quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:58 schreef m-kay het volgende:
Tja, het is dat JvdB er draait, anders was ik er wel bij geweest..
En erg goede reden... veel plezier kerelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:24 schreef marciemarcs het volgende:
Jongens allemaal heel veel plezier op 5 dj's... helaas kan ik er niet bij zijn (met wel een goede reden) anders was ik er uiteraard weer bij want de vorige keer was legendarisch
tot over 2 weken!!
Leuk, wanneer vaart de boot weg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:16 schreef Tomaz het volgende:
No worries guys! Jackson en ik werken aan een nieuwe locatie voor ons feestje zodat het straks voor iedereen goed bereikbaar is!
hah sterk!quote:
We pikken eerst wat mensen aan de andere kant van de wereld op, maar daarna varen we rechtstreeks naar jou m-kay!quote:
Wanneer koop je er is 1 waar meer dan 100 mensen op kunnen?quote:
sorry gasten...de volgende keer ben ik er écht bijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:39 schreef hp22 het volgende:
[afbeelding]
22:30 – 00:30 Beat & Tom S
Om half elf neemt Beat de draaitafels over en gaan we genieten van een uur lang nieuwe, melodieuze progressive trance! Om half twaalf zal Tom S. het publiek van trance tot tech-house tot na middernacht doen bewegen.
Zorg dat je er bij bent! Tot dan!
www.trancetraffic.comquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:09 schreef BrainFuel het volgende:
Wie kan mij aan de laatste ASOT sets helpen...ik zoek mij helemaal de pl**ris via de bekende wegen...maar ik kan ze gewoon nog niet vindenZe (asot 210 en 211?) ontbreken nu in mijn mooie lijstje van asot sets
![]()
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
sorry gasten...de volgende keer ben ik er écht bijTot die tijd luister ik wel naar de oefensessies van Beat via Shoutcast
![]()
Mijn trouwe luisteraar in het betste topic van fok!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
sorry gasten...de volgende keer ben ik er écht bijTot die tijd luister ik wel naar de oefensessies van Beat via Shoutcast
![]()
yo bedankt, lach me er nog steeds slap omquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef hp22 het volgende:
Zo, het was weer een topavond hoor! Fijne remix ook Xantra! Ik ben nu een beetje brak dus de foto's komen morgen!
Dan hebben jullie wat te ruilen denk want HP wilde jou remix van barry zijn anthemquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:48 schreef Xantra het volgende:
[..]
yo bedankt, lach me er nog steeds slap om![]()
jou bootleg was ook zeker te pruimen, ik die wel even willen hebben![]()
verder was het zeker leuk, jammer dat het rustig was, maar de echte liefhebbers waren er gewoon![]()
Had je maar niet weg moeten lopenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef jackson het volgende:
Shit... ik kijk je filmpje... nou is et net alsof Tom S de nieuwe bootleg draait![]()
haha!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
Had je maar niet weg moeten lopen
ok: ROBERT BEDANKT VOOR HET DRAAIEN VAN DE BOOTLEG
zie hem wel eens op clubchartsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Tomaz het volgende:
Toffe media HP!
Hoe is 't trouwens met Jantjeuh? Iemand nieuws over hem? Ik kom zelden op TA, daar zal ie wel rondhangen. Weet jij vast wel JvdB.
Volgens mij kennen de nieuwste CTT-ers hem niet eens.
Welk landquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Die tourt samen met Elvis in een camper het land rond.
Zal wel iets met vergunningen te maken hebben, maarja, het went hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
waarom zijn die feestjes altijd tot 5 uurdat komt altijd ongustig uit met het ov
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef da_rippah het volgende:
Hm, goede line up altijd bij die Asta feestjes! Het komt er bij mij alleen nooit van om er ook echt heen te gaan. Phynn, Thrillseekers en Leon Boiler lijken me wel vet!
Ligt er aan, tot 5.00 in een gewone kroeg hangen is idd langzat. Maar op een feest met fatsoenlijke muziek waar ik lekker actief op kan bewegen, dan is de tijd zo voorbij hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef da_rippah het volgende:
Ik vind 5.00 lang zat als ik eerlijk mag zijn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zal wel iets met vergunningen te maken hebben, maarja, het went hoor
ja maar beetje onhandig met de thuisreis, moeten we weer een bob vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef da_rippah het volgende:
Ik vind 5.00 lang zat als ik eerlijk mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |