niks van gezienquote:
mee eens... ben alleen geen brand fanquote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Eerste biertje van vandaag. 20:00 is een mooie tijd om een brandje te pakken.
Straks nog pizza uit de oven en dan is de innerlijke mens ook weer verwend![]()
Dit weekend Amstel gehad dat smaakt wat zoeter, Brand is bitter maar ook lekker. Echt een favourite bier heb ik niet. Ik drink ze allemaal en ze hebben een voor een, een speciale afdronk. Echt pis-bier lust ik daarentegen niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:05 schreef jackson het volgende:
[..]
mee eens... ben alleen geen brand fan
Ach, ben de moeilijkste ook niet hoor maar et moet wel een lekker biertje zijn. Brand is niet verkeer maar het heeft niet mijn voorkeurquote:Op maandag 11 juli 2005 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dit weekend Amstel gehad dat smaakt wat zoeter, Brand is bitter maar ook lekker. Echt een favourite bier heb ik niet. Ik drink ze allemaal en ze hebben een voor een, een speciale afdronk. Echt pis-bier lust ik daarentegen niet.
Pizza is lekker uit de oven. Bijna even lekker als van de pizzeria.
Welk bier is wel je voorkeur? Als ik moet kiezen weet ik het niet goed. Jupiler, Alfa, Grolsch, Brand, Gulpener. Dat is mijn top 5. Daarnaast nog Warsteiner en Bitburger.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ben de moeilijkste ook niet hoor maar et moet wel een lekker biertje zijn. Brand is niet verkeer maar het heeft niet mijn voorkeur
Dommelsch/grolsch/heineken/witbiertje/hertog jan/desperado/coronaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welk bier is wel je voorkeur? Als ik moet kiezen weet ik het niet goed. Jupiler, Alfa, Grolsch, Brand, Gulpener. Dat is mijn top 5. Daarnaast nog Warsteiner en Bitburger.
Witbier is ookquote:Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dommelsch/grolsch/heineken/witbiertje/hertog jan/desperado/corona
Niet in die volgorde speciaal ofzo
Van die sterke rotzooi ben ik helemaal afgestaptquote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Witbier is ookHeineken gaat er ook wel in inderdaad, dommelsch lust ik ook wel, desperado met citroen is
.
Corona en hertog jan heb ik te weinig gehad. Hertog jan pas 1 keer in mijn leven en corona vaker, vond desperado beter vanwege de sterkere smaak.
Maar alle bieren tellen mee![]()
Whiskey rum en wodka is een ander verhaal, hoewel dat ook erg lekker kan zijn. Maar dan gaat het al snel richting sterke drank en daar blijf ik voorlopig van af. Wodka jus vond ik altijd erg lekker, whiskey cola zoop ik met uitgaan ook vaak, maar nu niet meer.
Pure whiskey wil ik ook wel eens proberen op een relaxte manier.
Ik ook sinds een tijd, toch wil ik een keer een wodka jus avondje houden ooit. Hoewel ik dat erg snel naar binnen giet, zoals coca cola.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Van die sterke rotzooi ben ik helemaal afgestapt
Ja, die zware shit is allemaal bagger tenzij je het erg rustig aan doetquote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook sinds een tijd, toch wil ik een keer een wodka jus avondje houden ooit. Hoewel ik dat erg snel naar binnen giet, zoals coca cola.
Tequila doe ik niet meer zo snel. Die tijd was heftig, veel black-outs gehad door de tequila.
nee wel frituurquote:Op maandag 11 juli 2005 20:44 schreef AMD64 het volgende:
Is er nog bier voor mij over?
Vroeger....lang geleden was het tijdens feestjes met vrienden zo dat om de have klap iemand zei : " Iemand nog een tequila???" Dus dan deed iedereen meequote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, die zware shit is allemaal bagger tenzij je het erg rustig aan doet
Geef je email adres maar dan stuur ik een paar vaten van 50 liter door.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:44 schreef AMD64 het volgende:
Is er nog bier voor mij over?
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geef je email adres maar dan stuur ik een paar vaten van 50 liter door.
* jaloers isquote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Er is hier bier en verder niemand thuis
Klinkt goed idd... alhoewel met meer drinken gezelliger isquote:Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Er is hier bier en verder niemand thuis
Zkr, dat duurt nog ene uurtjequote:Op maandag 11 juli 2005 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt goed idd... alhoewel met meer drinken gezelliger is
Goed werk... ik doe het aankomende 3 dagen even rustig aanquote:
Mijn vakantie is dit weekend begonnen, dus dat komt goedquote:Op maandag 11 juli 2005 21:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed werk... ik doe het aankomende 3 dagen even rustig aan
Echt veel gezopen dit weekend... nie goed
Ik heb ook vakantie... maar wil niet rot in Portugal zitten donderdagquote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is dit weekend begonnen, dus dat komt goed![]()
Ik ga donderdag ook richting portugalquote:Op maandag 11 juli 2005 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie... maar wil niet rot in Portugal zitten donderdag
VET!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik ga donderdag ook richting portugalWel zeilen vanaf france
![]()
DASquote:
DAS is echt geen bier meid.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef SpeedyRich het volgende:
nee das bestaat echt
1e: ik ben nog steeds een jongenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
DAS is echt geen bier meid.
zoja, DAS is voor mietjes
1. Bewijs dat maar eens.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
1e: ik ben nog steeds een jongen
2e: en das bestaat echt
3e: jij zuip het zelf ook bij mij thuis
* SpeedyRich wil amd64 wurgenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
1. Bewijs dat maar eens.
2. Bestaat niet
3. oh, maar dat is toch kinderbier
Gemeen zegquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
* SpeedyRich wil amd64 wurgen
en amd64 krijgt geen bier meer
Jouw bier stinkt toch btwquote:Op maandag 11 juli 2005 21:58 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
* SpeedyRich wil amd64 wurgen
en amd64 krijgt geen bier meer
whehehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |