Oh nu krijgen we het! Barbecueën is te min voor jou!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Merkwaardige vergelijking
Maar bbq'en is verschrikkelijk. Van dat vieze aangebrande vlees. Proleten bezigheid
Je gaat bbq'en toch niet vergelijken met de jodenverbranding van de nazi'squote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef JohnDDD het volgende:
Oh nu krijgen we het! Barbecueën is te min voor jou!
![]()
En hoezo is dat een merkwaardige vergelijking?
Ik begreep dat je het over die vergelijking had en ik vroeg dus om een uitleg waarom dat een foute vergelijking zou zijn. "je gaat toch niet" is geen goede uitleg.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je gaat bbq'en toch niet vergelijken met de jodenverbranding van de nazi's
Twijfel je nog?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef Blokhut het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke OP. Je bent zeker veganist én dom?
Ik ben pas dom geworden toen ik al veganist was door alle tekorten snap je. Ik krijg echt niets binnen. (Sarcasme!) Eerst was ik slim, aarom ben ik ook veganist geworden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef Blokhut het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke OP. Je bent zeker veganist én dom?
Het waren maar Joden. Een minderwaardig ras. Nazi's waren sterker.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zijn maar dieren. Het is voedsel. Wij staan hoger in de voedselketen.
Opgelost.
BIj mij is alles 'gesloten'. Motherfuckers.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Dood beest en vuur.![]()
Ik krijg direct honger. * heiden6 gaat maar even naar thuisbezorgd.nl
Dan mag je nu doodgaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben pas dom geworden toen ik al veganist was door alle tekorten snap je. Ik krijg echt niets binnen. (Sarcasme!) Eerst was ik slim, aarom ben ik ook veganist geworden.
En was de 2e wet niet dat wanneer iemand voor nazi wordt uitgescholden, de discussie meteen dood is?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Godin's law, erg interessant
As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1
Het is toch echt jouw tekortkoming dat je daar uitleg bij nodig hebt.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik begreep dat je het over die vergelijking had en ik vroeg dus om een uitleg waarom dat een foute vergelijking zou zijn. "je gaat toch niet" is geen goede uitleg.
Yupquote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En was de 2e wet niet dat wanneer iemand voor nazi wordt uitgescholden, de discussie meteen dood is?
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Het is toch echt jouw tekortkoming dat je daar uitleg bij nodig hebt.
Je moet geen vooroordelen hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
TS lijkt me echt een gezelligerd
Ben ik het toch nog een keer met je eens.quote:
Zit jij ook bij de biermacht?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:08 schreef Pladeao het volgende:
VLEES VLEES EN NOG EENS VLEES!!! en bier.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
En ik dacht dat het bij mij erg was - na 22:30 wordt er niet meer bezorgd. Er is nog wel een snackbar (een echte snackbar, dus met veel scooters voor de deur) open tot 23:30, maar dan houdt het op.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
BIj mij is alles 'gesloten'. Motherfuckers.
Inderdaad. Vooral om eens gezellig mee te gaan barbecuen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef SHE het volgende:
En dat een koe geen mens is, is je even ontgaan? Ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.
Wa kost da?quote:
Hoi,quote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch apart. Je spelt barbecue, maar de afkorting is BBQ.
Tof he.
Wat denk je wat die beesten zouden doen als zij een hoger intellect hadden dan ons (en carnivoor zouden worden) ? Geloof me maar dat de broodjes mens & mens-kebabs niet aan te slepen zouden zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef JohnDDD het volgende:
Wij hebben de natuurlijke macht over de dieren, omdat wij slimmer zijn, en dan denkt niemand daarover na. Want het zijn geen mensen.
Maar voor mij is dat allebei gelijk. Dus voortaan, als je een varken of koe wilt gaan verbranden, of misschien een Jood, als dat je smaak is, denk dan eerst even na, en doe het niet, en als je het toch doet, doe het dan onder een fucking AFZUIGKAP!
Bedankt voor deze verhelderende informatie.quote:
Was het derde deel van Godin's law niet dat degene die de wet ter sprake brengt, ook verliest? Gecompliceerd...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yup
There is a tradition in many Usenet newsgroups that once such a comparison is made, the thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress
Ja maar de vraag is, waarom zijn mensen dan hypocriet genoeg om de tweede wereldoorlog aan te duiden als de meest zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid, terwijl we met dieren hetzelfde doen?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat denk je wat die beesten zouden doen als zij een hoger intellect hadden dan ons (en carnivoor zouden worden) ? Geloof me maar dat de broodjes mens & mens-kebabs niet aan te slepen zouden zijn.
Leeuwarden. Jij toch Rotterdam?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En ik dacht dat het bij mij erg was - na 22:30 wordt er niet meer bezorgd. Er is nog wel een snackbar (een echte snackbar, dus met veel scooters voor de deur) open tot 23:30, maar dan houdt het op.
In wat voor gat woon je?
[..]
Inderdaad. Vooral om eens gezellig mee te gaan barbecuen.
Een lekker stuk dode koe met een lekker sausje. *Wegzwijmelt.![]()
![]()
![]()
Ik eet scharrel eieren en kippen en koeien en varkens enz enz. Ik ben goed voor de natuurquote:Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef Cat_Byte het volgende:
ik HAAT barbecuen. Helemaal leuk als je wordt uitgenodigd als vegetariër. "O, maar dan haal ik voor jou wel een een vega-burgertje". Nee dank u vriendelijk, mijn eten hoeft niet op vleessappen te braden, laat staan dat ik ook maar ergens van kan genieten als er dode bio-industrie-dieren om mee heen liggen te sudderen. Blegh
Dat kan ik zo even niet vinden. Maar de TS heeft met z'n post de discussie al effectief dood gemaakt, dus het is toch niet meer relevant.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef Duvel het volgende:
Was het derde deel van Godin's law niet dat degene die de wet ter sprake brengt, ook verliest? Gecompliceerd...
Officieel wel ja, Rotterdam-Schiebroek. Echter lijkt het hier wat dat aangaat wel een Gelders dorpje. Sinds kort zijn eindelijk de supers tot 20:00 open, maar winkelen op zondag gaat niet. Niet dat men massaal naar de kerk gaat hoor, maar gewoon. Er is geen vraag naar, omdat het hier zo rustig is. Denk ik. Het doet erg achterlijk aan...quote:
kijk eens aan..... het antwoord op je vraag....quote:Op zondag 3 juli 2005 11:38 schreef JohnDDD het volgende:
Je kunt natuurlijk zeggen dat onze cultuur het beter voor elkaar heeft met betrekking tot mensenrechten, vrijheid en mogelijkheid tot zelfontplooiing.
Daarbij moet je echter niet vergeten dat ook dát cultuurbepaalde zaken zijn.
Er zijn Chinezen die honden opeten en wij vinden dat belachelijk. Er zijn Papua's die mensen eten, en wij vinden dat erg. Maar is dat zo erg? Wie heeft dat ooit gezegd?
Wat mij betreft is er in het Westen een evengrote bullshit aan de gang als elders. Het westen is volledig schizoïde. Met het wegvallen van de Godsdienst zijn namelijk nog wel centrale Godsdienstelijke waarden overeind gebleven; niet doden, niet stelen, aardig voor elkaar zijn, en ga zo maar door. Aan de andere kant neemt consumptiedrang toe. Door de manier waarop onze samenleving staatsrechtelijk in elkaar zit proberen we de normen en waarden die we van oudsher hebben in stand te houden terwijl onze economische politiek het garandeert dat we uitzinnig kunnen besteden. Niemand weet meer wie hij is.
Hier is de Konmar elke dag, behalve zondag dan, tot 21.00 open? Trouwens, een échte pizzeria zal nu nog wel bezorgen. Op die site staat alleen die ranzige New York pizza en de Pizza Company (nooit van gehoord).quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Officieel wel ja, Rotterdam-Schiebroek. Echter lijkt het hier wat dat aangaat wel een Gelders dorpje. Sinds kort zijn eindelijk de supers tot 20:00 open, maar winkelen op zondag gaat niet. Niet dat men massaal naar de kerk gaat hoor, maar gewoon. Er is geen vraag naar, omdat het hier zo rustig is. Denk ik. Het doet erg achterlijk aan...
Maar misschien is dat in Leeuwarden ook wel?
Misschien omdat die joden niet gedood werden om onszelf (al dan niet overmatig/-dadig/-bodig) te voeden, maar uit pure machtswellust.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, waarom zijn mensen dan hypocriet genoeg om de tweede wereldoorlog aan te duiden als de meest zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid, terwijl we met dieren hetzelfde doen?
en voor die persoon die zei dat ik geen vrienden heb...de dieren zijn mijn vrienden![]()
Classic Pizza deed het gelukkig nog wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hier is de Konmar elke dag, behalve zondag dan, tot 21.00 open? Trouwens, een échte pizzeria zal nu nog wel bezorgen. Op die site staat alleen die ranzige New York pizza en de Pizza Company (nooit van gehoord).
Nazi!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:33 schreef nappel het volgende:
Wij hebben een barbecue op gas..
Een russische barbeque.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]Heb alleen geen bier, helaas. Moet het nu weer met wodka doen.
En je bedoeld het aanmaken zeker?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:33 schreef nappel het volgende:
quote:
Preciesquote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je gaat bbq'en toch niet vergelijken met de jodenverbranding van de nazi's
Nee, volgens mij uit het amerikaans waar je wel barbeQue schrijft en dus afkort als bbq...quote:
..zeker nooit geprobeerd?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies
Iedereen weet dat gebakken Jood niet te vreten is.
Nee, dat is niet zo.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef nappel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij uit het amerikaans waar je wel barbeQue schrijft en dus afkort als bbq...
Da's nepquote:Op zondag 10 juli 2005 22:33 schreef nappel het volgende:
wellesquote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo.
Het is puur vanwege de klak van de q.
Alles dicht in Leeuwarden?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef skiczukie het volgende:
Leeuwarden. Jij toch Rotterdam?
Dat is puur een kwestie van wat je gewend bentquote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef avw1982 het volgende:
Brandende mensen ruiken wel als kip op de bbq. Alleen smaakt kip toch wel veel beter.
Ik had het over het bestellen via internet.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alles dicht in Leeuwarden?
Kijk eens bij snackbar 't Vliet - die zijn dacht ik zondag tot 0100 open (doordeweeks tot 0300) en hebben iig veel vlees liggen.
En dan hopen dat de bovenbuurman niet langskomt om te zeuren dat't naar rook stinkt xD
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik walg van deze gewoonte die absoluut niet onderdoet voor de Jodenverbrandingen in de Tweede Wereldoorlog.
Wat een belachelijke vergelijken manquote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.
Ja, en dan kan Farao je maag leegpompen omdat het vlees al een halve dag in de zon heeft liggen rotten.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:25 schreef Sandertje21 het volgende:
BBQ'en is lekker!
Zo'n lekker rood stuk bloederig halfrauw vlees naar binnen werken.
Van de rest van het gezelschap wel ja.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Ja, en dan kan Farao je maag leegpompen omdat het vlees al een halve dag in de zon heeft liggen rotten.
Ik heb inderdaad geen vrienden, maar er is dan ook niemand die er zo over ednkt zoals ikquote:Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Jij wordt niet vaak uitgenodigd voor een gezellige BBQ hé?
He sluit jij eens netjes achteraan de rij, je bent nog lang niet aan de beurt om te gaan zeiken over de bbq en de moord die wij collectief plegen!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef JohnDDD het volgende:
Een hoop onzinnig gelul!!
BBQ'en is roosteren niet verbranden tot as..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan mag je me nog steeds de uitleg geven, want ik snap het verschil niet. Dieren opsluiten, Joden opsluiten, dieren doden, Joden doden, dieren verbranden, Joden verbranden. Dieren worden dan ook nog opgegeten. Ja, dan zou ik zelfs zeggen dat barbecueën erger is dan wat de nazi's met de Joden deden.
Inderdaad!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
BBQ'en is roosteren niet verbranden tot as..
Stomme hippie![]()
Ik wil helemaal niet mijn overtuiging aan anderen opleggen. Uit mijn post zie je vooral naar voren komen dat ik ervan walg door verbrandingsluchten geconfronteerd te worden met dit.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef von_manstein het volgende:
Weer een veganist die zijn overtuiging/mening aan andere wil opleggen door gebeurtenissen uit het verleden uit het verband te trekken.
Ik stel voor om de TS tussen een aantal carnivoren te droppen en deze te laten bekeren tot het veganisme.
Dan ga je toch niet BBQ'en of bouw een schutting om je tuin......quote:Op maandag 11 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet mijn overtuiging aan anderen opleggen. Uit mijn post zie je vooral naar voren komen dat ik ervan walg door verbrandingsluchten geconfronteerd te worden met dit.
Ik heb een hond dus dan moet ik buiten lopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet BBQ'en of bouw een schutting om je tuin......
Dan is dit misschien wle iets voor je:quote:Op maandag 11 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet mijn overtuiging aan anderen opleggen. Uit mijn post zie je vooral naar voren komen dat ik ervan walg door verbrandingsluchten geconfronteerd te worden met dit.
En die trouwe viervoetende omnivoor krijgt ook alleen maar soja brokken?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb een hond dus dan moet ik buiten lopen.
Dan moet je je hond beter africhten zodat hij alleen kan lopen....quote:Op maandag 11 juli 2005 10:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb een hond dus dan moet ik buiten lopen.
Want? ten opzichte van wie ben ik niet sociaal als ik sta de bbq'en?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:19 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik ben het hier zo mee eens... barbecuen is asociaal. Maar dat snappen mensen niet.
Of gewoon op de barbecue gooien.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan moet je je hond beter africhten zodat hij alleen kan lopen....
Dan ben je ook meteen van dat geblaf af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |