Serieus?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef sannydude het volgende:
Jan Ullrich komt uit ijsland
ik wist hetquote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef sannydude het volgende:
Jan Ullrich komt uit ijsland
Aan de andere kant, Breukink reed wel met Bruyneel als ik het goed heb. Ik denk dat Breukink wel mee mocht doen en dat hij het kwartet Bergtrui heeft gekregen en een paar ritzeges.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
Erik breukink mocht niet meedoen met kwartetten om de ritzeges
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lance Armstrong heeft een tweelingbroer, Vance. Die rijdt bij alle ritten de eerste 150 kilometer. Dan gaat Vance achter een bosje plassen en neemt Lance z'n plaats in. Het was ook Vance die in 2003 eigenlijk de Tour won, daarom ging het wat moeizamer. Lance had het dat jaar te druk met Sheryl Crow te verleiden.
vandaagquote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef Slaaitjuh het volgende:
het grootste geheim is dat ik armstrong bij dfe finish ga omduwen vandaag.
Verkapte tvpquote:Op maandag 11 juli 2005 12:20 schreef JohnDDD het volgende:
Geniaal topic
ikg a nu even een brood halen, zometeen konkel ik mee!
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan? Vandaag is een geheime etappe.![]()
duw hem de sloot in dan!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:34 schreef Slaaitjuh het volgende:
ja vandaag, tijdens zijn zondagse ritje. op maandag.
Erik Dekker is vanochtend voor zonsopkomst al aan de etappe van morgen begonnen en heeft in het klassement inmiddels een voorsprong van meer dan 6 uurquote:Op maandag 11 juli 2005 12:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet dan? Vandaag is een geheime etappe.![]()
Dat hij met zo`n erge ziekte spot,ik had hem gelijk uit de ploeg getrapt.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Armstrong heeft helemaal geen kanker gehad. Deze tijd heeft hij benut om extra te trainen. De andere wielrenners hebben echter in hun achterhoofd iets van medelijden met hem en onbewust spannen ze zich minder in.
Zendt Radio Tour vandaag uit op een piratenfrequentie?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Erik Dekker is vanochtend voor zonsopkomst al aan de etappe van morgen begonnen en heeft in het klassement inmiddels een voorsprong van meer dan 6 uur
en nog weet hij de tour niet te winnenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Erik Dekker is vanochtend voor zonsopkomst al aan de etappe van morgen begonnen en heeft in het klassement inmiddels een voorsprong van meer dan 6 uur
Tuurlijk wint hij welquote:Op maandag 11 juli 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nog weet hij de tour niet te winnen
Zou handig zijn als Ullrich zich ook liet klonen. Eentje om zich vol te vreten in de winter en eentje om de Tour de France te winnen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Een combinatie van twee theorieën hierboven: Lance heeft nooit kanker gehad maar heeft zich in 1996 laten klonen. Nu is er één Lance voor de vlakke ritten en één Lance voor de bergen.
Daar is over nagedachtquote:Op maandag 11 juli 2005 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Een combinatie van twee theorieën hierboven: Lance heeft nooit kanker gehad maar heeft zich in 1996 laten klonen. Nu is er één Lance voor de vlakke ritten en één Lance voor de bergen. Op de Col de la Schlucht zagen we nog de Lance voor de vlakke ritten omdat men nog niet op een aanval had gerekend. Ook zijn hele team is gekloond (je vraagt je wel af waarom Ekimov I en II dan allebei thuis moesten blijven maar misschien is dat om de schijn op te houden), en ook dat was nog het "vlakke team". George Hincapie is eigenlijk zijn broer van zijn vaderskant die ter adoptie was opgegeven aan een Colombiaans gezin.
Nu je het zegt, Rasmussen is zo iel als een junk. Net als Virenque altijd.. Zijn fiets zal ie dan ook wel gejat hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:05 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk is de bolletjes trui niet voor de snelste in het bergklassement, maar is dat de geheime drugskoerie van de tour. Degene met de bolletjes trui heeft de medicijnen om te "ontspannen" na een etappe.
Bolletjes trui, de naam zegt al genoeg...
Ja hij mag nix eten anders knappen de bolletjes en dan sterft hij aan een OD.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu je het zegt, Rasmussen is zo iel als een junk. Net als Virenque altijd.. Zijn fiets zal ie dan ook wel gejat hebben.![]()
ja die jij dat maarquote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef Slaaitjuh het volgende:
het grootste geheim is dat ik armstrong bij dfe finish ga omduwen vandaag.
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:27 schreef Juggernaut het volgende:
ze fietsen niet tegen de berg op! de camera staat gewoon schuin.
da's 1 van de best bewaarde geheimen.
als het erg slecht weer is wel ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]straks ga je nog zeggen dat ze helemaal niet in frankrijk fietsen amar in een studio in hilversum
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:35 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
als het erg slecht weer is wel ja.
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:42 schreef JohnDDD het volgende:
Er wordt om de Tour gepokerd.
Bjarne: Ok allemaal inzetten.
Saiz: Ik zet de bolletjestrui in.
Johan: Ik Mulhouse...
Bjarne: Ik Gérardmer.
Erik: Ik de bolletjestrui voor één rit onderweg.
Johan: Amai zeg Breuk wat nen kutinzet, dat staat me ja nie gelijk aan nen ritzege of een trui in Parijs.
Erik: Maar meer heb ik niet kunnen kopen vooraf Johan.
Johan: Godverdomme zeg Breuk, da was niet te verwachten van die boerenleenbank van oe. Maar goed, doet u maar dan.
*kaarten worden gedeeld door Bjarne*
Saiz: Pff, ik pas.
Johan: Twee kaarten Bjarn'.
Erik: Ik wil er drie...
Bjarne: Ik neem er één...
Johan: Amai...ik ben weg.
Bjarne: Ik zet er nog een drie ritten bolletjestrui bij...
Erik: Ik heb nog vier PMI-tussensprinten...is dat goed?
Bjarne: Ja bweuh doe maar, kaaskop.
Erik: Ok, geef me één kaart.
Bjarne: Ik neem er zelf ook één.
Bjarne: Ok jongen, drie azen, kun je daartegen op kleintje?
Erik: Vier tweeën...hahaha.
Johan: Kut Bjarne, nu hebben die Hollanders twee ritten en een bergtrui. Erik, nog een potje?
Erik: Haha nee bekijk het maar.
Ja en de pers rust uit, omdat het thema van vandaag is: één met de natuur....ja je raadt het alquote:Op maandag 11 juli 2005 13:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Rustdag wil zeggen: rustdag voor de pers. In wezen fietsen ze gewoon door.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb hier nog wat spectaculaire roddels voor jullie:
Ullrich is gisteren niet gevallen, hij is de sloot in gereden waar zijn dubbelganger lag te wachten met nepbloed op zich. De dubbelganger is wél in vorm.
Vinokourov's groene kleur is geen kampioenstrui van Kazachstan maar zijn huid; hij is een alien.
Beloki was vorig jaar zo slecht omdat hij Leontien van Moorsel gevraagd had zijn plaats in te nemen.
Jens Voigt doet het met Gabi, de ex van Jan Ullrich. Die wilde wel weer eens een gele trui.
Erik Dekker heeft geen kunstgebit maar een kunsthoofd.
Pieter Weening komt eigenlijk niet uit Friesland maar dat is bedacht door de ploegleiding van Rabobank om zijn spraakgebrek te verklaren.
Het spraakgebrek van Pieter Weening komt doordat hij in februari een hematocriet van 73 had.
Erik Breukink is zonder EPO zo zwak dat hij niet eens de ploegleiderswagen zou kunnen besturen.
Sheryl Crow heeft een gele trui op haar Venusheuvel laten tatoeëren. Haar vagina is de ritssluiting.
Het laat zich niet raden waarom Lance Armstrong gisteren een tikje triest was dat Jens Voigt "zijn gele trui gepakt had".
Als Sheryl Crow haar schaamhaar laat groeien, lijkt ze van onder op Laurent Fignon zonder hoofd.
Andreas Klöden is de echte kopman van T-Mobile.
Robbie McEwen kan zo snel en krachtig trappen omdat half mens half kangeroe is.
dat is gewoon een leugenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Richard Virenque is altijd clean geweest, en zou nooit een ploeggenoot verlinken.
Die Davitamon-Lottoploeg is daar helemaal omheen gebouwd. Dan weten we ook wel waarom Van Bon graag knecht voor McEwen; om zich daarna te kunnen laten afzakken naar de laatste plaats.En Als McEwen de sprint wint, mag hij eerst...weten we ook wel hoe Van Bon zijn schouder geblesseerd heeft.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef Hadrian het volgende:
Er bestaat geen prijzengeld. De renners nemen degene die het laatst over de streep komt massaal van achteren.
Dat is ook de reden dat degenen achterin het peloton het vaakst afstappen. Die zien de bui al hangen
Tevens waren zijn banden 0,9 milimeter dikker.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
weening had zaterdag door jomanda ingestraald water in zijn bidon zitten
En gevuld met stikstof ipv lucht.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tevens waren zijn banden 0,9 milimeter dikker.
En eentje voor de dopingcontrole.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Een combinatie van twee theorieën hierboven: Lance heeft nooit kanker gehad maar heeft zich in 1996 laten klonen. Nu is er één Lance voor de vlakke ritten en één Lance voor de bergen. Op de Col de la Schlucht zagen we nog de Lance voor de vlakke ritten omdat men nog niet op een aanval had gerekend.
Nee, Lance krijgt de pies van een mechanichien in zijn urinebuisje gespoten zodat hij zelf kan plassen. Eerst wilden ze de pies van Bruyneel gebruiken maar ze realiseerden zich dat Bruyneel tussen 1990 en 1996 zoveel gebruikt had dat hij nu nóg positief isquote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
En eentje voor de dopingcontrole.
Aaaaaaaaah.... nooit geweten, maar er valt ineens een kwartjequote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef Hadrian het volgende:
Er bestaat geen prijzengeld. De renners nemen degene die het laatst over de streep komt massaal van achteren.
Dat is ook de reden dat degenen achterin het peloton het vaakst afstappen. Die zien de bui al hangen
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah.... nooit geweten, maar er valt ineens een kwartje![]()
Vandaar dus de term 'de drager van de rode lantaarn'![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef JohnDDD het volgende:
Nee, Lance krijgt de pies van een mechanichien in zijn urinebuisje gespoten zodat hij zelf kan plassen. Eerst wilden ze de pies van Bruyneel gebruiken maar ze realiseerden zich dat Bruyneel tussen 1990 en 1996 zoveel gebruikt had dat hij nu nóg positief is
Denk jequote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef Individual het volgende:
Alle Nederlanders in de tour hebben hun eigen fiets gejat!![]()
quote:
en hij heeft bolletjes van zijn trui verwijderdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen zou naar verluidt zijn zaadballen hebben laten weghalen om zo lichter te zijn.
Rasmussen heeft nog maar één bal, en hij trekt zijn teennagels uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef snellejelle het volgende:
rasmussen scheert zijn schaamhaar omdat hij dan lichter is
heeft iemand zijn vingers wel es geteldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Rasmussen heeft nog maar één bal, en hij trekt zijn teennagels uit.
en een rib minder misschien?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef snellejelle het volgende:
rasmussen scheert zijn schaamhaar omdat hij dan lichter is
Vandaar dat Boogerd telkens zo vroeg moet lossen, met al dat extra gewicht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:27 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen komt voor elke koers bij Boogerd in de reet, dat scheelt em die 3 theelepeltjes sperma de berg op
Lance fietst toch ook nog hard? Ik bedoel...waar moet ie em anders instoppen bij Sheryl?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaar dat Boogerd telkens zo vroeg moet lossen, met al dat extra gewicht.![]()
psst, ik denk niet dat je harder gaat fietsen als je net hebt gekontneukt![]()
AH. Dat is de reden dat hij zo hard fietst. Sheryl is eigenlijk de hoofdprijs van de tour.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Lance fietst toch ook nog hard? Ik bedoel...waar moet ie em anders instoppen bij Sheryl?
Nee, die is voor de renner met de meest vrouwelijke uitstraling.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar is de Rose trui in Italië toch al voor?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:54 schreef Terreros85 het volgende:
Bjarne Riis was een dopingzondaar pur-sang
Dat is geen geheim.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
ulrich en armstrong doen het samen.
alleen door die bureaucratie van nul bij de tour was je telkens niet officieel ingeschreven?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:46 schreef Guidoow het volgende:
Ik heb stiekem al 9 x achter elkaar gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ze komen zelfs in Nederlandquote:Op zondag 24 juli 2005 00:28 schreef Martijn_77 het volgende:
De tour de France blijft ook dit jaar niet in Frankrijk
goeie (insert bierdrinkende smily)quote:
Zelfde geldt trouwens voor pinguins.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:22 schreef Zwansen het volgende:
Negers zijn lui, anders deden ze wel mee aan de Tour de France.
Museeuw maakte daar trouwens ook altijd gebruik van. Alleen hij vergat vaak dat er geen water in at, en probeerde er dan van te drinken. Dat verklaart waarom hij altijd met zo'n hoog stemmetje zijn interviews deed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:30 schreef Gitanki het volgende:
En Rasmussen heeft Bidons met Helium.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |