Idd. Wanneer ga je weer beginnen?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis al sinds februari/maart dat ik alles weer kan doen hoor... ik vond alleen dat ik nu eerst nog wel ff mocht feesten voor ik weer ga arbeiten
Gyrosquote:
Ow. D-D is Dead-Dollquote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan iemand die ik ken.
Laat maar
Na de zomer denk ik. Ligt er ook aan hoe druk ik het nog ga krijgen met de muziek natuurlijk, want dat gaat bij mij altijd voor.quote:
Ben je DJ dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Na de zomer denk ik. Ligt er ook aan hoe druk ik het nog ga krijgen met de muziek natuurlijk, want dat gaat bij mij altijd voor.
Gitarist/zanger/songwriterquote:
hijquote:Op maandag 11 juli 2005 12:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee niet hij, iemand die niet op dit forum zit
Later gastquote:
Het is maar wat je fetish isquote:Op maandag 11 juli 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee joh andersom
Gyros![]()
Met stinksaus
Behaarde vrouwen![]()
Ik ben pas wakker als ik gedouchet heb. En dat ga ik nu dus ff doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik![]()
Ben nog niet helemaal wakkerDan heb je dat soort dingen
![]()
Dag Beelzquote:Op maandag 11 juli 2005 12:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben pas wakker als ik gedouchet heb. En dat ga ik nu dus ff doen.
Tot later BeFfers
hoiquote:Op maandag 11 juli 2005 12:48 schreef 9christensen het volgende:
moin zooooo
dagquote:
wie ben jijquote:
ik ben stefan. woon in twente. jij dan?quote:
ik ben Ewout kom ook uit twente wat een toevalquote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ben stefan. woon in twente. jij dan?
dat maak je niet vaak meequote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben Ewout kom ook uit twente wat een toeval
nee drink je wel is bier. Of heb je dat icoon alleen maar om stoer te doenquote:
KUT is ook de afkorting van Kom Uit Twentequote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben Ewout kom ook uit twente wat een toeval
zoow. Daar kom jij toch zo even achterquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
KUT is ook de afkorting van Kom Uit Twente
ik drink geregeld een biertjequote:Op maandag 11 juli 2005 14:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee drink je wel is bier. Of heb je dat icoon alleen maar om stoer te doen
oow ik ook wel.quote:
oh zeker zekers. geen problemen meequote:Op maandag 11 juli 2005 14:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik ook wel.
hej mag ik je toevoegen op msn
dat doe ik zo evenquote:
En wat gaat dat worden dan ?quote:
oow nou mooi komt die dan hequote:Op maandag 11 juli 2005 15:42 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh zeker zekers. geen problemen mee
een bruine paterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |