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef yvonne het volgende:
Ja, ik een keer tijdens het pijpen
Ik was moe ja
nee dat denk ik niet idd. maar jij weet niet wat we allemaal gaan doen als je eenmaal slaapt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Denk je dat ik met een van jullie sex ga hebben?!
Huh?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hij blij zijn omdat ie dacht dat je eindelijk overging tot deep-throat?
nee, oh sorry gaf ik je dat idee?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Eindelijk?
Dat doe ik altijd!!
Kan het ook anders dan?
Respect!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Eindelijk?
Dat doe ik altijd!!
Kan het ook anders dan?
VERDOMME!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Eindelijk?
Dat doe ik altijd!!
Kan het ook anders dan?
Tsjaquote:Op maandag 11 juli 2005 19:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
VERDOMME!
Ik moet eens stoppen met dat maagden neuken.
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben. als ik zin heb en ze wil niet, of zeikt dat ze moe is, hoofdpijn heeft of kleine spinnetjes uit haar vagina heeft kruipen dan loop ik toch ook niet dwingelanderig mijn 'lust' te botvieren?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:27 schreef TR08 het volgende:
Ik ben een keer echt te vermoeid geweest. Eerst was ik al naast mijn vriendin en haar huisgenootje (die samen zaten te kletsen 1m naast me) in slaap gevallen op de bank. Toen naar bed gestuurd, daar heb ik me op laten vallen (voorover, over dwars, benen nog buiten bed) en toen snurkte ik meteen verder.
Tijdens de sex heb ik toen echt geprobeerd wakker te blijven, maar het ging gewoon echt niet
Och, ze kwam lief knuffelen en toen steeg hij wel opquote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben. als ik zin heb en ze wil niet, of zeikt dat ze moe is, hoofdpijn heeft of kleine spinnetjes uit haar vagina heeft kruipen dan loop ik toch ook niet dwingelanderig mijn 'lust' te botvieren?
Hee, je bent een vent of je bent het niet hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
Hee, je bent een vent of je bent het niet hoor![]()
Precies wat was daar nou niet duidelijk aan?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten leren dat je niet altijd sex kan of wil hebben.
Ik vind het anders maar sip gejammer. Als je nou echt zo moe bent, dan laat je haar toch het werk doen? Een vluggertje moet er wel vanaf kunnen, hoe brak je ook bent. Andersom mag de man dat dan natuurlijk ook verwachten van de vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[..]
Precies wat was daar nou niet duidelijk aan?
Forget it.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:10 schreef FantaLemon het volgende:
[..]
Andersom mag de man dat dan natuurlijk ook verwachten van de vrouw.
Je hebt het echt mis. Kwestie van de juiste vrouw vinden! Mijn laatste vriendin, waar ik mee heb samengewoond, wilde altijd. Ik kan me serieus geen enkele keer herinneren dat ze iets zei van "nee nu niet". Helaas liep de relatie om andere redenen stuk. Maar wat seks betreft wil ik zeker wéér zo'n vriendin. Ik geef toe, geen gemakkelijke opgave, maar echt niet onmogelijk.quote:
Respect krijgen omdat je een lul achter in je keel laat bungelen. Rare wereld eigenlijk...quote:
Nee, respect omdat je niet te beroerd bent om aan de wensen van iemand waar je om geeft tegemoet te komen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Respect krijgen omdat je een lul achter in je keel laat bungelen. Rare wereld eigenlijk...![]()
Haha daar herken ik me ook wel in jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef erodome het volgende:
Tijdens lekker gestreel worden op mijn rug is het me wel vaker gebeurt dat ik in slaap viel en dat zonder enig genotsmiddel
Hoe kan je nou in slaap vallen tijdens 1 van de lekkerste dingen die er bestaan (een vrouw laten klaarkomen)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef kwib het volgende:
Tijdens het vingeren van m'n vriendin
Ik had m'n lol gehad en tijdens de hare kon ik mijn ogen niet meer open houden. Leuk joh, is ze er bijna en stop ik omdat ik in dromeland ben. Na 3 pogingen had ze het opgegeven. Ze was dus niet zo vrolijk de volgende ochtend
Was op vakantie, en we sliepen in slaapzakken "naast" elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef der_weiss het volgende:
Jullie waren een jaar of 14 en mochten gewoon bij elkaar in bed slapen? Leen mijn vriendin jouw ouders eens even heel snel!
quote:Ik ben wel eens in slaap gevallen tijdens het rukken, werd ik de volgende morgen wakker met tissues langs me, het licht aan en m'n lul in m'n handen![]()
ik kan zelfs in slaap vallen tijdens het lékkerste ding dat er bestaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:37 schreef rameijer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in slaap vallen tijdens 1 van de lekkerste dingen die er bestaan (een vrouw laten klaarkomen)![]()
![]()
Of op de bankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef Myra het volgende:
[..]
Haha daar herken ik me ook wel in jaTijdje terug nog... 't Was al wat laat en ik was wat moetjes en dan dat strelen over míjn rug en gefriemel door mijn haar door de juiste persoon en ik dommelde steeds verder weg...
Lekkerrr...
![]()
precies, niks slapen, dat doe je thuis maar !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef Genjuro het volgende:
gewoon ff hard in er kont rammen
dan wordt ze wel terug wakker![]()
oeh herkenbaar... flink gedronken hebben en dan ineens (zonder dat je echt moe bent ofzo) in slaap vallen (nee niet knockout gaan)quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef Roellio het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic vroeg ik me af hoe vaak het gebeurd dat iemand in slaap valt tijdens de sex.
Het in slaap vallen zal ongetwijfeld meestal gepaard gaan met overmatige consumptie van alcohol en/of verdovende middelen.
TS begint: Ik ben wel eens in slaap gevallen bij een one-night-stand na een avondje tequilla slammers drinken in een obscuur café. En ja, ik kon er achteraf hartelijk om lachen en nee, de dame in kwestie vond het niet zo grappig.
misschien doet de ander wel iets niet goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:29 schreef tranquill3x het volgende:
lol wtf ? in slaap vallen TIJDENS de seks ?
hoe krijg je het voor elkaar... dan doe je toch écht iets niet goed :|
juist met alcohol ben ik heel veel geiler en heel veel minder zin om te slapen, maar juist om te neuken! om van drugs nog maar te zwijgen...
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:20 schreef Fool het volgende:
Niet tijdens, wel terwijl mn vriendin zich even was omkleden!
Ik werd toen redelijk hardhandig wakker gemaakt en verteld dat er toch nog wel iets van me verwacht werd. Helsaas was ik echt veel te zat...![]()
en? ben je nog met haar?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef kliek het volgende:
ja 1 keer gebeurd...
op haar verjaardag
Gelukkig wel, ze zoende me weer wakker als het ware. Daarna met m'n zatte hoofd toch maar extra m'n best gedaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |