Beetje tuttig ziet Amalia wel uit..Jammerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef rena het volgende:
Wat kleed ze Amalia tuttig zegHet is een leuk kind, maar kleed het dan ook als een kind
![]()
Idd. Als sommige kinderen toch ziet lopen...op sportschoenen, spijkerbroek met glitters en een roze Barbie-bodywarmer....quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:01 schreef Natalie het volgende:
Ben 't eens met Cheesecake.
Echt een meisje zo met dat rokje. Schattig.
Veel beter dan die opzichtige felgekleurde kleding waarin sommige ouders hun kids nog wel eens willen steken.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Idd. Als sommige kinderen toch ziet lopen...op sportschoenen, spijkerbroek met glitters en een roze Barbie-bodywarmer....Denken die ouders hun kind even hip en helemaal leuk aan te kleden.
Bronquote:Prinses Mathilde in ziekenhuis om te bevallen
BRUSSEL - Prinses Mathilde is vanmorgen om 8.15 uur opgenomen in het Erasmusziekenhuis in Anderlecht om te bevallen. Dat heeft Michel Malherbe, de woordvoerder van het paleis, bevestigd. Prins Filip is bij haar.
De geboorte van het derde kind van Mathilde en Filip was voorzien voor de tweede helft van oktober maar ook het tweede kindje van het prinsespaar, Gabriël, kwam eerder dan gepland.
Het derde kindje wordt de vierde in de rij voor de troonopvolging van koning Albert II na 'papa' Filip, zus Elizabeth en broer Gabriël.
Ja, het komt op tv. De NOS zendt het weer uit op zaterdag. Ik heb alleen geen idee hoe laat en welke zenderquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:28 schreef PeRi het volgende:
Gaan ze deze week al trouwen?
Komt het zaterdag ook weer op Nederland 2 op tv?
* wil zaterdag even op tv naar de jurk loeren*
Wat zou er veranderd moeten worden dan? Denemarken heeft momenteel ook een koninginquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:49 schreef Natalie het volgende:
'k Zie de foto niet helaas.
Maar het zal vast een naam zijn die in de riedel voor zal komen.
Overigens hoeven ze de wet nu ook niet te veranderen. (ik meen dat daar sprake van zou zijn als Frederik en Mary een dochter zouden krijgen)
In Denemarken is het nog steeds zo dat een man voor een vrouw gaat bij troonsopvolging. Als dit kind een meisje was geweest en ze had later nog een broertje gekregen, zonder dat de wet was veranderd, dan was dat jongetje voorgegaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat zou er veranderd moeten worden dan? Denemarken heeft momenteel ook een koningin
Dat klopt inderdaad. Ik ben voor een klasgenoot van mij in het Deense koningshuis gedoken en die maken af en toe rare sprongen (naar neven etc) om mannelijke koningen te houden. Margarethe I is dan wel een uitzondering, maar da's eeuwen terug, nog voor de familie Oldenburg. Toen Oldenburg in de mannelijke lijn uitstierf hebben ze dus iemand van het huis Scleswig-Holstein-Sonderburg-Gluckburg op de troon gezet, via vrouwelijke lijn dicht aan de familie Oldenburg verwant, maar wat belangrijker was, hij stamde in mannelijke lijn uiteindelijk af van een Oldenburgse Deense koning (volgens mij Christiaan III).quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:52 schreef Natalie het volgende:
Wat Cheesecake zegt
En ik meen dat de wet zelfs veranderd moest worden in de tijd dat Margrethe nog prinses was, want eerder kon er -bij mij weten- alleen een man op de troon plaatsnemen.
Dat zal wel op NED2 te zien zijn bij de NOSquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef Majar het volgende:
[..]
Ja, het komt op tv. De NOS zendt het weer uit op zaterdag. Ik heb alleen geen idee hoe laat en welke zender![]()
Wolk van een babytjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Nog mooie foto van het prinsje ( een wolk van een baby zo te zien):
[afbeelding]
Prinses Letizia van Spanje is vannacht trouwens met spoed naar het ziekenhuis gegaan, omdat beginnende weeen vermoed werden, maar het bleek loos alarm te zijn. Hier rijden Felipe en Letizia alweer weg bij het ziekenhuis:
[afbeelding]
Bij Alexia kunnen we in ieder geval twee peetouders wel raden: Marcela en Laurentien. Maar verder ben ik benieuwd. Zouden ze weer een kroonprins(es) vragen als peetouder? Beatrix heeft bij haar drie zonen elke keer een collega als peetouder gevraagd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef Varvara het volgende:
Inderdaad! In België maken ze zelfs de peetouders meteen bij de geboorte bekend, terwijl over de peetouders van Alexia bijvoorbeeld nog helemaal niks los is gelaten.
Hij is inderdaad een beetje gelig, maar dat is iets wat bij praktisch alle pasgeborenen voorkomt. De lever werkt nog niet helemaal optimaal vlak na de geboorte. Het trekt vanzelf wel weer bij. Volgens mij had Amalia vlak na haar geboorte ook een gelig kleurtje op foto's die toen zijn gemaakt op de Eikenhorst...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
Wat een plaatje!! En hij lijkt ook een tintje te hebben. Of is dat een tintje wat pasgeboren babies vaker hebben?
Hoe dan ook: 't is een plaatje om te zien en Frederik en Mary zijn duidelijk apetrots!
Wat lang zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef alwaysthebest het volgende:
10:45 - 17:25 Huwelijk Floris en Aimée Söhngen op Nederland 2.
Bij hoge uitzondering heb ik dit huwelijk niet gezien op tv (quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef Liejannuh het volgende:
De jurk heeft een ontzettend brave en hoge halslijn. Hadden ze meer mee kunnen doen.
Overigens vind ik de zweetband van Marilene geen gezicht, loopt Mabel in haar kimono en heeft Maxima een drol op haar hoofd.
Dat was het eerste waar ik ook aan dachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:46 schreef Natalie het volgende:
Btw, zag Laurentien er nog een beetje uit, of had ze d'r clownspak weer aangetrokken?
Nee, ik vond marilene niet mooi uit zien met die band over haar hoofd ! Ze keek wel moe, maar zoals je zegt met drie kindjes..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:43 schreef Varvara het volgende:
Wat betreft de outfits van de gasten: ik vond Mabel en Laurentien er echt niet uitzien hoor. Het lijkt wel steeds erger te worden. Misschien wordt het eens tijd dat ze eens goed advies krijgenMarilene zag er wel mooi uit,maar een beetje moe, wat misschien wel logisch is met drie kleine kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |