quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Die Paint My Ride is gewoon kut en die ander ook. Sorryquote:Op maandag 11 juli 2005 11:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En nog wel blanco stemmen![]()
En dat als mede-[BeF]er![]()
Ja wat staat er in m'n sigquote:Op maandag 11 juli 2005 11:04 schreef no1uknow het volgende:
Wacht
Ik heb een dealtje, jij krijgt mijn stem als ik bier van jou krijg.
Ik slaap ook nogquote:Op maandag 11 juli 2005 11:08 schreef Markster het volgende:
Iedereen die 24/7 op fok zit te posten.
Ach je moet ook iets hequote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik bied toch bier aan? Dat is toch BeF gerelateerd?
loopt deze kutreeks nou nog ?quote:
Lolquote:Op maandag 11 juli 2005 11:52 schreef no1uknow het volgende:
Heb ik ff muziek van de PC en CD speler gelijk gezet 8)
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ga jij es heel gauw naar de homoreeks toe![]()
![]()
werken is zooooo 2004quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef AMD64 het volgende:
Hey beelz. En snellejelle. Ben je nog niet werken
Ja. Mijn vakantie is al de hele week goedgegaan. Dit is mijn 2e weekquote:Op maandag 11 juli 2005 12:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heey AMD
Wel goed hoor
Niet veel gedaan ofzo, maar wel leuk
Jij?
Ik weet het, ik ben mijn tijd ver vooruitquote:Op maandag 11 juli 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
topics openen in ONZ, dat is pas 2006
Werken is voor arbeiders dude.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef AMD64 het volgende:
Hey beelz. En snellejelle. Ben je nog niet werken
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Mijn vakantie is al de hele week goedgegaan. Dit is mijn 2e week
Ben een knetterhard rockend optreden wezen geven in Baarle-Nassau.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef no1uknow het volgende:
Hey Beelzwat heb je allemaal gedaan dit weekend?
Ik al een jaarquote:
Gast dat zuigt... Zul je zien dat het in die 2 weken ook nog eens kutweer is enzo...quote:
Een jaartje wat?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik al een jaar
Jaartje sabattical genomen
21quote:Op maandag 11 juli 2005 12:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou, alvast gefeliciteerd dan maar![]()
Want hoe oud ben jij nou?
Een jaar geen flikker uitvoerenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik al een jaar
Jaartje sabattical genomen
Vorig jaar in juli mijn knie enorm verkloot, nu 4 operaties verder kani k alles weer.quote:
ik ga natuurlijk wel naar een warm land toequote:Op maandag 11 juli 2005 12:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Gast dat zuigt... Zul je zien dat het in die 2 weken ook nog eens kutweer is enzo...
Cyborgsquote:Op maandag 11 juli 2005 12:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Vorig jaar in juli mijn knie enorm verkloot, nu 4 operaties verder kani k alles weer.
Ik ben nu een cyborg.
waar?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk wel naar een warm land toe
Hmm. Veel beterschap mijn jong.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Vorig jaar in juli mijn knie enorm verkloot, nu 4 operaties verder kani k alles weer.
Ik ben nu een cyborg.
Zuid-Oost azie is ook warm... maar daar hebben ze iets met water enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 12:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk wel naar een warm land toe
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Zuid-Oost azie is ook warm... maar daar hebben ze iets met water enzo
Tis al sinds februari/maart dat ik alles weer kan doen hoor... ik vond alleen dat ik nu eerst nog wel ff mocht feesten voor ik weer ga arbeitenquote:
Idd. Wanneer ga je weer beginnen?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis al sinds februari/maart dat ik alles weer kan doen hoor... ik vond alleen dat ik nu eerst nog wel ff mocht feesten voor ik weer ga arbeiten
Gyrosquote:
Ow. D-D is Dead-Dollquote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan iemand die ik ken.
Laat maar
Na de zomer denk ik. Ligt er ook aan hoe druk ik het nog ga krijgen met de muziek natuurlijk, want dat gaat bij mij altijd voor.quote:
Ben je DJ dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Na de zomer denk ik. Ligt er ook aan hoe druk ik het nog ga krijgen met de muziek natuurlijk, want dat gaat bij mij altijd voor.
Gitarist/zanger/songwriterquote:
hijquote:Op maandag 11 juli 2005 12:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee niet hij, iemand die niet op dit forum zit
Later gastquote:
Het is maar wat je fetish isquote:Op maandag 11 juli 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee joh andersom
Gyros![]()
Met stinksaus
Behaarde vrouwen![]()
Ik ben pas wakker als ik gedouchet heb. En dat ga ik nu dus ff doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik![]()
Ben nog niet helemaal wakkerDan heb je dat soort dingen
![]()
Dag Beelzquote:Op maandag 11 juli 2005 12:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben pas wakker als ik gedouchet heb. En dat ga ik nu dus ff doen.
Tot later BeFfers
hoiquote:Op maandag 11 juli 2005 12:48 schreef 9christensen het volgende:
moin zooooo
dagquote:
wie ben jijquote:
ik ben stefan. woon in twente. jij dan?quote:
ik ben Ewout kom ook uit twente wat een toevalquote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ben stefan. woon in twente. jij dan?
dat maak je niet vaak meequote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben Ewout kom ook uit twente wat een toeval
nee drink je wel is bier. Of heb je dat icoon alleen maar om stoer te doenquote:
KUT is ook de afkorting van Kom Uit Twentequote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben Ewout kom ook uit twente wat een toeval
zoow. Daar kom jij toch zo even achterquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
KUT is ook de afkorting van Kom Uit Twente
ik drink geregeld een biertjequote:Op maandag 11 juli 2005 14:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee drink je wel is bier. Of heb je dat icoon alleen maar om stoer te doen
oow ik ook wel.quote:
oh zeker zekers. geen problemen meequote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik ook wel.
hej mag ik je toevoegen op msn
dat doe ik zo evenquote:
En wat gaat dat worden dan ?quote:
oow nou mooi komt die dan hequote:Op maandag 11 juli 2005 15:42 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh zeker zekers. geen problemen mee
een bruine paterquote:
wacht ffquote:
mooi mooi mooiquote:
Dat mag de pret niet drukkenquote:
jaja die gaat er wel weer inquote:
ok wat is er danquote:
das van die plaat. komtie dan hequote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
das van die plaat. komtie dan he
oow die ken ik niet. Ik luister altijd geheime zenderquote:Op maandag 11 juli 2005 16:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
das van die plaat. komtie dan he
ja die genre vind ik ook geweldig.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow die ken ik niet. Ik luister altijd geheime zender
piraten - polka
moin zoooquote:
Ja goede middagquote:
Ja hoi!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:51 schreef AMD64 het volgende:
Goedenmiddag!
Voor aankomend weekend alvastquote:Op maandag 11 juli 2005 17:13 schreef Bendeleider het volgende:
BENDELEIDER DRINKT WEER 24/7 bier met bitterballen om warm te worden.
Nee hoor... dat was te voorspellenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:29 schreef Mailbox het volgende:
Goedemiddag,
ik denk ik kijk weer eens op de [BeF] topic
Er word steeds minder gepost,
Maarja , dat ligt waarschijnlijk aan de vakantie
Hey Mailbox. Het is inderdaad erg stilquote:Op maandag 11 juli 2005 17:29 schreef Mailbox het volgende:
Goedemiddag,
ik denk ik kijk weer eens op de [BeF] topic
Er word steeds minder gepost,
Maarja , dat ligt waarschijnlijk aan de vakantie
Kheb net 8 pannenkoeken opquote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef tuut84 het volgende:
kheb honger
lekker,,,quote:
Goed ideequote:Op maandag 11 juli 2005 18:00 schreef Mailbox het volgende:
[..]
lekker,,,
ik denk dat ik ook wat pannekoeken beslag ga maken![]()
en dan laat ik ons moeder, de pannekoeken maken![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:03 schreef tuut84 het volgende:
ik wil graag een biertje
Je weet waar het staatquote:Op maandag 11 juli 2005 18:03 schreef tuut84 het volgende:
ik wil graag een biertje
liever geen jupiler. dan heb ik morgen een zeer dak. dat moek nie hebbenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:04 schreef Mailbox het volgende:
[..]paast tuut 84 een biertje, Wel Jupiler
mailbox mikt het flesje een rivier in en pakt een Heineken voor onze goede vrind tuut84quote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef tuut84 het volgende:
[..]
liever geen jupiler. dan heb ik morgen een zeer dak. dat moek nie hebben
dat lust tuut welquote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef Mailbox het volgende:
[..]
mailbox mikt het flesje een rivier in en pakt een Heineken voor onze goede vrind tuut84
Ik hertog-janquote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Mailbox het volgende:
[..]
jupiler is lekker
persoonlijk drink ik meer :
Brand bier,
bavaria
of heineken
ik ben weer nuchter nu. eindelijk. pfff zwaar weekendquote:
agh ie kent nie watquote:Op maandag 11 juli 2005 18:33 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ik ben weer nuchter nu. eindelijk. pfff zwaar weekend
ik ben 4 avonden heen zuipen geweest.
hee kheb jou er ook gezien zwalkenquote:
woarquote:
niks van gezienquote:
mee eens... ben alleen geen brand fanquote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Eerste biertje van vandaag. 20:00 is een mooie tijd om een brandje te pakken.
Straks nog pizza uit de oven en dan is de innerlijke mens ook weer verwend![]()
Dit weekend Amstel gehad dat smaakt wat zoeter, Brand is bitter maar ook lekker. Echt een favourite bier heb ik niet. Ik drink ze allemaal en ze hebben een voor een, een speciale afdronk. Echt pis-bier lust ik daarentegen niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:05 schreef jackson het volgende:
[..]
mee eens... ben alleen geen brand fan
Ach, ben de moeilijkste ook niet hoor maar et moet wel een lekker biertje zijn. Brand is niet verkeer maar het heeft niet mijn voorkeurquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dit weekend Amstel gehad dat smaakt wat zoeter, Brand is bitter maar ook lekker. Echt een favourite bier heb ik niet. Ik drink ze allemaal en ze hebben een voor een, een speciale afdronk. Echt pis-bier lust ik daarentegen niet.
Pizza is lekker uit de oven. Bijna even lekker als van de pizzeria.
Welk bier is wel je voorkeur? Als ik moet kiezen weet ik het niet goed. Jupiler, Alfa, Grolsch, Brand, Gulpener. Dat is mijn top 5. Daarnaast nog Warsteiner en Bitburger.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ben de moeilijkste ook niet hoor maar et moet wel een lekker biertje zijn. Brand is niet verkeer maar het heeft niet mijn voorkeur
Dommelsch/grolsch/heineken/witbiertje/hertog jan/desperado/coronaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welk bier is wel je voorkeur? Als ik moet kiezen weet ik het niet goed. Jupiler, Alfa, Grolsch, Brand, Gulpener. Dat is mijn top 5. Daarnaast nog Warsteiner en Bitburger.
Witbier is ookquote:Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dommelsch/grolsch/heineken/witbiertje/hertog jan/desperado/corona
Niet in die volgorde speciaal ofzo
Van die sterke rotzooi ben ik helemaal afgestaptquote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Witbier is ookHeineken gaat er ook wel in inderdaad, dommelsch lust ik ook wel, desperado met citroen is
.
Corona en hertog jan heb ik te weinig gehad. Hertog jan pas 1 keer in mijn leven en corona vaker, vond desperado beter vanwege de sterkere smaak.
Maar alle bieren tellen mee![]()
Whiskey rum en wodka is een ander verhaal, hoewel dat ook erg lekker kan zijn. Maar dan gaat het al snel richting sterke drank en daar blijf ik voorlopig van af. Wodka jus vond ik altijd erg lekker, whiskey cola zoop ik met uitgaan ook vaak, maar nu niet meer.
Pure whiskey wil ik ook wel eens proberen op een relaxte manier.
Ik ook sinds een tijd, toch wil ik een keer een wodka jus avondje houden ooit. Hoewel ik dat erg snel naar binnen giet, zoals coca cola.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Van die sterke rotzooi ben ik helemaal afgestapt
Ja, die zware shit is allemaal bagger tenzij je het erg rustig aan doetquote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook sinds een tijd, toch wil ik een keer een wodka jus avondje houden ooit. Hoewel ik dat erg snel naar binnen giet, zoals coca cola.
Tequila doe ik niet meer zo snel. Die tijd was heftig, veel black-outs gehad door de tequila.
nee wel frituurquote:Op maandag 11 juli 2005 20:44 schreef AMD64 het volgende:
Is er nog bier voor mij over?
Vroeger....lang geleden was het tijdens feestjes met vrienden zo dat om de have klap iemand zei : " Iemand nog een tequila???" Dus dan deed iedereen meequote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, die zware shit is allemaal bagger tenzij je het erg rustig aan doet
Geef je email adres maar dan stuur ik een paar vaten van 50 liter door.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:44 schreef AMD64 het volgende:
Is er nog bier voor mij over?
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geef je email adres maar dan stuur ik een paar vaten van 50 liter door.
* jaloers isquote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Er is hier bier en verder niemand thuis
Klinkt goed idd... alhoewel met meer drinken gezelliger isquote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Er is hier bier en verder niemand thuis
Zkr, dat duurt nog ene uurtjequote:Op maandag 11 juli 2005 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed idd... alhoewel met meer drinken gezelliger is
Goed werk... ik doe het aankomende 3 dagen even rustig aanquote:
Mijn vakantie is dit weekend begonnen, dus dat komt goedquote:Op maandag 11 juli 2005 21:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed werk... ik doe het aankomende 3 dagen even rustig aan
Echt veel gezopen dit weekend... nie goed
Ik heb ook vakantie... maar wil niet rot in Portugal zitten donderdagquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is dit weekend begonnen, dus dat komt goed![]()
Ik ga donderdag ook richting portugalquote:Op maandag 11 juli 2005 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie... maar wil niet rot in Portugal zitten donderdag
VET!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik ga donderdag ook richting portugalWel zeilen vanaf france
![]()
DASquote:
DAS is echt geen bier meid.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef SpeedyRich het volgende:
nee das bestaat echt
1e: ik ben nog steeds een jongenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
DAS is echt geen bier meid.
zoja, DAS is voor mietjes
1. Bewijs dat maar eens.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
1e: ik ben nog steeds een jongen
2e: en das bestaat echt
3e: jij zuip het zelf ook bij mij thuis
* SpeedyRich wil amd64 wurgenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
1. Bewijs dat maar eens.
2. Bestaat niet
3. oh, maar dat is toch kinderbier
Gemeen zegquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
* SpeedyRich wil amd64 wurgen
en amd64 krijgt geen bier meer
Jouw bier stinkt toch btwquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
* SpeedyRich wil amd64 wurgen
en amd64 krijgt geen bier meer
whehehehequote:
Hier heb je een hertog-jan. En neem vooral geen bier aan van SpeedyRichquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef kreischer2000 het volgende:
BIER!!!!!!!!!!!
quote:
pistol in een nederlandse zinquote:Op maandag 11 juli 2005 22:01 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
* SpeedyRich gaat een pistol zoeken
wehr laupfen naar mijn k*mpfquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
pistol in een nederlandse zinIch wil you verkillen.
Hey. Moet je een klap op je muil hebben ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 22:04 schreef SpeedyRich het volgende:
loop naar de maan
Altijd toch ?quote:
* AMD64 geeft kreischer een duwquote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Kreischer2000 komt tussen beiden, geen gevecht in deze tent
* SpeedyRich voelt AMD64 in zijn nek hijgenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey. Moet je een klap op je muil hebben ofzo
Ik zit naast je dus kijk uit.
Het is juist andersom. Als ik buk dan krijg ik al benauwdquote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
* SpeedyRich voelt AMD64 in zijn nek hijgen
jij kan niet bukkenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het is juist andersom. Als ik buk dan krijg ik al benauwd
Hey. Ik ben de managerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
* kreischer2000 pakt AMD64 in de kraag en zet hardhandig buiten de deur
dan moet je is wat vaker wassenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Liever niet. Heel mijn kamer stinkt als hij nu gaatlachen
ik pak geen jongensquote:
Ging niet over hemquote:
* SpeedyRich helptquote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
* kreischer2000 pakt AMD64 in de kraag en zet hardhandig buiten de deur
maar ik over jouwquote:
Jij bent nog maagd.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik pak geen jongens
voorlopig alleen nog meisjes
ben je bij mij avonturen danquote:
film kijkenquote:
Nou, wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:11 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ben je bij mij avonturen dan
NEE
hoe kan jij dat weten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kloptquote:
welke gleufquote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Pleur die film in je dvd gleuf achter je
Nee. Jij. Want jij staat al op de wish list voor Bans.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef SpeedyRich het volgende:
Jeff stoppen met slowchatten dadelijk krijgen we een ban
ja doen wequote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Jongens neem allemaal nog een pilsje
Ja lekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Je bedoeld: Jongens neem allemaal nog een fles waterquote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Een ban in onz, kan dat, waar moet het heen met de wereldquote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef SpeedyRich het volgende:
Jeff stoppen met slowchatten dadelijk krijgen we een ban
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:14 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Een ban in onz, kan dat, waar moet het heen met de wereld![]()
vles ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je bedoeld: Jongens neem allemaal nog een vles water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |