Bij Alexia kunnen we in ieder geval twee peetouders wel raden: Marcela en Laurentien. Maar verder ben ik benieuwd. Zouden ze weer een kroonprins(es) vragen als peetouder? Beatrix heeft bij haar drie zonen elke keer een collega als peetouder gevraagd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef Varvara het volgende:
Inderdaad! In België maken ze zelfs de peetouders meteen bij de geboorte bekend, terwijl over de peetouders van Alexia bijvoorbeeld nog helemaal niks los is gelaten.
Hij is inderdaad een beetje gelig, maar dat is iets wat bij praktisch alle pasgeborenen voorkomt. De lever werkt nog niet helemaal optimaal vlak na de geboorte. Het trekt vanzelf wel weer bij. Volgens mij had Amalia vlak na haar geboorte ook een gelig kleurtje op foto's die toen zijn gemaakt op de Eikenhorst...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
Wat een plaatje!! En hij lijkt ook een tintje te hebben. Of is dat een tintje wat pasgeboren babies vaker hebben?
Hoe dan ook: 't is een plaatje om te zien en Frederik en Mary zijn duidelijk apetrots!
Wat lang zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef alwaysthebest het volgende:
10:45 - 17:25 Huwelijk Floris en Aimée Söhngen op Nederland 2.
Bij hoge uitzondering heb ik dit huwelijk niet gezien op tv (quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:27 schreef Liejannuh het volgende:
De jurk heeft een ontzettend brave en hoge halslijn. Hadden ze meer mee kunnen doen.
Overigens vind ik de zweetband van Marilene geen gezicht, loopt Mabel in haar kimono en heeft Maxima een drol op haar hoofd.
Dat was het eerste waar ik ook aan dachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:46 schreef Natalie het volgende:
Btw, zag Laurentien er nog een beetje uit, of had ze d'r clownspak weer aangetrokken?
Nee, ik vond marilene niet mooi uit zien met die band over haar hoofd ! Ze keek wel moe, maar zoals je zegt met drie kindjes..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:43 schreef Varvara het volgende:
Wat betreft de outfits van de gasten: ik vond Mabel en Laurentien er echt niet uitzien hoor. Het lijkt wel steeds erger te worden. Misschien wordt het eens tijd dat ze eens goed advies krijgenMarilene zag er wel mooi uit,maar een beetje moe, wat misschien wel logisch is met drie kleine kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |