Rasmussen heeft nog maar één bal, en hij trekt zijn teennagels uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef snellejelle het volgende:
rasmussen scheert zijn schaamhaar omdat hij dan lichter is
heeft iemand zijn vingers wel es geteldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Rasmussen heeft nog maar één bal, en hij trekt zijn teennagels uit.
en een rib minder misschien?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef snellejelle het volgende:
rasmussen scheert zijn schaamhaar omdat hij dan lichter is
Vandaar dat Boogerd telkens zo vroeg moet lossen, met al dat extra gewicht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:27 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen komt voor elke koers bij Boogerd in de reet, dat scheelt em die 3 theelepeltjes sperma de berg op
Lance fietst toch ook nog hard? Ik bedoel...waar moet ie em anders instoppen bij Sheryl?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaar dat Boogerd telkens zo vroeg moet lossen, met al dat extra gewicht.![]()
psst, ik denk niet dat je harder gaat fietsen als je net hebt gekontneukt![]()
AH. Dat is de reden dat hij zo hard fietst. Sheryl is eigenlijk de hoofdprijs van de tour.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Lance fietst toch ook nog hard? Ik bedoel...waar moet ie em anders instoppen bij Sheryl?
Nee, die is voor de renner met de meest vrouwelijke uitstraling.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar is de Rose trui in Italië toch al voor?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:54 schreef Terreros85 het volgende:
Bjarne Riis was een dopingzondaar pur-sang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |